אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

"‏גם אני חרדל גאה": התשובה של בנט לכחול לבן

יו"ר הימין החדש בתגובה חריפה לקמפיין שהוציאו כחול לבן: "גם אני חרדל גאה, אני נחשב הכי "לייט" שיש, גר ברעננה, הייטק, אין לי פאות ארוכות במיוחד ואני אוהב את החרד"לניקים אהבת נפש"

"‏גם אני חרדל גאה": התשובה של בנט לכחול לבן

השר נפתלי בנט, יו"ר הימין החדש כתב היום (שישי) תגובה חריפה לקמפיין שיורד על החרד"לים שהוציאו השבוע מפלגת כחול לבן. "גם אני חרדל גאה", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

בנט תקף את כחול לבן, אך מבלי להזכיר את ח"כ יועז הנדל: "תתביישו. יאיר לפיד, בני גנץ, אלעזר שטרן ויעל גרמן, פשוט תתביישו לעצמכם!". הוא הוסיף כי "אני מבין שזה עכשיו באופנה לתקןף את ״החרדלים״ ואת הציונות הדתית, לקרוא להן סרטן,לנצל אותם ולזרוק, להזהיר שאסור שיתקדמו מדי בצבא ואז לתת להם למסור את החיים בשביל אלה שמכפישים אותם, אז עכשיו יש "אוייב חדש": החרדלים. זה הרי כל-כך קל".

המודעה שעוררה סערה במגזר

מטה הציונות הדתית של כחול לבן עליו פרסמנו לראשונה, ממשיך לנסות לגייס קולות מהאזורים הליברלים של הציונות הדתית,  תוך כדי ירידה על הקהל החרד"לי. בעלוני השבת ובעיתונות המגזרית פורסמה בסוף השבוע המודעה הזאת, לפיה "כל כך הרבה חרדל שכבר אין לזה טעם".

אני הכי "לייט" שיש, אוהב חרד"לניקים אהבת נפש

עוד כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הדוסים האלה, שלומדים תורה המון תורה, שיש להם מלא ילדים, הם גם נראים שונה מהדתיים המודרניים. ישבו כמה קמפיינירים יקרים של יש-עתיד/כחול-לבן במגדל בתל-אביב ואמרו לעצמם: "כולם שונאים את החרדלניקים האלה. נתקוף אותם, והדתיים הנורמליים ינהרו אלינו" – כמה סיכלות וכמה רוע!"

בנט מתייחס לראשונה לתדמיתו הלייטית: "אני נחשב הכי "לייט" שיש. בדיוק הדמות. גר ברעננה, הייטק, אין לי פאות ארוכות במיוחד ואני אוהב את אותם חרד"לניקים אהבת נפש, ומעריץ את מסירות הנפש שלהם. כי מי הם באמת? הם אנשים שהחליטו להקדיש את חייהם לאידיאלים, לתורה, לעם ישראל ולשלם מחיר אישי כבד. לומדים תורה, משרתים בצה"ל, לא משנים כל יומיים את דעתם בגלל איזה סקר חדש".

"אז לפעמים בסעודת שבת אנחנו מתווכחים (במיוחד בשנה האחרונה😊) – אבל אנחנו משפחה אחת. וזה בסדר גמור שמתווכחים ולא מסכימים על כל דבר".

הוא פנה אל אנשי כחול לבן: "אם אתם חושבים שניתן לכם לתקוף אותם ולהגחיך אותם,ואנחנו נשב בשקט, שכחו מזה. אנחנו נמשיך לאהוב, וכן, גם להתווכח. חברים בכחולבן, חפשו את המנדטים שלכם במקום אחר, פעם אתם "ממשלת אחדות חילונית", פעם אתם "לא ימין ולא שמאל", והיום אתם "מזהירים מהחרדלים". הם הבעיה של מדינת ישראל או אתם,שתומכים בהקמת מדינה פלסטינית?"

אנשי כחול לבן: את הכתם של החרדל על דגל ישראל לקח לכם כמה דקות לעשות בפוטושופ, אבל להסיר את הכתם הזה, את הבושה הזו יקח לכם שנים. כשתמצאו זהות שלא מבוססת על שנאת האחר ("רק לא ביבי") תתקשרו".

