"ק.ג.ב, רשעים": המעצר הדרמטי של הרב ברלנד. תיעוד

"ק.ג.ב, רשעים": המעצר הדרמטי של הרב ברלנד. תיעוד

author-image
"ק.ג.ב, רשעים": המעצר הדרמטי של ברלנד. תיעוד
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

בסביבו השעה 5:00 לפנות בוקר, פשוט כוחות משטרה רבים ורשות המיסים על מאה שערים ועוצרים את הרב אליעזר ברלנד, אשתו ועוד 5 בכירים מקהילת "שובו בנים". המעצר התבצע תחת אלימות ובברוטליות קשה, שכלל יידוי אבנים וחפצים נגד השוטרים, תוך כדי צעקות: ",ק.ג.ב, רשעים, איפה הכלבים שלהם?".

בידי המשטרה נמצאות 200 עדויות ותלונות שהוגשו נגד הרב ואנשיו בתמורה לאלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. בהן הבטחות שווא לריפוי ממחלות שונות בעזרת סוכריות מנטה במקום כדורים וטיפות הומאופתיות במקום תרופות, כמו גם הבטחות לשחרור ממעצרים – שלא התממשו.

בסרטון נשמעים חסידיו של הרב ברלנד מתנפלים בצעקות על כוחות המשטרה: "ק.ג.ב, רשעים, איפה הכלבים שלהם? אנחנו עדים למסעות צלב", האשימו.

בחודשים האחרונים ניהלה משטרת ישראל חקירה סמויה על עבירות חמורות שבוצעו עפ"י החשד לאורך מספר שנים ע"י החשודים, עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לפענח את דפוס הפעולה של החשודים, שמתנהלים עפ"י החשד באופן הררכי, בו לכל אחד מהם תפקיד מוגדר, והכל תחת חסותו ושימוש בשמו של הרב ברלנד.

החקירה התמקדה בשני מישורים עיקריים: המישור הפלילי- איסוף ראיות ועדויות נגד החשודים, שפעלו עפ"י החשד תוך ניצול ציני ואכזרי של מאות אזרחים ובני משפחותיהם, שהיו ככל הנראה בשעתם הקשה ביותר, ודרשו מהם עשרות אלפי שקלים בעבור ברכות ומרפא.

