"עוד לא נגמר": בנו של אילן רמון בשיר מרגש לזכרו. צפו - סרוגים

"עוד לא נגמר": בנו של אילן רמון בשיר מרגש לזכרו. צפו

הזמר והיוצר ‏טל רמון משיק סינגל חדש ומרגש לזכרו של אביו - טייס החלל הישראלי אילן רמון. בשיר שילב את גם את קולו של אביו מתוך ההקלטה ששלח אליהם מהחלל. צפו

author-image
"עוד לא נגמר": בנו של אילן רמון בשיר מרגש לזכרו. צפו
  צילום: מתוך יוטיוב)

17 שנים לאחר שנהרג אילן רמון ז"ל ואיתו כל צוות מעבורת החלל קולומביה, בנו טל רמון משיק כעת סינגל חדש ומרגש לזכרו – "עוד לא נגמר". בשיר שילב טל, את קולו של אביו ז"ל מתוך ההקלטה ששלח למשפחתו מהחלל.

"השיר 'עוד לא נגמר' מדבר על זיכרון, על העבר שלנו שהופך אותנו למי שאנחנו. על החשיבות של הזמן בחיינו, על המקום שהוא תופס בחיינו בהווה ובעתיד" מספר טל "השיר הזה הוא שיר הנושא של האלבום 'עוד לא נגמר', והוא מדבר על חיים שמשתנים פתאום בצורה קיצונית אל מול תנועת העולם והזמן שממשיך קדימה. אנחנו הרבה פעמים מאבדים את האחיזה בזמן, ונאחזים בזיכרונות ובחוויות שלנו. בעשייה שלי היום אני מבין שבכל דבר שאני עושה הם שם, הם איתי. הרגשתי שהשם 'עוד לא נגמר' הכי נכון, מדויק ומרגש עבורי. רציתי לשלב את ההקלטה של אבא שלי מהחלל בתוך השיר, כמסר של אהבה לאמא, שהייתה חלק כל כך גדול מהיצירה שלי"

השיר המרגש, הוא סינגל שני מהאלבום החדש שעתיד לצאת בחודשים הקרובים. את האלבום החדש מקדיש טל לאמו, רונה רמון ז"ל והוא יוצא שלוש שנים לאחר יציאת אלבום הבכורה שלו "דמות".

האלבום החדש מכניס את המאזין לטיול במסע חייו של טל, הגשמת חלומות, אהבה, התמודדות עם האובדן בחייו, מערכות יחסים וחוויות שאסף לאורך הדרך. אלבום אשר מורכב מטקסים כנים וחשופים מאוד שעטופים בהפקה מוזיקלית עשירה ומדויקת של צח דרורי. כל האזנה לאלבום חושפת עוד רובד, עוד סיפור ועוד פיסה מהנפש של טל.

עוד באותו נושא

מרגש: בנו של אילן רמון ז"ל בביצוע ל'זמר נוגה'. צפו

בימים אלו טל רמון וההרכב נמצאים בסיבוב הופעות ארצי, מופע שבו הם מבצעים את שירי האלבום החדש לצד שירים מאלבום הבכורה. טל מציג את סיפורו המרתק בשירים ובשיחות עם הקהל. הוא מביא איתו תקווה, אופטימיות ואת הסאונד והקול הייחודים לו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו