אופיר סופר: "אם הריבונות תוחמץ - ספק אם תחזור" - סרוגים

אופיר סופר: "אם הריבונות תוחמץ – ספק אם תחזור"

במהלך אירוע לקידום החלת הריבונות בבקעת הירדן, הצהיר ח''כ אופיר סופר כי "אנחנו נמצאים בהזדמנות נפלאה שאם חלילה תוחמץ- ספק אם תחזור", לקראת הגברת הלחץ של המפלגה הביא לאישור הממשלה את תכנית טראמפ.

אופיר סופר: "אם הריבונות תוחמץ - ספק אם תחזור"

במהלך אירוע לקידום החלת הריבונות שהתקיים  בישוב מחולה שבבקעת הירדן, הצהיר ח"כ אופיר סופר (ימינה) כי  "אנחנו נמצאים בהזדמנות נפלאה הזדמנות שאם חלילה תוחמץ- ספק אם תחזור", לקראת הגברת הלחץ של המפלגה הביא לאישור הממשלה את תכנית טראמפ.

"לפני 52 שנה עלו לכאן במחולה חקלאים מיישבי הארץ ואוהבי האדמה. במקום לא פשוט, הפריחו את השממה עם הרבה אהבה, הרבה מסירות וגם סבל אבל עם הרבה אמונה. הם הדליקו את הלהבה הכל כך גדולה שהביאה היום ל-500 אלף מתיישבים ביהודה ושומרון".

על החלת הריבונות אמר כי "אנחנו נמצאים בהזדמנות נפלאה הזדמנות שאם חלילה תוחמץ- ספק אם תחזור. אם ראש הממשלה נתניהו יחיל את הריבונות זה בהחלט המעשה הכי גדול במשך כל תקופת כהונתו". הוא קרא לנתניהו "להחיל ריבונות על כל חבל הארץ הזה, על יהודה ושומרון, על בקעת הירדן, על מעלה אדומים, על יצהר, על איתמר, על שילה, על עלי ועל חברון ומערת המכפלה. הזדמנות שספק אם תחזור."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מי בחר בסופר לייצג את הציונות הדתית?!
דנה | 03-02-2020 19:04
האם יש לו קהל כמו איתמר בן גביר?!
2
סופר הוא הכלבלב של סמוטריץ
משה | 03-02-2020 19:06
אולי שיקשור לו רצועה, כי הוא מתחיל לקשקש בזנב..
3
לאן סמוטי נעלם?!
לוי | 03-02-2020 19:08
איפה סילמן?! מה קורה עם רפי?! למה כל הזמן שרה בק הלא ריאלית בפרונט?! 1-7 אוסף נוכלים שמשתמשים בשרה בק כאידיוטית שימושית... עושים על שרה בק סיבוב... סילמן הנוכלת מתנדנדת!
איזה טמבלים שהעמיסו אותו
אריאל גידל | 03-02-2020 20:10
בחור עדין נפש צנוע ולא מתלהם, בעל עבר צבאי עשיר ,הוא מוכן לוותר על המקום הראשון במפלגה שתארח אותו ולהסתפק במועט במקום השני ברשימה ותיק בכיר ממש המינימום שבמינימום בהתאם לתכונת הצניעות שכל כך מאפיינת אותו. הוא מתחייב להורות ל 100 רבנים בראשות רבני בשבע שיביעו תמיכה במפלגה שתארח אותו ויורו על חובה הלכתית לתמוך בה, בנוסף הוא מתחייב להורות לערוץ 7 להלל לשבח ולפאר את המפלגה המארחת ולהשפיל כל מפלגה אחרת. מיועד למפלגות מהירות החלטה וחסרות שיקול דעת. רלוונטי לבחירות הקרובות בלבד . לאחר הבחירות הוא כבר יחפש מפלגה מאחרת אחרת. אין שום רלוונטיות למצע המפלגה המארחת . הזדרזו הוא בלחץ
בנק ושקד נתנו לסמוטי הוראה חד משמעית להעלם
זלמן רוזנטל | 03-02-2020 19:45
עד לאחר הבחירות סמוטי קיבל הוראה ישירה מבנט ושקד לא להשמיע את קולו ההזוי ברבים. הם מבינים שכל פליטת פה שלו מבריחה להם מנדט והם מעדיפים שאנשים ישכחו שהוא ברשימה שלהם. אך הציבור חכם עם זיכרון ולא יצביע למפלגה שאדם הזוי וגס רוח כמו סמוטי נמצא בה
4
אין לו דעה עצמית
אופיר הפודל של סמוטי | 03-02-2020 19:09
הכל תכתיבים של סמוטי הנרקומן כבוד. מילה זו מילה,חבורת מושחתים.
5
ימינה זה נוכלים
שאול | 03-02-2020 19:10
איך מוכרים ספין(שקר) לציבור?! 50 אחוז מרשימת ימינה זה נשים. אבל... רק 16 אחוז במקום ריאלי. עוד נוכלת סילמן במקום ספק ריאלי.
6
יופי אופיר ילד טוב מגיע לך סוכריה מדוד בצלאל
חיים גז | 03-02-2020 19:12
אופיר סופר לא זז מילימטר בלי אישור של בצלאל סמוטריץ חבל שאופיר לא מנער את בצלאל סמוטריץ מעליו אופיר מייצג הרבה יותר את הציונות הדתית מאשר הנוד נפוח עם החזה המתוח בצלאל סמוטריץ שמנהל את אנשיו כמו רודן דיקטטורי