המישור הכלכלי- בו הצליחו חוקרי המשטרה בשיתוף עם פקיד שומה חקירות ירושלים ברשות המיסים והמוסד לביטוח הלאומי, לחשוף תשתית לביצוע מגוון עבירות של הלבנת הון, השמטת הכנסות ועבירות מס בשווי מאות מיליוני שקלים, שעפ"י החשד הלבינו החשודים באמצעות שימוש בעשרות חשבונות בנק ששימשו להם כפלטפורמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
28 תגובות - 19 דיונים מיין לפי
1
מגיע לאנשים שחמסו משפחה של גוססת להנמק בכלא
אריק | 09-02-2020 9:42
אליעזר ברלנד האם אתה מאמין בבית דין של מעלה שיהיה יותר נוקשה מהמשטרה הרחמנית למטה.
כל הצער שאתם המנהיגים גורמים בכת לב (לא) טהור
כל הצער שאתם ....... | 11-02-2020 19:05
כל הצער שאתם המנהיגים גורמים בכת לב (לא) טהור. בכת של רשעים אכזרים מזרע של היטלר שרי וכו' הצער שאתם עושים למשפחות, ההפרדות, גירושין, מכות, הפקרת הילדים, אי לימוד תורה, סדום ועמורה, מלקות בלי בגדים ברבים, מעפר באתם ואל עפר תשובו, מי נראה לכם שאתם חשוהים או שווים יותר מכל אחד אחר? שכולם בעם ישראל עמלקים בעינכם והכל טריפה בעיניכם? על כל פנים אתם השוטים מאמינה שראשי הכת אוכלים ובולעים בסתר ואק למראית עין אתם בכאילו צדיקים. לא קמים לתפילות בזמן, לא מאכילים תינוקות רעבים שבוכים את נשמתם! מי ישלם על כל הדמעות הטהורות האלה? ועל הדמעות של הנשים? ועל הדמעות של הילדים? פחד פחדים!!! תתעוררו לפני שהקבה ישלם לכם עונש חו. והמיבין יבין....
כתבה על כת לב (לא) טהור**********************
כת לב טהור | 11-02-2020 11:46
החכים החרדים ליועמש: סייע בהסגרת ראשי כת 'לב טהור' לישראל צמד החכים הנמרצים של תנועת שס - משה ארבל וינון אזולאי, שיגרו מכתב בהול ליועמש לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה שיסייע בהליך ההסגרה של ראשי כת 'לב טהור' לישראל. אביחי מנדבליט , משה ארבל , קהילת לב טהור , ינון אזולאי קטינות יולדות בתנאים מזוויעים כתבה בחדרי חרדים. חברי הכנסת משה ארבל וינון אזולאי משס, פנו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעקבות העיכוב המתמשך לטענתם, בהליכי ההסגרה של ראשי הכת המכונה 'לב טהור' בגואטמלה, בבקשה שיסייע בהליך ההסגרה. אנו חברי הכנסת החתומים מטה הם כותבים, עוסקים כבר תקופה ארוכה מול נציגי המשפחות ומשרדי הממשלה השונים לרבות משרד הרווחה, בנושא הצלה וסיוע ליוצאי ונפגעי הכת המכונה 'לב טהור' שמושבה כעת בגואטמלה. בפגישה ארוכה שהתקיימה הבוקר בכנסת יחד עם נציגי המשפחות של נפגעי הכת, וכן שגריר גואטמלה בישראל מר מריו בוקרו פעלנו בכדי למפות את החסמים והקשיים וכן ביקשנו עדכון על מצב אוכלוסיית הקטינים הנמצאים שם. נפרשה בפנינו תמונה מזעזעת מתארים צמד החכים, בה קטינות כבנות שלוש עשרה וארבע עשרה הרות ויולדות בתנאים מזוויעים ומחפירים, ילדים רכים מוכים על ידי ברזלים מלובנים, ועוד זוועות שאין השכל יכול להכיל ואין הנייר יכול לספוג. לבקשתנו אומרים השניים, הציג השגריר את סוגיית בקשות ההסגרה כלפי ראשי הכת, וציין כי ביחס לאזרחי ארהב הרי שהחלו הליכי ההסגרה, וכי נציגי משרד המשפטים הישראלי והפרקליטות הישראלית (הוא ציין את עוד גלית גרינברג כגורם מולו הממשל הגואטמלי עומד בקשר) טרם נקטה עמדה ברורה ביחס לבקשת ההסגרה. לדבריו, גורמי הביטחון המקומיים יודעים כי בכוונת אנשי הכת להגיש בקשות למקלט מדיני בניקרגואה או באיראן, וכי במידה ולא תוגש בהקדם בקשת הסגרה רשמית ממדינת ישראל הרי שמרחפת סכנה לבריחתם למדינות אלו אשר אין לישראל כל יחסים עמן אנו פונים בזאת לכבודו מבקשים ארבל ואזולאי מהיועמש כי יבחן בדחיפות וללא דיחוי מול גורמי המקצוע האמונים על הנושא במחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, כיצד ניתן להציל את חייהם של עוללים אלו, וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם ומלואו.
