האם גנץ העתיק את הקמפיין ממפלגת 'גשר'? - סרוגים

האם גנץ העתיק את הקמפיין ממפלגת 'גשר'?

במפלגת 'גשר' מגיבים בזעם לקמפיין כחול לבן שעתיד לעלות הבוקר בנושא קריסת מערכות הבריאות בשנות השלטון של ראש הממשלה, וטוענים כי הוא 'הועתק' מקמפיין מפלגתם במועד א' של הבחירות

האם גנץ העתיק את הקמפיין ממפלגת 'גשר'?
  Miriam Alster/Flash90

הקמפיין של מפלגת כחול לבן הצפוי להיחשף הבוקר (ראשון) תחת הכותרת 'תיק 5000' של ראש הממשלה, מעורר כעס רב במפלגת 'גשר' של ח"כ אורלי לוי אבקסיס כאשר הטענה היא שגנץ העתיק מהם את הקמפיין של המפלגה במועד א' של הבחירות.

עוד באותו נושא

גנץ: מחר ב-8:00 אחשוף את תיק 5,000 של נתניהו


217

אמש פרסם יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ציוץ ובו כתב כי בבוקר יחשוף את 'תיק 5000 של נתניהו'. לדברי בכירים בכחול לבן, לא מדובר באמת בתיק פלילי חדש, אלא בחלק מקמפיין על קריסת מערכת הבריאות בישראל בשנות השלטון של ראש הממשלה.

מתוך קמפיין כחול לבן

גורם בכיר במפלגת 'גשר' אמר ל'ישראל היום' כי: "הקמפיין של כחול לבן מועתק מקמפיין הבחירות של גשר מועד א' כמעט במלואו. בניית שני בתי חולים בפריפרייה, טיפול בזיהומים ומקור תקציבי ממתווה הגז, כל אלו דוברו כבר לפני שנה".

הציוץ של לוי-אבקסיס בשלו נטען ל'העתקה':

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בלגנץ אינו ראוי
שםלי | 09-02-2020 7:40
בלגנץ אדם שאינו ראוי. הוא לא היה ראוי להיות רמטכ”ל אלא מונה לרמטכל במקום יואב גלנט שהפרקליטות מצאה אצל האחרון חריגות בניה. משכך גנץ מיהר להרוס את חריגות הבניה אצלו שם הפרקליטות לא חיפשה. בתור רמטכל התנגד לבניית הגדר החוסמת הצפתנו באפריקאים. בתור רמטכל השאיר את המינהרות על כנן כי לטעמו הן לא היו מספיק איום. בתור מפקד על מבצעים גרם למות מיותר. נזכיר גם את מדחת יוסף שדימם למות בעוד גנץ מביט בו דרך המשקפת. גנץ אינו ראוי להיות מועמד לראשות ממשלה ולא רק שאינו ראוי להיות ראש ממשלה בפועל. במשך שנה תמימה לא הציג שום תכנית, זולת מה שהממשלה כבר החליטה עליו: לקים בתי חולים חדשים אחד בבאר שבע ושני בקרית אתא. את זה הבלנץ מציג כאילו זו תכניתו. אינו מבהיר את עמדתו המדינית מלבד מזה הוא צורח בקול רווי שנאה שהוא לא יקדם שנאה! הדבר היחיד שהוא ראוי לו הוא כתב אישום. בלגנץ הוא שצריך להיות נאשם. ממצאי מבקר המדינה: בשנת 2016 חברת המימד החמישי בניהולו של בנימין גנץ הציעה למשטרה לרכוש מערכת שפיתחה תוך הצגת עובדות לא נכונות על מוצר שלמעשה לא קיים. היה צורך לבצע בדיקת יכולות המערכת לכך צריך אישור ועדת פטור במשרד האוצר לפי תקנה 11 לתקנות חובת מכרזים. לוועדת המכרזים שדנה בעניין הפטור הוצגו נתונים בעקבותם אישרה הוועדה את הפטור ממכרז. לוועדת המכרזים הוצגה חוות דעת של מנהל הטכנולוגיות של המשטרה שכללה פרטים כוזבים אודות החברה., על-פי חוות הדעת שהוגשה לוועדת המכרזים ב-2016, החברה הייתה קיימת ארבע שנים, אף שהיא התאגדה רק בשנת 2014 ונאמר שלחברה חמישה לקוחות שהם גופים ביטחוניים וקיים אצלה זה שנה וחצי מוצר מדף - מבדיקת המבקר עלה כי מדובר בפרטים כוזבים, לחברה לא היה מוצר מדף ולא היה לה שום לקוח שהינו ארגון ביטחוני. בעקבות הצגת נתונים כוזבת מצד החברה, המשטרה הסכימה ללא מכרז ושילמה מקדמה של 4 ארבעה מליון שקל ואף התכוונה להתחייב מראש במקרה של הצלחה על רכישה בסכום של 50 מליון שקל גם כן ללא מכרז. כאן התנגדה ועדה המכרזים. המשטרה התכוונה להרחיב את ההתקשרות אך באוצר סיכלו זאת. בניגוד לחוק מבקר המדינה לא הפנה את ממצאיו המחשידים בפלילים ליועץ המשפטי לממשלה. לכן ליכוד ועמותת לביא דרשו מהיועץ המשפטי לממשלה לחקור את גנץ את נסיון לקחת במרמה 50 מליון שקל. מאחר שהלה לא החל לחקור, עתרה לביא לבגץ. הפרקליטות הודיעה שקבלה ממבקר המדינה חומרים בעלי היבטים פליליים ושבודקים. חברת המימד החמישי בראשותו של גנץ גרמה למשטרה הפסד של 4 ארבעה מליון שקל שיכל לגדול לעוד 50 חמישים מליון אילולי נסגרה החברה.
למה לא זורקים את גנץ לכלא בשל נטיותיו המיניות
דרבוקאי ולא קונצרטי | 09-02-2020 8:40
יש הרבה תלונות נגדו
2
איזה קשקוש. זו מציאות ידועה לכולם למה העתקה
המאיר | 09-02-2020 9:49
או שאתם מחפשים איך ללכלך ולסכסך. גאונים של ממש.
3
האם
המעניש | 09-02-2020 9:50
נתניהו הבטיח לפח לפני שבוע שעבר?
4
יה עז'יבםבם עורלי זותי מידיעלנה אמרוקאים קבוד
זה קבוד | 09-02-2020 10:10
גם פרץ קבוד זה נותן לנו אמרוקאים קבוד חשק לחיות קבוד זה אוכל שלנו
5
איך עבדתי עליכם
המימד החמישי | 09-02-2020 10:21
החקירה אחרי הבחירות
6
גנץ
לימי | 09-02-2020 11:09
למה העתקה .גנץ עצמו העתק אין לו יכולות להמציא דברים מעצמו .מה שנאמר לו הוא מעביר. מאיר לפיד במיוחד ומעלה צוות עוזריו.כשהו נידאל מהקהל הוא בהלם. צריך מילים כתובות בחירות הכתוב. מעשי טעון שיפור.אזה סיכון לוקחים הבוחרים תחזרו הביתה לליכוד ישראל היום ניראת אירופה. עזבו קישקושים אני רצינית אין לנו כוחות ללמד מתחילים