פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים חוזר בפסח - סרוגים

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים חוזר בפסח

בחול המועד פסח הקרוב: פסטיבל שכולו הצגות ילדים הטובות ביותר ממיטב בתי התאטרון בישראל | פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-30 להצגות ילדים מכין הפעם גם כמה הפתעות מעניינות

author-image
פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים חוזר בפסח
  מתוך ההצגות בתיאטרון חיפה

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-30 יתקיים בחול המועד פסח הקרוב ומושך אליו כל שנה עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם.

פסטיבל שכולו הצגות ילדים הטובות ביותר ממיטב בתי התאטרון בישראל.

הפעם הולכות להיות גם כמה הפתעות מעניינות: "הכול זהב" – מחזה מקורי, קסום ומרגש בהשראת שירי להקת "התרנגולים" ושירי חיים חפר וסשה ארגוב, נוסטלגיה ישראלית במופע בכורה., כך יעלו גם 6 הפקות מקור נוספות בפסטיבל, ויחד עם שפע מופעי רחוב באוויר הפתוח של אמנים מרחבי העולם – מצטיירת לה תמונה של חגיגה לא קטנה לילדים ולמשפחה.

יש לציין שהצגות התאטרון מונגשות וקוגניטיביות לקהל צעיר ולילדים על הספקטרום וההצגות גם יתקיימו בליווי של תרגום בשפת הסימנים. בנוסף, ההצגות יוצגו גם במגוון שפות: עברית, ערבית ורוסית.

תיאטרון חיפה מפיק את פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ביוזמת ובתמיכת עיריית חיפה ובתמיכת משרד התרבות ומפעל הפיס.

הפסטיבל הפך למסורת של עשרות שנים ומושך אליו מידי שנה עשרות אלפי מבקרים מכל הארץ ומהעולם. הפסטיבל מעלה הצגות מקור איכותיות ומספק חוויה תרבותית מעשירה אשר מחזקת את המודעות לעולם התיאטרון ולהצגות הילדים. 

ניצה בן צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה: "הפסטיבל חוגג 30 ואני גאה ושמחה להוביל את המוסד התרבותי החשוב הזה הפועל ממחויבות ואחריות לדור העתיד, במיוחד ברוח התקופה בה הגבולות בין המציאות לבדיה מיטשטשים  והפסטיבל מהווה אי של תרבות במיטבה."

מתי זה קורה? בחול המועד פסח בתאריכים 12-14.4, ראשון-שלישי בין השעות 10:00-18:00.

נעמי פולני כלת פרס ישראל, ניצה בן צבי, איציק ויינגרטן, משה נאור, הדס קלדרון והשחקנים של ההצגה הפותחת של הפסטיבל – "הכל זהב" על שירי להקת התרנגולים. צילום: מיקי אדרי, באדיבות תיאטרון חיפה.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו