ליברמן ליוסי דגן: "יש לך את שמונה האצבעות שלנו" - סרוגים

ליברמן ליוסי דגן: "יש לך את שמונה האצבעות שלנו"

יו"ר ישראל ביתנו נפגש עם יו"ר מועצת השומרון ואמר לו כי אם נתניהו רוצה הוא יכול להעלות כבר מחר בבוקר את ההצעה להחלת הריבונות ביו"ש ובבקעה. עוד הצהיר כי ישראל ביתנו תצביע בעד

ליברמן ליוסי דגן: "יש לך את שמונה האצבעות שלנו"
  (צילום: רועי חדי)

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אירח בחוות גלעד את יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, כחלק מהמאבק להחלת ריבונות עוד לפני הבחירות.

דגן פנה לליברמן בנושא הצטרפות לממשלת ימין והחלת ריבונות ואמר לו: "אנחנו נפגשים היום שנתיים לאחר ההכרה בחוות גלעד, כיישוב מן המניין במדינת ישראל, צעד שאתה הובלת בממשלה, בתור שר הבטחון לאחר הרצח של הרב רזיאל שבח הי"ד. נמצאת איתנו כאן יעל שבח היקרה, ואנחנו רוצים לומר תודה, על הצעד החשוב והמוסרי הזה מאין כמותו, לחזק את ההתיישבות דווקא לאחר הרצח".

דגן התייחס לתכנית המאה ואמר לליברמן: "אנחנו מוטרדים מאוד, וחוששים מפספוס הזדמנות היסטורית, לא משנה אם ג'ארד קושניר או מישהו אחר אומר לא להחלת הריבונות ועם כל הכבוד גם אם הנשיא טראמפ אומר לא, יש לנו ממשלה בירושלים, אנחנו מדינה ריבונית דמוקרטית, והממשלה צריכה להחליט בדיוק כפי שעשה בעבר מנחם בגין במנהיגות רבה בהחלטה על החלת הריבונות ברמת הגולן, וכפי שעשה אשכול בהחלטה על החלת הריבונות על ירושלים המשוחררת. הממשלה צריכה להחליט בעצמה בהתאם לאינטרס הישראלי ולא להיכנע לתכתיבים מבחוץ. כשמנחם בגין החיל ריבונות על הגולן זה היה מול ממשל אמריקני הרבה פחות אוהד, וכזה שלא נמצא בשנת בחירות, ואיננו צריך את הבייס האוונגליסטי, הוא עשה את זה וזו מנהיגות ואנחנו מצפים מנתניהו שינקוט באותו צעד מנהיגותי".

עוד באותו נושא

יוסי דגן לנתניהו: "תחיל ריבונות גם ללא אישור הבית הלבן"


6

"אנחנו חוששים שיש כאן פספוס של הזדמנות היסטורית. חשוב בעת הזו לומר אמירה ברורה של תמיכה מלאה בריבונות על כל יהודה ושומרון. אנחנו מאוד מוטרדים, כי אנחנו מרגישים שאנחנו מפסידים הזדמנות היסטורית. ועוד משהו שחשוב לי לומר: מתוך כבוד והערכה. יש הרבה וויכוחים בנושאי דת ומדינה, אבל בסוף חשוב מאוד שאחרי הבחירות תהיה ממשלת ימין, צריך לזכור שמה שמביא עוד חוות גלעד ועוד ישוב זו ממשלה לאומית אמיתית. צריך להגיע להבנה ולפשרה עם החרדים. זו הדרך הנכונה והטובה ביותר".

ליברמן השיב לדגן ואמר לו: "מבחינת ההזדמנות המדינית-פוליטית, לנתניהו יש כרגע רוב מוחלט בכנסת להחלת ריבונות. נתניהו ביקר בבקעה, והבטיח החלת ריבונות לאחר הבחירות. אבל הוא לא צריך לחכות אפילו יום אחד. עכשיו יש לו רוב מובטח. כשנתניהו רצה להביא שבוע לפני הבחירות את חוק המצלמות – הוא ידע יפה מאוד כיצד לעשות זאת. אנחנו מתחייבים, שלממשלה תהיינה 8 אצבעות של 'ישראל ביתנו', לכל הצבעה ולכל החלטה על החלת ריבונות – על כל היישובים. בזמנו מנחם בגין העביר את חוק רמת הגולן בשלוש קריאות ביום אחד, אבל נתניהו רק מחפש תירוצים כל הזמן למה לא לעשות זאת. כך היה גם לאחר שהוריתי לפנות את חאן אל-אחמר, וראש הממשלה הוציא הנחייה כתובה, שלא לפנות בתירוץ שבית הדין הפלילי הבינלאומי יפסוק נגדנו. בסוף גם לא פינינו את חאן אל-אחמר וגם התקבלה החלטה ב-ICC נגדנו – גם אכלנו את הדגים המסריחים וגם גורשנו מהעיר. הממשלה יכולה להעביר כבר מחר בבוקר את חוק החלת הריבונות ואנחנו נתמוך בו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
יוסי דגן אם היית דואג שהמצביעים יצאו להצביע ה
shulamit cohen | 11-02-2020 18:25
הכל היה אחרת. די לנגח את ראש הממשלה. את מי אתה מארח את זה שבז לדת? או זה שמפלג את העם?
2
חולה מצלמות,תמך בסער והפסיד
יוסי דגן נרקומן כבוד | 11-02-2020 18:44
לא תמך בלחיאני במועצת ישע והפסיד,חולה טיסות,מלונות פאר,נהנתן, מתי הוא עובד?
3
השקרן העצלן
הצופה | 11-02-2020 18:45
נו.. ראיתם??!! התעורר הנוכל והחרטטן. ליברמן, אין בך כלופ. הדבר היחידי שמעניין אותך זה באיזו מסעדה תאכל היום ומתי תגיע הביתה. עם ה8 אצבעות שלך אתה מוזמן לעשות לעצמך בדיקה רקטומיאלית עצמית. הכשלת את הימין ועכשיו אתה בא עלינו עם הצהרות לרלרת. לדבר זה חינם. אפס מאופס שמשקר לבוחרים שלו.
4
פוגע בביבי מנקמנות
יוסי דגן מחרחר מלחמה | 11-02-2020 18:46
איש שלא יודע להפסיד,העיקר טס לארהב,ועכשו מנסה למכור לנו ספינים.
5
למה לכל הרוחות הדתל מארחים את האדם הזה
שיר חדש בלב | 11-02-2020 19:05
אני בהלם שנותנים לו במה וכזה כבוד. הוא פוגע בחרדים. ביהדות. בגללו הבחירות הרבעיות. האיש צר ואויב לדתיים ולחרדים. מה נסגר איתך דגן? מועצת ישע? זה פשע לארח אדם שפוגע בעם ישראל. הציללווו איזו הדרדרות
באמת למה
רק לא ליברמן | 11-02-2020 22:10
ימינה וכל העדר ..תתחילו להיות בני אדם. עכשיו צריך לקחת מהאיש הזה את כל המנדטים... הוא הגורם לכל הבלגן רק לא ליברמן
6
גועל נפש
מאיר | 11-02-2020 19:53
גועל נפש דגן.... דגן מארח את הבוגד הכי גדול של הימין.. דגן ליברמן מנצל אותך פוליטית.... צריך להוקיע את יוסי דגן...
7
ליברמן
יוחנן | 11-02-2020 20:16
בעוד 19יום אין לך 8מנדטים אתה מנסה לטפס על עץ גבוהה האיש שגברת איתו על שמונה מנדטים שלך זה אותו סוג שקראת לא חרדים משיחים אז תפסיק לקשקש קשקשן
8
משיחים
מאיר | 11-02-2020 20:21
פתאום ליברמן יושב עם המשיחיים??? כמה סירחון!!!!!!!! כמה צחנה!!!!!!! ליברמן פוליטיקאי רדוד ושקרן.
9
יש לכם 8 אצבעות של ישראל ביתנו???
יהודית | 11-02-2020 21:10
לא מאמינה לאף מילה שיוצאת מפיו של ליברמן.הוא לא יעשה שום פעולה,שתתן לגיטימציה להמשך שלטונו של ביבי.
10
יוסי דגן מתחבר עם ליברמן סופו לעוף
גוגו | 11-02-2020 22:09
מצא מין את מינו שניהם רודפי פירסום וכפויי טובה