בשורה טובה: החייל שנפצע בפיגוע נותח בהצלחה - סרוגים

בשורה טובה: החייל שנפצע בפיגוע נותח בהצלחה

ד״ר איתי זאבי, כירורג פה ולסת בהדסה עין כרם, עדכן הבוקר כי חייל גולני שנפצע בפיגוע הדריסה ביום חמישי נותח אתמול בשל שברים בלסת. מצבו טוב ונראה כי הניתוח עבר בהצלחה

בשורה טובה: החייל שנפצע בפיגוע נותח בהצלחה
  חבריו של החייל בהשבעה ביום חמישי

פיגוע הדריסה בירושלים. מבית החולים הדסה עין כרם עדכנו על מצבו של לוחם גולני שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה ביום חמישי בבוקר. בפיגוע נפצעו 12 חיילים, אחד מהם באורח קשה כשהוא סובל מפגיעה בראש ובלסת.

ד״ר איתי זאבי, כירורג פה ולסת בהדסה עין כרם, עדכן הבוקר כי החייל נותח אתמול בשל שברים בלסת. מצבו טוב ונראה כי הניתוח עבר בהצלחה.

בתוך כך משפחתו של החייל, שמוגדר כחייל בודד, הגיעה מארה״ב ושוהה לצידו כל העת.

אתמול עדכנו מבית החולים כי חל שיפור נוסף במצבו וכי הוא כבר נותק ממכשירי ההנשמה ונושם בכוחות עצמו. "מצבו עדיין מוגדר קשה אך יציב והוא מטופל על ידי צוותי טיפול נמרץ וטראומה ביחידה לטיפול נמרץ".

דריסה לפני ההשבעה

כפי שפורסם בסרוגים, לוחם צה"ל נפצע ביום חמישי באורח קשה בפיגוע דריסה בירושלים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בנוסף, נפצעו 11 חיילים באורח קל, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים.

מדובר בקבוצה של טירונים מחטיבת גולני, שהיו בסיור בירושלים לפני השבעתם בכותל המערבי. ההורים המודאגים ששמעו בלילה על הפיגוע ניסו ליצור קשר עם בניהם, אך ללא הצלחה. הטלפונים של החיילים נלקחו עוד לפני האירוע והוחזרו מספר שעות לאחר סיום האירוע.

עוד באותו נושא

12 חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בירושלים; אחד קשה


8

בסרוגים פורסם כי שעות לאחר פיגוע הדריסה, לחיילים שלא נפגעו לא איפשרו המפקדים ליצור קשר עם ההורים ולהרגיע אותם כי הם בסדר.

אחרי פיגוע הדריסה הגיעו החיילים לכותל ומשם לבסיס ברגבים שם התקיימה ההשבעה כמתוכנן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מפיגוע הדריסה מאושפז בשעצ
איזה טעויות | 11-02-2020 17:38
והוא לא חייל בודד. מה קורה כאן???