סייע בבית ספר בנתניה נאשם כי תקף מינית ילדים - סרוגים

סייע בבית ספר בנתניה נאשם כי תקף מינית ילדים

תושב נתניה שהיה סייע בבית ספר, תקף מינית תלמידים בני תשע. הפרקליטות: "הנאשם נטול עכבות ומורא, ניצל את גילם הצעיר, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם"

סייע בבית ספר בנתניה נאשם כי תקף מינית ילדים
  אילוסטרציה (שאטרסטוק)

הפרקליטות הגישה הבוקר  (שני) כתב אישום לבית משפט המחוזי בלוד נגד דניאל כורמיאן, תושב נתניה בן 23, בגין ריבוי עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים.

על פי כתב האישום, הנאשם ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בארבעה קטינים בני 12-13, כאשר חלקם היו בני 9 בלבד כאשר המעשים החלו. הקטינים למדו בבית הספר בו הוא שימש הנאשם כסייע. בחלק מהתקופה הרלוונטית, התגורר הנאשם בסמיכות לקטין באישום הראשון, יליד 2007. במשך שלוש שנים, כאשר היה פוקד המתלונן את בית משפחתו של הנאשם מידי שבת, היה הנאשם מבצע בו מעשים מגונים.

עוד באותו נושא

תקף מינית חולת אלצהיימר וקיבל רק 6 חודשי מאסר


4

באחת מההזדמנויות הנאשם אף ביצע בקטין מעשה סדום. בנוסף, מכתב האישום עולה כי הנאשם פיתח קשר קרוב עם הקטין באישום השני, יליד 2006. במספר הזדמנויות שונות הנאשם ביצע בקטין מעשה סדום, וזאת ברכבו של הנאשם ובבית בו הוא מתגורר עם אשתו, עת שלא הייתה בבית. כמו כן, לפי האישום השלישי והרביעי, הנאשם ביצע מעשים מגונים בשני קטינים נוספים, ילידי 2007, במספר הזדמנויות שונות ברכבו, בכיתה בה למד אחד מהם ובבריכה בנתניה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לוי מהפרקליטות כי "מעשיו של המשיב ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי המשיב ביצע חלק המעשים בבריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, וכן ברכבו, בפרהסיה, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים אותם מתקשה לרסן, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו".

עוד הוסיפה כי "המשיב ניצל את גילם הצעיר של קטינים עליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו, והשתמש בארבעתם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. המשיב גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם. כנגד שניים מהם הוא אף ביצע מעשי סדום תוך שמסב להם כאב רב, כאשר מעשיו המתוארים בכתב האישום החלו לפני כשלוש שנים, כאשר הקטינים היו בני 9 בלבד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו