הרמטכ"ל כוכבי מבהיר: "לא נאפשר לטרור להצליח" - סרוגים

הרמטכ"ל כוכבי מבהיר: "לא נאפשר לטרור להצליח"

על רקע גל הפיגועים, הרמטכ"ל אביב כוכבי סייר בבית לחם והבהיר כי "אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח - והכוונה גם לאבן, בקבוק תבערה, ובלוני נפץ. נסכל ונמנע כל פעילות"

author-image
הרמטכ"ל כוכבי מבהיר: "לא נאפשר לטרור להצליח"
  (צילום: דובר צה"ל)

על רקע גל הפיגועים שהחל היום (חמישי), הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר הבוקר בעיר בית לחם שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", בליווי מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף, מפקד החטיבה המרחבית "עציון", אלוף-משנה דוד שפירא ומפקדים נוספים.

במהלך הביקור קיים הרמטכ"ל הערכת מצב ושמע את עיקרי תמונת המצב הגזרתית. "אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח. הדירקטיבה ברורה מאוד לשטח, ברורה מאוד עד לאחרון הכוחות- לסכל ולמנוע כל פעילות" הבהיר הרמטכ"ל. "כשאני אומר טרור אני מתכוון גם לאבן, בקבוק תבערה, בלוני נפץ, כל אלו הם טרור".

(צילום: דובר צה"ל)

לדבריו, "המסר הוא חד וברור, לא הפיגוע הזה, לא בלון הנפץ, לא הירי בצירים, כל הפעולות האלה- לא יצליחו. צה״ל ממוקד לזירה הפלסטינית בשבועות האחרונים ואנחנו נעמיד מענה חד וברור לכל האירועים הללו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מ"ה
אזרייה | 06-02-2020 21:17
כל הכבוד ! לרמטכל כוכבי. הלוואי והכרזתו תייושם בפועל / בשטח ! כמה ? טוב ! שאירופיזה המזרימה מיליארדיי ! ייורו לפליליסתינאים , - תתנא את ההזרמה ב : א) הכרתם בריבונותנו ב) בחינוך לילדייהם בבתיי - ספר שלהם במיסגדים שלהם שעללע שלהם שונא זריקות אבנים , סכינים , בקבוקיי תבערה , רקטות , מטעניי חבלה , חומריי נפץ וכ'ו וגם מעניש חזק ! על פשעים אלה !
2
כוכבי מתגלה אט אט כזנב ארוך
כוכבי שמאל שבשמאל | 07-02-2020 1:08
שיעוף כוכבי לאוגנדה
3
טרור ופלסטר
גפ | 07-02-2020 8:06
פלסטר או וזלין. כמובן מי שאחראי לכך הוא הדרג המדיני. חבל שככובלים לך את הידיים והיצירתיות.
4
טרור
סיגל ראובן | 08-02-2020 17:23
היי למה אנו מתכוונים שאנו מדברים על הטרור? מרעש ושורש טרר של יריה באדם שלא עוול בכפו נורה בראשו למוות . אולם . יש מאפיינים שזהו צורה נוספת לירייה על התושב הנפל קורבן לידיים מזהומות בשפיכת הדם שלו כמו לדוגמא : לדבר רעה על בן אדם ולגרום לו למפח נפש לעצבות יתרה בשיאה בגין רשעות לב יש כמו לחתוך בסכין את האדם בגרונו ולגרום למותו הוודאי יש מוות כספי על האדם שזה גם יכול להיו. טרור בטרר שאני יודע שאני חייב לך הרבה כסף והאדמה בבעלותך ואני יודע שאתה המנהיג שלנו אבל אני כמו לא שומע לא רואה לא יודע אבל מה הבעיה ? שבטרור הזה יש מאפיין 1 והוא: שפיכת דם על בן אדם בכיר באוכלסיה שהרבה יותר גבוה מראש הממשלה לשעבר מר ביבי נתניהו. שהוא במודע יודע שניכשל בקבלת עבודה ששייכת לו ולמה כי העריץ הדיקטטור הדמגוג איי שם שיושב לנו על כס הסולטן מסרב לעזוב את קורבו ושולף ציפורניים ארוכות וחדות למדיי ולשון עם אש בוערת ועיינים יוקדות ופתוחת לרחבה. אבל אלה השרצים האלה גם נימצאים ביננו הישראלים החברים שלנו בני אותה הכיתה . אותה השכונה ואותה המדינה לאו דווקא נראה רק בערבים כמפגע ראשי 1 לטרור. מה אם כן הבעיה ? רק דבר 1 להוציא את הנגע מקרבנו א ו נישנא אותו ונידחה אותו ונוציא אותו מתוכנו אנו. כמתגלה טרור ביננו? מה נעשה? ניתפלל ונכסה את עיננו בידינו להצלחת מפלתו של הרודן העריץ.של כל הזמנים מר ביבי נתניהו אולם . אנחנו יודעים הכל כי טעמנו מפרי עץ הדעת טוב ורע מהתפוח ואני בחווה שבי רואה את כל הדרך ואת כל הכוס המלאה . ותובעת במקום 1 בתי המשפט הגבוהים במדינה ובעולם את הבנדיט השרץ הנאלח מאין כמותו הנחש הערוממי והזד. אבל זו גם סוגיה של פתרון הרמטי וחוסם לבעיית הטרור בטרר ביריה ושתיקה. ואלה הערבים לא יודעת אם יש ערבים יותר גרועים מיהודים כשאני רואה מה עשו לי בפרט היהודים ולמרות תלונות חוזרות ונשנות לא ניבלם הפשע באופן הרמטי וחוסם זמן רב. מדוע שאלנו כולנו סקרנים לדעת . אין תשובה מצדם אבל אנחנו האזרח והתושב הקטן באוכלסיה צריך להבין דבר 1 בראשו שהמנהיג אחריו והם עושים לו את הכל אז מפה אני קמה שותת דם ויורה למוות לכל עבר גם במנהיג עצמו ולוקחת לו את ההנהגה ואני מנהיגה בכבוד רב עורכת דין ראובן סיגל יש