פיגוע הדריסה: לחיילים שלא נפגעו לא איפשרו להתקשר להורים

פיגוע הדריסה: לחיילים שלא נפגעו לא איפשרו להתקשר להורים

שעות לאחר פיגוע הדריסה בירושלים, בו נפצעו 12 טירונים מחטיבת גולני, לשאר החיילים לא איפשרו ליצור קשר עם ההורים ולהרגיע אותם כי הם בסדר. "הטלפונים יוחזרו כשיגיעו לבא"ח"

author-image
פיגוע הדריסה: לחיילים לא איפשרו להתקשר להורים
  (צילום: חיים גולדברג/סרוגים)

שעות לאחר פיגוע הדריסה בירושלים, בו נפצעו 12 טירונים מחטיבת גולני, לחיילים שלא נפגעו לא איפשרו המפקדים ליצור קשר עם ההורים ולהרגיע אותם כי הם בסדר.

עוד באותו נושא

12 חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בירושלים; אחד קשה


8

כפי שפורסם בסרוגים, לוחם צה"ל נפצע הלילה (חמישי) באורח קשה בפיגוע דריסה בירושלים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בנוסף, נפצעו 11 חיילים באורח קל, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים.

מדובר בקבוצה של טירונים מחטיבת גולני, שהיו בסיור בירושלים לפני השבעתם בכותל המערבי. ההורים המודאגים ששמעו בלילה על הפיגוע ניסו ליצור קשר עם בניהם, אך ללא הצלחה. הטלפונים של החיילים נלקחו עוד לפני האירוע וטרם הוחזרו.

מספר הורים אף פנו לכלי התקשורת כדי לברר האם בנם נמצא בין הפצועים, כי לא הצליחו ליצור קשר לא עם החיילים ולא עם המפקדים לאורך כל הלילה.

אחד ההורים סיפר לסרוגים: "זה לא הגיוני, אנחנו דואגים מהלילה לשלום הילד שלנו, רצינו לשמוע שהוא בסדר, אבל אפילו הודעה לא נתנו לו לשלוח. לא יכולים לתת 5 דקות לכל ילד כדי להתקשר הביתה להרגיע אותנו?!"

בבוקר שלחו המפקדים הודעה להורים, בה נאמר: "במהלך הלילה (ה') אירע פיגוע דריסה בירושלים. כלל הפצועים פונו לטיפול בבית החולים ובני משפחותיהם עודכנו. כלל הלוחמים המשיכו במסע ונשבעו לפנות בוקר בכותל, הם עדיין ללא טלפונים, כאשר יחזרו לבא"ח נדאג שיצרו איתכם קשר. ההשבעה מתקיימת כמתוכנן."

רק בשעות הבוקר המאוחרות, הוחזרו הטלפונים לחיילים ואלה יצרו קשר עם ההורים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חמור
ג | 06-02-2020 10:25
איך זה שאף אחד ךא ירא עליו ? למה לא היו מאבטחים ? ואיך יתכן שהרכב מצליח לחמוק ולהגיע עד לאן שהגיע בלי שעצרו אותו בדרך ? חברים המערכה על כל הארץ קרובה כדאי שצהל יתעורר ולא ששוב יופתע