3 זירות במקביל: בלון נפץ התפוצץ בעוטף עזה - סרוגים

3 זירות במקביל: בלון נפץ התפוצץ בעוטף עזה

שלושה בלוני נפץ אותרו בשלוש זירות שונות במועצה האיזורית אשכול שבעוטף עזה, לאחר שמחבלים שיגרו אותם מעזה לעבר יישובי ישראל. מטען אחד התפוצץ. אין נפגעים בגוף

3 זירות במקביל: בלון נפץ התפוצץ בעוטף עזה
  (צילום: בטחון אשכול)

טרור הבלונים.

שלושה בלוני נפץ אותרו לפני זמן קצר (שני) בשלוש זירות שונות במועצה האיזורית אשכול שבעוטף עזה, לאחר שמחבלים שיגרו אותם מעזה לעבר יישובי ישראל. אין נפגעים בגוף.

מהמועצה האיזורית אשכול נמסר: "בשעה האחרונה אותרו שלושה בלוני נפץ ליד ישוב באשכול. אחד התפוצץ באוויר, שניים מטופלים כעת על ידי כוחות הבטחון. לא נגרם נזק ואין נפגעים".

בנוסף, חבלני משטרת ישראל הוזעקו לזירה אחרת בעקבות בלונים חשודים שאותרו באיזור שדרות וקרית גת. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד לסיום טיפול זהיר ומקצועי שיסיר את הסיכון מהחפץ.

מהמשטרה נמסר: "לאור מספר אירועים מסוג זה בימים האחרונים, אנו שבים ומזכירים לציבור- בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך".

(צילום: בטחון אשכול)

אתמול פורסם תיעוד של רגע פיצוץ בלון נפץ במועצה האיזורית חוף אשקלון.

איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון אמר: "דרך התיעוד של התפוצצות זר הבלונים אפשר לדמיין חלילה מה היה קורה אם זר הבלונים היה נוחת בגן ילדים. בכל יום אנו מתמודדים עם המשך ירי טילים, הפרחות בלוני נפץ שנועדו למשוך אליהם ילדים. הגיע הזמן לנקוט בפעולה מיידית ונחרצת ליצירת שקט ביישובי העוטף".

פורום ראשי רשויות העוטף מסר: "הסרטון שיצא ממועצה אזורית חוף אשקלון ממחיש לכולם בצורה הברורה ביותר את ההסלמה שאנו מצויים בה בשבוע האחרון. בכל יום אנו מתמודדים עם המשך ירי טילים, הפרחות בלוני נפץ אשר מחוברים אליהם מטענים, בלונים שנועדו למשוך אליהם ילדים. ממשלת ישראל חייבת להבין שהגיע הזמן לנקוט בפעולה מיידית ונחרצת ליצירת שקט ביישובי העוטף. לא מספיק יותר רק לדבר על יצירת שקט. הגיע הזמן להביא קבלות לדיבורים. האחריות להשיב את הביטחון לתושבי העוטף ושדרות מוטלת על ממשלת ישראל והיא חייבת לפעול במיידי. המציאות הלא מוסרית הזו חייבת להסתיים ויפה אזעקה אחת קודם".

עוד באותו נושא

מפחיד: תיעוד נדיר של פיצוץ בלוני נפץ. צפו


6

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צהל
חיים גולני | 03-02-2020 16:51
ממש בושה אנחנו לא מסוגלים נגד בלונים מה עם חיזבלה אירן אני מאמין רק בברא עולם