הורשעה המטפלת המתעללת מנס ציונה - סרוגים

הורשעה המטפלת המתעללת מנס ציונה

ציפורה דוד, המטפלת המתעללת מנס ציונה, הורשעה היום על ידי בית משפט השלום ברחובות בהתעללות, במסגרת הסדר טיעון. כזכור, דוד תועדה כשהיא מכה באכזריות תינוק כבן 11 חודשים בלבד

author-image
הורשעה המטפלת המתעללת מנס ציונה
  צילום מסך. חדשות 12

פחות משנה אחרי שהמטפלת מנס ציונה, ציפורה דוד, תועדה מכה תינוק בן 11 חודשים, היא הורשעה היום (שלישי) בבית משפט השלום ברחובות בעבירות בהתעללות במסגרת הסדר טיעון, כאשר הפרקליטות עתידה לבקש עונש מאסר בפועל.

עוד באותו נושא

ההתעללות במחנה יהודה: "נתעורר רק כשיהיה מדובר בהורים שלנו?"


4

השופטת אפרת פינק כתבה כי "כתב האישום ייחס לנאשמת עבירה של התעללות. המחוקק לא הגדיר מהי התעללות, אך בית המשפט העליון קבע שורת מבחנים ובהם האם ההתנהגות מאופיינת בהשפלה, דיכוי וביזוי הקורבן, מידת פערי הכוחות, מידת חוסר הישע של הקורבן, התמשכות המקרים".

פינק הדגישה כי "אלמלא צילומה של הנאשמת, יש להניח שהמעשים לא היו מתגלים, ומכאן יש להשפיע על מידת חוסר הישע של התינוק, שלא יכול היה להתריע על המעשים".

כזכור, בכתב האישום שהוגש נגד דוד,נטען כי בכמה מקרים שונים היא סטרה בפניו של תינוק בן 11 חודשים, צעקה עליו, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח, איימה עליו כי תהרוג אותו, וכן הצמידה לפניו מגבת וחנקה אותו.

לאחר שההורים חשדו בה, התקינו ההורים מצלמות אבטחה שתיעדו את ההתעללות. בעקבות התיעוד, דוד נעצרה על ידי המשטרה וכעת, לאחר שהורשעה, היא מחכה לגזר הדין.


ההורים משמיעים למטפלת המתעללת בכי תינוק בבית המשפט (ynet)

התובע, עו"ד מיכאל סטופ מפרקליטות מחוז מרכז אמר לאחר הכרעת הדין: "בית המשפט קיבל היום את עמדתנו והרשיע את הנאשמת בהתעללות בקטין חסר ישע בו היא טיפלה. בית המשפט קבע בצורה מפורטת שהיא התעללה בקטין בן 11 חודשים, התעללות שאנו תופסים כחמורה, תוך חניקה והשפלה של התינוק. אנו רואים את המעשים בחומרה רבה ונטען למאסר בפועל".

עו"ד ירון פורר, סנגורה של דוד, מסר: "בית המשפט היום לצערי כיבד את שיקול הדעת של התביעה לפיה המעשים של מרשתי עולים כדי להתעללות. מבלי להקל ראש במעשים, בית המשפט קבע גם שאפשר היה להאשים אותה בעבירות קלות יותר. נלמד את הכרעת הדין וניערך לטיעונים לעונש".


התיעוד הנורא (חדשות 12)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חלאת המין האנושי
משה | 11-02-2020 11:04
מזלה שאני לא האבא של התינוק כי אחרת הייתי מטלטל אותה...מקסימום עונש ולהוסיף ניסיון לרצח שתשב 30 שנה
2
האמא הזאת רוצחת בהלבנת פנים...גם אם היא צודקת
מממש מזעזע | 11-02-2020 11:13
הזדעזעתי לראות איך רוצחים את הנפש לפני שאדם נשפט...תדעו לכם התנהגות כזו היא בומירנג לחברה ...גם הילד שלי עבר התעללות ..לא הגבתי ככה...
3
איזה בן אדם עורך הדין?הוא לא רואה בזה התעללות
דנה | 11-02-2020 18:00
בא לי להקיא עליו. כל עורך דין יכול לבחור על מי להגן...הוא בחר להגן עליה
4
נקווה שהיא תשא השפלה כל חייה
חגית | 11-02-2020 18:04
שיחרימו אותה מכל מקום בו יש בני אדם ושהיא תהיה בודדה ואומללה כל ימי חייה
5
המטפלת השפלה
יוכי | 11-02-2020 20:37
כשראיתי שוב הערב את הסרטון, פשוט בכיתי. איזה סטירות היא נתנה לפעוט. פשוט כלבה. יש לה פרצוף של מכשפה רעה, מפלצת. אני מאחלת לה 20 שנה בכלא ושתחטוף גם מכות בכלא, תבכה ותרגיש את מה שהרגיש הטעוט, חסר הישע והוריו המסכנים. פשוט בושה וחרפה שבכלל היא מיוצגת. עוהד המייצג אותה: בשביל כל הון לא הייתי לוקחת כזה תיק.