גוש עציון על המפה בתערוכת תיירות בנילאומית - סרוגים

גוש עציון על המפה בתערוכת תיירות בנילאומית

כמדי שנה תיירות גוש עציון משתתפת בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM. לתערוכה מגיעים סוכנים ומורי דרך מכל רחבי הארץ והעולם שבאים לשמוע על הפיתוחים התיירותים החדשניים להתעניין ולהתרשם, ורבים אף נרשמו לסיור חשיפה בגוש עציון

author-image
גוש עציון על המפה בתערוכת תיירות בנילאומית
  קרדיט: תיירות גוש עציון

כמדי שנה תיירות גוש עציון משתתפת בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM בגני התערוכה בתל-אביב. לתערוכה מגיעים סוכנים ומורי דרך מכל רחבי הארץ שבאים לשמוע על הפיתוחים התיירותים החדשניים בארץ. קהל רחב מהמשתתפים מהארץ ומהעולם, הגיעו לעמדה של גוש עציון בתערוכה להתעניין ולהתרשם, ורבים אף נרשמו לסיור חשיפה בגוש עציון.

ראש המועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר:"גוש עציון נמצאת במפת התיירות הארצית והבינלאומית. בכל שנה פוקדים את המסלולים, אתרי המורשת, הבילוי והפנאי תיירים מכל רחבי העולם- יש כאן שילוב מנצח של ערכים והיסטוריה לצד עתיד והמון כיף לכל המשפחה. אין זה פלא שמשתתפי התערוכה התרשמו ממה שיש לגוש להציע ונשמח לארח אותם כאן אצלנו, בעז"ה עד שהם יבואו תוחל הריבונות גם על האתרים הנפלאים שיש לנו בגוש עציון".

מנכ"ל עמותת התיירות עציון משה ברוס אמר: "כיף להגיע לתערוכה ולחשוף בפני המבקרים הרבים ואנשי המקצוע את כל החידושים והפיתוחים בגוש עציון בתחום התיירות. אנחנו כמדי שנה משקיעים בפיתוח של משאבים רבים ומיזמים חדשים בגוש, ואנחנו נמשיך לפעול, לפתח ולקדם את התיירות בגוש עציון"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תיירות בגוש עציון
אבי | 11-02-2020 20:08
סיפורי אלף לילה ולילה. בגוש עציון יש אכסניה אחת של ביס שדה, ועוד אכסניה של אור תורה. מעבר לכך אין תיירות ולא כלום. מטיילים מועטים מגיעים למערת חריטון והרודיון וזהו זה.