האם ובתה נפלו בדרך לממ"ד: "הילדים שלי דאגו" - סרוגים

האם ובתה נפלו בדרך לממ"ד: "הילדים שלי דאגו"

לאחר שנפלה עם בתה התינוקת בזמן שרצה לממ"ד ונפצעה, האם משדרות שיחזרה את הרגעים הקשים: "נפלנו יחד והייתי ממש מסוחררת. כשאני קולטת שגם היא קיבלה מכה הזמנו אמבולנס מיד. הילדים שלי היו מודאגים וראו אותנו בוכות יחד"

האם ובתה נפלו בדרך לממ"ד: "הילדים שלי דאגו"
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האם משדרות שנפלה ונפצעה יחד עם בתה התינוקת בזמן שרצה לממ"ד שחזרה הבוקר (ראשון) בראיון לכאן רשת ב' את רגעי האימה שחוותה לאחר שהתעוררה מהאזעקה ופעלה במהירות להביא את משפחתה למרחב המוגן. בראיון סיפרה על האירועים שקדמו לנפילה והתגובות של ילדיה לפציעתה.

"האזעקה תפסה אותנו בבית כשכולנו ישנו" סיפרה. "יש לי 2 ילדים אחרים, ועד היום היינו מתורגלים שאם יש אזעקה, אני תופסת את הבן ובעלי לוקח את הבת ואנחנו רצים לכיוון הממ"ד – אבל זה היה הצבע האדום הראשון של הילדה השלישית שלנו, שבסך הכל בת 3 שבועות" סיפרה. "צריך להבין שזה בית של 2 קומות, והממ"ד נמצא בקומה התחתונה – כשיש לנו בערך 7 שניות להגיע. לא היינו מצליחים את זה עם 2 ילדים, אז מן הסתם עם 3 ילדים זה עוד יותר מסובך".

לדבריה, "הרמתי את התינוקת וניסיתי להעיר את הבכור, ואז התחלנו לרוץ. אני הייתי ראשונה, ולקראת סוף המדרגות החלקתי כשהילדה הייתה בידיים שלי. נפלנו יחד, וקיבלנו שנינו מכה בראש מהמדרגה. לא קלטתי באותו רגע שגם הילדה נפצעה, ואני ממשיכה להחזיק אותה בידיי. אחרי כמה שניות התרוממנו, והילדה בכתה. הנחתי אותה בעגלה כי הייתי ממש מסוחררת – ואז אני קולטת שהילדה קיבלה מכה בראש. ישר אמרתי לבעלי להזמין אמבולנס, לא היה אכפת לי אפילו ממני – היה לי חשוב שיבדקו את הילדה".

עוד באותו נושא

"אמא, אני לא מסוגלת להישאר יותר בסלון"


5

"האמבולנס הגיע תוך זמן קצר והחליטו שצריך להתפנות לבית חולים לבדיקות יותר מעמיקות כדי לבדוק שהכל בסדר" המשיכה. "הילדים שלו ממש לקחו את זה מאד קשה, הם דאגו ונבהלו מכך שהם ראו אותנו בוכות יחד".

האם נסעה עם התינוקת לבית החולים, שם טופלה בחדר טראומה. "אלו תמונות שלא אשכח בחיים, גם כשהיא תהיה גדולה" אמרה. "ברוך ה' היא יצאה מכלל סכנה, אחרי שעה העבירו אותנו להשגחה במחלקה. ביום שישי עשו לה CT ראש חוזר, כדי לוודא שאין חס וחלילה דימום שגדל – והכל נשאר אותו דבר".

"הילדים שלי לא מכירים מציאות אחרת" הודתה על שגרת האזעקות. "הילדים שלי טראומתיים, הבכור שלי מאד מפחד מחושך ומפחד להיות לבד. יש הרבה ימים שהוא אומר לי שהוא חושב שיהיה הערב צבע אדום ומבקש לישון במקלט. גם האמתעית שלי מאד רגישה, ישר בוכה ורועדת, תמיד מחפשת אותי, מתעוררת מתוך שינה בבכי ומבקשת לישון איתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
זיג הייל ביבי
loyoco | 02-02-2020 10:59
תפנו לראש המלל עם הכיפה הסרוחה מקורבם של הפיהרר והרב עם הסנדלים
2
הדרום
ביטחון | 02-02-2020 11:16
ביבי ובנט אתם לא מתביישים? למה אתם מפציצים ברקטות ובלונים את הדרום כל יום? תפסיקו לזרוק טילים על אחינו בדרום? ביבי ובנט גלו אחריות וחידלו להפציץ את שדרות ויישובי העוטף!!!
3
הדרום
ביטחון | 02-02-2020 11:19
בנט וביבי אתם לא מתביישים? למה אתם פוצעים תינוקת בת 3 שבועות בראש? אתם אכזריים על רחמנים ורחמנים על אכזריים החמאס!!! אתם לא בימין אתם כבר עמוק בשמאל אתם פוחדים להפציץ את חמאס העלוב. הפעם מצביעים לימין אמיתי רק עוצמה יהודית!!!!
4
הציבור
עצומה | 02-02-2020 11:38
הציבור פונה ומתחנן בנט וביבי תפסיקו לירות טילים על שדרות ויישובי העוטף וכל ערי הדרום ותפסיקו לשגר בלוני נפץ על שדרות וערי הדרום, אפילו לבית שמש הגיע!! מי שמצביע לבנט וביבי הוא שותף לפציעה של התינוקת ולפציעה הנפשית של כל ילדי הדרום ב15 שנה האחרונות!!!