מבזקים

משטרת ישראל עצרה הורים שתקפו את ילדיהם

משטרת ישראל עצרה זוג שתקף את ילדיהם, בני ה-8 וה-7. האם שוחררה למעצר בית, מעצרו של האם הוארך עד יום רביעי

משטרת ישראל עצרה הורים שתקפו את ילדיהם
צילום: אילוסטרציה (שאטרסטוק)

משטרת ישראל עצרה אתמול (ראשון) זוג הורים מאזור המרכז בחשד כי תקפו את ילדיהם הקטינים.

באחת מתחנות במרחב שרון התקבלה תלונה בחשד להתעללות ולאלימות של זוג הורים כלפי 3 ילדיהם הקטינים בגילאים 8 ו-7.

אתמול ההורים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. האם שוחררה בתום חקירה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. האב הובא היום לדיון בבימ"ש השלום בפ"ת ומעצרו הוארך עד יום רביעי זה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות