הרב רפי ללפיד: תתבייש לא תמכתי בטבח, הסתה פרועה - סרוגים

הרב רפי ללפיד: תתבייש לא תמכתי בטבח, הסתה פרועה

הרב רפי פרץ מגיב למתקפה החריפה של יאיר לפיד נגדו כשאמר שהוא תמך בברוך גולדשטיין ובטבח במערת המכפלה: "יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה, מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר"

הרב רפי ללפיד: תתבייש לא תמכתי בטבח, הסתה פרועה
  צילום: Gili Yaari/Flash90

הרב רפי פרץ מחזיר למתקפה של יאיר לפיד הערב (ראשון) כלפיו בכנס ראשי המטות של כחול לבן שם האשים אותו בתמיכה בברוך גולדשטיין ובטבח במערת המכפלה.

בכנס ראשי מטות של כחול לבן, יצא לפיד נגד שר החינוך הרב רפי פרץ: "אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר. שר חינוך שלא חושב שזה בסדר להיכנס לבית תפילה ולבצע טבח. לרצוח 29 אנשים חפים מפשע. זה נראה לנו סביר לדרוש משר החינוך שהוא יהיה נגד רצח בדם קר".

עוד באותו נושא

לפיד תוקף: "הרב רפי חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר"


9

שר החינוך הרב רפי פרץ השיב ללפיד בחשבון הטוויטר שלו: "לפיד, יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך".

עוד הוסיף הרב רפי: "זו אותה רוח שהכתימה את דגל ישראל ומשסה נגד ציבור נאמן. מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר. אני מגנה בכל תוקף את הטבח המתועב הזה".

לדבריו, "כשאין תפיסת עולם ואין ערכים, כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית לפני הכל".

ימינה על דבריו של לפיד: "שקר דוחה"

מפלגת ימינה הגיבה לדבריו של יאיר לפיד על הרב רפי פרץ ואומרים כי מדובר בשקר. מוקדם יותר אמר לפיד כי הרב רפי פרץ תמך המעשיו של ברוך גולדשטיין.

"האיש והג׳ל חזר לשקר", נמסר ממפלגת 'ימינה'. "יאיר, יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית, תחפש מישהו אחר לרכוב עליו. הרב רפי פרץ מעולם לא אמר את הדברים בהם אתה מאשים אותו, זהו שקר דוחה. הרב רפי גידל דורות של לוחמים וקצינים, אנשי עשייה, התיישבות והתנדבות. לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית מכך ונשאר לו רק להסית ולשקר".

"עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו", אמרו במפלגה הסרוגה

עוד באותו נושא

סערת החרדל | פרקש הכהן: "ימינה עושים עלינו סיבוב"


23

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
כשראינו בצרת אחינו
אבל אשמים אנחנו | 02-02-2020 22:06
וזרקנו אותו מכל המדרגות. זה לא ייסלח איך לקחו את בן גביר זה לא בן גביר זה החוסר אינטלגנציה בעשרות אלפי מצביעים ופשוט שיחקו איתם כמו הדיוטים. עזבו אין לכם מה למכור לנו עדיף להצביע גימל ושס מאשר
נו
התמים | 02-02-2020 22:59
גם אתם נמאסתם. נדחפים עם עוצמה בכל מקום וללא קשר. אתם מפלגה קיקיונית צווחנית. לא עברתם ולא תעברו את אחוז החסימה. צאו לנו מהווריד. מספיק עם ההתקרבנות. תתבגרו.
די, נמאס
התמים | 02-02-2020 22:56
כמה ספינים, הכפשות וביזוי. כולם מסיתים ומשסים את הבוחרים זה בזה. משסעים את העם ומפוררים את הריקמה החברתית שלנו. מספיק. שבענו עד גועל. תחשבו על היום שאחרי הבחירות. לא נוכל לאחות את הקרעים.
2
הרבר״פ
חומוס | 02-02-2020 22:36
הרבר״פ הראשי לישראל
3
תתבייש אתה
אילן | 02-02-2020 22:39
מספיק דברים אחרים שאמרת כדי להגדיר אותך כרוצח נפשות
4
אתה רב?
אסף | 02-02-2020 23:04
חיבקת את בן גביר הכהניסט, אין לך בושה?! אתה לא ראוי להיות רב בישראל ובטח ובטח שלא שליח ציבור, תלמידיך שותים ממקור המים הרעים.
5
הרב רפי, זה די פשוט
עמי | 03-02-2020 0:23
חתמת הסכם על ריצה משותפת עם איתמר בן גביר? זה שווה ערך לתמיכה במעשי הרוצח גולדשטיין. מה פה מסובך להבין?
6
מילה זו מילה חחחחחח קורע....
תן לנו רברפי | 03-02-2020 0:34
עשית הסכם עם אדם שהיתה לו תמונה של רוצח בסלון.
7
מהלך חכם של כחול לבן
יוסי | 03-02-2020 2:12
אם עוד מישהו חשב שאין הבדל בין סמוטריץ לבן גביר , היום כחול לבן הכריחו את ימינה ליצור את אותו הבדל. ליצור את אותו חיץ. חרדלניקים קוראים את התנערותו של פרץ ממי שהם רואים בו קדוש ( אם לא במודע , אז לפחות בתת מודע ), ורצים להצביע בן גביר. זהו רווח כפול עבור לפיד. עוד קולות שיזרקו לפח ופחות קולות לימינה. ההתמקדות של כחול לבן בציבור המצביעים הדתי לאומי הלא חרדלניק, וזניחת הרעיון שבנט ופרץ יחברו לקואליציית גנץ עתידית היא התפכחות מרעננת שמכניסה הרבה פלפל למערכת הבחירות המשמימה והממוחזרת. בסך הכל הליכוד וכחול לבן הן 2 מפלגות מרכז לגיטימיות , ימינה היא גורם מאוד שולי בפוליטיקה הישראלית. מפלגה חסרת עמוד שדרה, חלשה ולא משפיעה. אך טבעי הוא שיזלגו קולות רבים של לא חרדלניקים ממפלגת ימינה לליכוד, כחול לבן וליברמן, ובמיוחד כאשר נתניהו, ליברמן,יעלון ולפיד כל כך שונאים את המשותפת ונגעלים ממנה. לסיכום, ההתמקדות החדשה היא בבחינת משב רוח מרענן ונותן תקווה שאולי השיוויון בגושים ישבר.
8
מילה זו מילה
מיכל פרץ | 03-02-2020 3:50
אסור להצביע ימינה,לא מכניסים בוגדים ואת סילמן העריקה.
9
בזכות אנשים כמו יאיר לפיד
אלי | 03-02-2020 6:07
הגיע הזמן שאלה שעזבו את הימין מרכז יחזרו חזרה הבית... יש אנשים שלא משתנים. אם פרץ ״קיצוני״ אז איך ניסו להקים ממשלה וירצו לאחר הבחירות להקים ממשלה עם חלק מחברי כנסת הערבים, שהקיצוניות נוזלת מהם....
10
רברפי ממתי יש לך בעיה עם הסתה ושקרים?
סרוג | 03-02-2020 6:36
אולי פשוט לא נוח לך שזה מופנה כלפייך
11
הם לא חפים מפשע והטיהור היה מוצדק
שחר | 06-02-2020 5:43
חבל שאתה רפי מתחנף לאוייב לפיד תגיד את האמת- ההדברת מזיקים היתה מוצדקת וברוך צדיק הי''ד