המקובלים: כל מי שפגע בהרב ברלנד יחלה בסרטן
הרב ברלנד איש קדוש | 10-02-2020 0:30
הרב ברלנד שליט''א סובל בגלל חטאי העם. הוא איש קדוש בעל רוח הקודש. עד היום מתו כמה שוטרים שפגעו בכבוד הרב שליט''א ויש בבתי חולים 15 חולים סופניים. 4 מהם ביקשו סליחה מהרב ונרפאו
לא יאומן כי יסופר - שוב העלילו עליו עלילות שו
לא יאומן כי יסופר - | 09-02-2020 18:42
לא יאומן כי יסופר - שוב העלילו עליו עלילות שווא - תופרים לו תיק - והמבין יבין. המשטרה הציונית העכזרי כמו שהיה בגרמניה עוצרת אותו, והאדמה לא רועשת? מי יכול להראות לנו עוד צדיק כזה שמוסר נפשו עבור בעלי תשובה, עבור העם, עבור השכינה הקדושה, ובעבור נשים צנועות וצדקניות וכו' וכו' וכו' ומעלה אותם דרך המלך, ועוזר להם להקים בית נאמן בישראל, מי כמו הגאון הגדול הצדיק המקובל מרנו ורבנן הרב שליטא? ? ?? ? ???? ?? ? וידוע מי שמקנא משמיץ - ומי שמשמיץ מקנה בו!!! וְשׁוֹטִים אלו שרודפים אותו עֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין, כדכתיב קל נקמות השם. והאות הזה יהיה ישר מהשמים בקרוב ממש.
2
בבקשה בבקשה!!! תפסיקו לקרוא לו רב
אבי | 09-02-2020 10:22
זה חילול ה נוראי
3
קלגסי המשטר הציוני עוצרים רב.
ברסלב | 09-02-2020 11:22
הרב הגאון ברלנד הוא אחד מלו. המשטרה הציונית עוצרת אותו והאדמה לא רועשת? הסרוגים המויסרים משתפים פעולה עם המשטרה והפרקליטות הרשעים שבאים לעצור את מלח האדמה.
יימח שמו של ברלנד החרא אמן ישרפו אותו חיי
גועל נפש | 09-02-2020 19:50
תפסיקו לקרוא לבהמה הזה רב
ארור המן, ארור אליעזר ברלנד
אני | 09-02-2020 18:08
^_^
4
רשע מרושע!
יוסף הקטן | 09-02-2020 11:24
יש לקוות שהרשע הזה לא יראה יותר אור יום
5
מי יכול להראות לנו עוד צדיק אחד כמוהו
נחמן | 09-02-2020 11:26
שומו שמים; מי יכול להראות לנו עוד צדיק אחד שמוסר נפשו עבור בעלי תשובה, ונשים צנועות וכו' ומעלה אותם דרך המלך ועוזר להם להקים בית נאמן בישראל, מי כמו הגאון הגדול הצדיק המקובל הרב שליטא? ? ?? ? וידוע מי שמקנא משמיץ, וְשׁוֹטִים אלו שרודפים אותו עֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין, כדכתיב קל נקמות השם בקרוב ממש.
ממש עזר
מיכאל | 13-02-2020 19:52
אכן ,ממש עזר להרבה נשים נשואות (!) להקים בית נאמן (?) בישראל
אמן ישרפו אותו חי אנס מסריח...
ברלנד החרא | 09-02-2020 19:52
..
חחח יש הרבה צדיקים כמוהו
אני | 09-02-2020 18:09
עזרא שיינברג, מוטי אלון... הרשימה כל הזמן מתעדכנת!
6
העלילו עליו עלילות שווא - והמבין יבין.
אוראור | 09-02-2020 15:17
מי שחושב אחרת - נראה אותו מספיק חזק מול התשקורת ההרסנית הזאת!
7
אז מה. גם ביבי חושב שהמשטרה רשעים
מה הבעייה? | 09-02-2020 20:07
המשטרה רשעים, הפרקליטות נבלים והשופטים חונטה. מה לא נכון בטענות של ברלנד? תופרים לו תיקים כמו שתופרים לביבי בגלל שהוא מצליח ובגלל שהוא ימני!!!!
8
100% ניצול אנשים
ציוצית | 09-02-2020 20:16
איך אפשר לקרוא לאיש הזה רב ? איך אנשים הולכים אליו ? עצרו אותו, ישב בכלא, ושוב ישחררו אותו מפאת גילו מצב בריאות וכו' לסגור לאלתר את שובו בנים ולסקול באבנים כמו בימי קדם למען יראו ויראו אותו ואת כל אלה שנותנים יד למעשים כאלה. בושה וחרפה !!!
9
איזה צדיק????
איתי | 10-02-2020 10:58
יש מושג ברוסית שאומר שניים שאומרים לך שאתה שיכור לך לישון, אם לפחות שניים אומרים שהוא רשע, אז הוא רשע, והעובדות מדברות בעד עצמן, אנס, גזלן ועוד כהנה וכהנה, לך תדע כמה הם מעלליו
10
הצדיק שולט ומנצח
י | 10-02-2020 13:30
מורינו ורבינו רבי אליעזר ברלנד שליטא קודש קודשים צדיק האמת שבדור פשוט המשטרה הפרקליטות והתשקורת החליטו לחסל אותו ובכך לחסל את האמונה והחזרה בתשובה בעם ישראל הם יודעים את הכוח העוצמתי שיש לרב ושהרב מתבטל ושותק ואוהב בזיונות ומנצלים את זה ברגע שהקדוש ברוך הוא יחליט שזהו כל העולם כולו יראה בדיוק מה יקרה לערב רב הרשעים האלה המשטרה והתשקורת והפרקליטות עומדים לפני פירוק וזה לא העונש שמגיע להם הם יראו במו עניהם איך הרב גודל וגודל ויותר ויותר חסידים ומערצים יתקרבו אליו עד שהרב יוכתר כמלך ישראל
11
י
י | 10-02-2020 13:33
המשטרע הם ממש קלגסים רשעים ארורים שליחי הסיטרא אחרה והערב רב לחסל את היהדות התורה והאמונה בה' יתברך והצדיקים
12
כנסו מידע חשוב
חסיד של הרב | 11-02-2020 3:15
הרב בעדני ועוד כמה גדולי הדור הוציאו מכתב חריף נגד המעצר אפשר לראות באתר שובו בנים אינטרנשיונל הרב צדיק הדור לא להתבלבל
13
איזה יום שמח לי היום !! :) זה היום קיוונו לו
ארוש | 11-02-2020 16:24
ברוך ה' בשעה טובה עצרו את הקרימינאל הדוחה ברלנד הברלנדי העבריין המושחת שפגע בהמונים. גנב שודד כספים של תרומות. בושה וחרפה. הלוואי וירקב הוא ותהילה בכלא כד 120 וכל נאמניון הגנבים
14
ממש מסעות צלב...
ממודיעין | 13-02-2020 12:51
אנשים דתיים לאומיים קוראים להם משתחווים לכל מה שעורכים להם ומגישים להם על המסך והם קונים את זה . אין אצלהם הלכה הולכים להתייעץ עם רב אבל מחליטים בסופו של דבר בעצמם... אני עומד על דעתי... הכי חשוב שהבן ילמד באוניברסיטה יהיה טייס טניסאי... שלפחות יתפלל יחבוש כיפה רק . זה ההבדל. בין יהודי ליהודי דתי לאומי. הם יעלמו הדורות שלהם יתקדמו לכיוון חילונות אני יודע אני עובד בבני עקיבא המון זמן. רואה ומדבר על הילדים המסכנים האלה ומחזק אותם. כל היום דיבורים על זרע לבטלה ואיך ההורים שלהם חושבים שהם לא הצליחו לפרוץ את ההגנות של רימון בסמרטוטפונים שנתנו להם ההורים הדואגים. ממש מינות
15
רב?
מיכאל | 13-02-2020 19:50
למה רב ? איש רע מעללים, מושחת ומשחית, סביביו מלאכי חבלה בושה אין להם. שודדי חלכאים ונדכאים.
16
חלאות בחסות הדת
אזרח מודאג | 14-02-2020 20:24
רב מתחזה ועדת מעריצים מזוהמים גונבים גוזלים מרמים בחסות הדת.מתי ימותו כבר הרב ההזוי ועדתו המרשעת ויעלמו מהעם הידי כמו קורח ועדתו .איך מצליחים עלובים שקרנים ומתחזים להגיע למצבים האלה ימח שמם וזכרם לעד
17
הכל טוב
נתן | 17-02-2020 0:39
דרמה במשטרת ישראל במחלוקת בקהילת ברסלב, בליל שבת האחרונה הגיע בחלומו המקובל האלוקי הידוע הרב יהודה סגל מתל אביב למקורבו שהיה בכיר במשטרה, ובקשו להגיע בהקדם לבית הכנסת ברסלב במאה שערים. הערב מוצש הגיע המקורב (ששמו שמור במערכת) אל המדף הספרים אליו כיוונו בחלום ובתוך סידור ישן נמצא מכתב הממוען להרב יעקב מאיר שכטר מלפני 30 שנה אודות הרב אליעזר ברלנד. חלילה לפגוע במלאך ד' ובלי ספק יש לחוש למלאכי חבלה חו. הצילום מהמכתב מתפרסם כאן לראשונה כאשר הרב סגל הבטיח בחלומו כי המגיפה בסין עומדת להתפרץ בכל העולם, ויותר ממחצית העולם יפגע, כל מי שיקח חלק בפדיון השבוים הוא ומשפחתו ינצלו ויזכו לאריכות ימים ולראות פני משיח שעומד להתגלות עוד השנה.
18
ברלנד
ההגון | 17-02-2020 19:43
קנס 500 מיליון שח ומאסר 25 שנים ...לא פחות.
19
הרבי
נועם | 17-06-2022 11:17
הרבי מלובביץ' ישו