"נתניהו רואה באזרחי ישראל הערבים מטבע עובר לסוחר" - סרוגים

"נתניהו רואה באזרחי ישראל הערבים מטבע עובר לסוחר"

איימן עודה בעקבות דיווחים כי נתניהו הוא זה שהציע לאמריקאים את רעיון העברת תושבי וישובי המשולש למדינה הפלסטינית: "הגזענות המופרעת של נתניהו מוכיחה שהוא שונא ערבים הרבה לפני שהוא אוהב שפניות וסיגרים"

author-image
"נתניהו רואה באזרחי ישראל הערבים מטבע עובר לסוחר"
  Hadas Parush/Flash90

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות החשיפה כי נתניהו הוא זה שהציע לאמריקאים את רעיון העברת תושבי וישובי המשולש למדינה הפלסטינית.

ח"כ רויטל סויד, ראש צוות התגובות של העבודה-גשר-מרצ מסרה: "כמה לא מפתיע ועדיין מקומם מאוד לגלות שמר 'המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות אל הקלפי' הוא זה שעומד מאחורי הסעיף בתכנית המאה, שמציע להעביר אזרחים וישובים ערבים למדינה הפלסטינית העתידית".

"נתניהו רואה באזרחי ישראל הערבים מאז ומתמיד מטבע עובר לסוחר, ואם אפשר להיפטר מהמטבע הזה ב'מחיר טוב', ועל הדרך לבצר את שלטון הימין, אדרבה. האג'נדה של נתניהו וליברמן להפריד ולשסות נגד ערבים וחרדים היא לא מקרית. רק העבודה-גשר-מרצ מציעה שותפות אמיתית, רואה בכל האזרחים הישראלים שותפים שווים לחיים כאן, ומציעה כתובת לישראלים שמחפשים עתיד של שותפות ותקווה".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, מסר: "הגזענות המופרעת של נתניהו מוכיחה שהוא שונא ערבים הרבה לפני שהוא אוהב שפניות וסיגרים. הניסיון המסוכן לשלול את האזרחות של 400 אלף אזרחים ערבים, ילידי המולדת הזאת, שולח מסר ברור לכולנו: אתם לא רצויים כאן ותורכם יבוא בתוכנית הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
ביבי
דוד | 04-02-2020 13:41
ואתה מר ביבי מה איתך מר נאשם בקרוב מאוד חחחחח החברה עובדים יפה על הנאשם
ביבי
דוד | 04-02-2020 14:57
אני רוצה שטיבי יותר רציני ואמין מביבי אין מה להשוות
2
ואת ...
שמעון | 04-02-2020 15:06
את מרצ עבודה חופשה וכו . רואים את המתנחלים כסחורה .אתם לא מסוגלים לסבול מתנחל אך מתים על הפלשתינאים . לגבי מדינה פלשתינית הרי ערביי ואדי ערה רוצים מדינה פלשתינאית .הם חוזרים הביתה .מה רע בכך
הסמול שונא מזרחיים ומתנחלים כי הוא מתבייש שהם
אייל | 05-02-2020 14:31
האחים שלו, כי בעיניו הם חבורה של נמושות... הערבים לא מתיימרים להיות האחים שלו, לכן הוא מגלה כלפיהם סלחנות ו׳נאורות׳ בכדי להראות לעולם כמה שהוא נאור שהוא מקדם אנשים נחשלים... הבהרתי את דעתי מספיק ?
אנחנו מעדיפים פלסטינים חרוצים
אני | 04-02-2020 19:46
שעובדים למחייתם,פי אלף מגוש הבטלנים.שיהיה ברור.מה שאנחנו לא אוהבים אצל המתנחלים זה את העובדה שהם חושבים שהם ורק הם יודעים מה המדינה צריכה בו בזמן שהם מנותקים,מנתקים את עצמם כמעט מתנשאים.הערבים לא ממש מתערבים כי הם לא מרגישים שהמדינה היא שלהם.אף על פי שהם אבירי תודה לישראל בסהכ.האם הצלחתי להבהיר את עצמי?
3
ברור,לכן מיקמתם את הערבי מחמד שלכם במקום 11
צביעות | 04-02-2020 15:54
ברור,לכן מיקמתם את הערבי מחמד שלכם במקום 11
4
הערבים לא תורמים
זובשטיין | 04-02-2020 16:50
הערבים אינם תורמים דבר למדינה, הם נזק פר אקסלנס !!! גיס חמישי לכל דבר לעניין.
הערבים הם אלו
אני | 04-02-2020 19:48
שעובדים,.הם לומדים לימודים גבוהים במקצועות חשובים ומיישמים אותם פה אצלנו.אין הרבה תלמידי ישיבה שילכו ללמוד רפואה,על אף שיש חובשי כיפה בתחום הרפואה.בכל אופן הערבים תורמים ורוצים להיות חיוביים.
5
טרנספר
שלמה | 04-02-2020 18:56
ביבי יכול לבצע את התוכניות שלו לגבי הערבים אבל לפני כן צריך לסגור את יד ושם כי אחרת הביקורים שם יהפכו להצגה לא מוצלחת ולא יעילה
6
ערבין
ניר | 09-02-2020 11:20
זוהי משאלתו הכמוסה של כל יהודי בארץ ישראל: מדינת יהודים ללא שני מיליון ערבים שחולמים על פלסטין, ליבם עם המחבלים ופה ושם גם רוצחים ופוגעים במדינת היהודים. צבועים ושקרנים מתחלחלים מדברי ראש הממשלה!!! יהודים וערבים לא יכולים לחיות יחד!!!!
7
לך לעזאזל
ניסים | 25-04-2020 8:42
חוצפן בלי בושה לדבר ככה על ראש הממשלה שלנו לך דבר ככה לאבו מאזן טיפוס דוחה גועל נפש לך לעזה נמאס מלראות את הפרצוף הזדונית שלך שונא ישראל מנצל את המדינה ותוקע סכין בגב