וחתם במילים: "שבת שלום, נפתלי בנט החרדלניק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
64 תגובות - 34 דיונים מיין לפי
1
חרדל גאה = חרדל הומוסקסואל
אדון דיז׳ון | 31-01-2020 12:12
חכו לי, אני באה
ליברמן ויעלון. ימין אמיתי עם תבונה.
/ | 31-01-2020 15:57
.
תגובה ליהודי אמיתי
תגובה ליהודי אמיתי | 31-01-2020 15:56
גפני חבר של טיבי. ליצמן נגד שירות בצבא. בנט רפורמי. ביבי הצביע בעד ההתנתקות. דרעי נמנע באוסלו. בגין החזיר את סיני. בן גביר לא עובר את אחוז החסימה ועד הימים האחרונים כל הזמן ליקק לחרדים השמאלניים. תגיד לי , זה ימין ?
בנט. לך לך מארץ הקודש לבית הוריך הרפורמים
יהודי אמיתי | 31-01-2020 15:38
אל תעשה לנו טובה בלחימה שלך נגד צוררי ישראל ימ''ש מכחול לבן. אתה ב''לייטיות'' שלך גרמת לנזק לימין ולהדרדרותו. בוש לך לחבור לשקד אוכלת נבלות וטריפות ומתנהגת לא כבנות ישראל.
חרדל דיז׳ון
הומוסקסואלית | 31-01-2020 15:09
חרדל להט״ב
מי שעשה אותך הומוסקסואל.
אביחי | 31-01-2020 12:57
ואת מדבר בנקבה כי נולדת גבר שחי בסרט שהוא אשה?
בנט קורא לאהבה, אז שיבקש סליחה מבן-גביר
בנט צבוע | 31-01-2020 12:34
בנט קורא לאהבה, אז שיבקש סליחה מבן-גביר על כל השנאה שהפיץ כלפיו. בנט כל כך שונא את בן-גביר שלא מוכן לשום שיתוף פעולה איתו אפילו שזה מאוד פוגע בגוש הימין.
2
כל חרדל הוא גאה!ההתנשאות זה המהות של החרדל
ביתאלניק לא גאה | 31-01-2020 12:26
האפיון המהותי והעיקרי של החרדלים זה ההתנשאות והיהירות אין צורך מר בנט להודיע שאתה חרדל גאה מספיק שתנסה למכור שאתה חרדל ואז ממילא כולם ידעו שאתה גם גאה ההתנשאות זה החלק הכי משמעותי והכי בולט בחרדלים
ואתה עוד מדבר על התנשאות.. תסתכל במראה
אבי שלוש | 03-02-2020 14:34
איזה גאוותן אתה, מי שמך ככה להתנשא על ציבור שלם, תתבייש לך. קנאי.
חזק נכון ומדוייק- שבת שלום
איתיאל הכהן | 31-01-2020 14:30
חד משמעי חרדל שיש בו צניעות הוא כבר לא חרדל אלא יהודי טוב ובטח אתה שגר בבית אל מכיר מקרוב את ההתנשאות החרדלית הדוחה המגעילה והמנוכרת
3
אני מצביע לעוצמה ולא אתן לבנט את קולי,אך מערי
דוד | 31-01-2020 12:39
אך מעריך את דבריו. מצביע עוצמה יהודית ולא אתן לבנט את קולי, בגלל שאני חושב שפוליטיקאים שוכחים מהר, ואם ימינה תקבל קולות, בפעם הבאה היא שוב לא תתאחד. אם היא תשלם בקלפי-היא תזכור ולא תשכח. יש גם חשש שימינה תחשוב שהציבור סלח או שלא אכפת לו. ולכן לא יכול להצביע לו. יחד עם זאת אני מעריך את דברי בנט
בנט-אל תשכח להיות חרדל גאה,זה לא להקל בגיור
יעקב | 31-01-2020 13:05
שכל איזה פוץ גוי יתגייר, רק כדי לגור פה. גיור צריך להיות קשה, זה חלק מהרעיון שמי שבאמת רוצה להיות יהודי,שיוכיח שרוצה
4
אתה לא חרדל, אתה שקרן!
דוד | 31-01-2020 12:48
למה אסור להצביע ימינה! פוליטיקה כידוע דומה מאוד למשחק שחמט. במשחק הפוליטי הנוכחי יש שלושה חוליות חזקות שמחזיקות את גוש הימין:שס, ליכוד ועוצמה. החוליה החלשה, היא מפלגת ימינה שתנסה לחבור לשמאל ולא תהיה חלק מבלוק הימין! אם אתה רוצה שקולך ילך על בטוח לימין, תצביע:ליכוד/ שס/עוצמה יהודית.
5
קיצור מעשיו של בנט מועד א', ב',ג'
דוד | 31-01-2020 12:49
בוא נדבר על העשייה של בנט , שקד וסמוטריץ. בבחירות מועד א':בנט נטש את הבית היהודי עם חובות כבדים לא חבר לזהות והפיל את כל גוש הימין. בבחירות מועד ב':בנט חבר לבית היהודי במקום לחבור לזהות, על הדרך הוא גם סילק את עוצמה יהודית. סהכ מפלגת ימינה גילחה לגוש בסביבות 8-10 מנדטים. בחירות מועד ג':ב8 בערב בנט דיבר על לקחת קולות מכחול לבן וליברמן. ב24:30 בלילה הוא כבר גנז את הרעיון הליברלי והתחבר לסמוטריץ ומדינת הלכה. בערב למחרת הוא ריסק את הבית היהודי והעיף את עוצמה יהודית. רק קלמן ליבקינד אמר:בכל צומת פוליטית בנט פונה בפניה הלא נכונה זה כל כך עצוב עד כמה זה נכון ובמיוחד בבחירות הנוכחיות. הסיכוי להגיע ל61 הוא קטן ביותר. הסירחון שעולה מדרך הקמת המפלגה, מרתיעה רבים וטובים. הציונות הדתית הם אנשים ערכיים ולא בנויים למהלכים פוליטים לא ישרים. הרשימה של בנט זה רשימה של אנשים נוכלים!.
6
יפה מאד תמשיך ככה..
גיל | 31-01-2020 12:50
גם אחרי הבחירות. אם אתה רוצה להיות המנהיג של הציונות הדתית תנסה שלא לבחור צד ולהבין שאתה מייצג את כולם
7
הרב אלי סדן לא תומך בימינה!
יעקב סוויסה | 31-01-2020 12:50
אף רב מהציונות הדתית לא מביע תמיכה בימינה! מפלגת שקר וחילול ה'
אנשי עוצמה דיי לשקר
ר | 03-02-2020 14:35
מספיק, רק תבינו כשבנט דיבר כאן על חרדלים, הוא לא התכויין אליכם... אם לא הפנמתם את זה....
וואלה שקר
בייניש | 01-02-2020 20:52
מציע לך לחזור בך ומהר. דעות זה סבבה, שקרים זה פחות. לקראת כל בחירות מפלגת ימינה מפרסת רשימת רבנים גדולה ומכובדת שתומכים בהם. גם רבנים חרדליים ביותר.
שקר גס!!!
שוקי | 31-01-2020 13:18
זה ממש לא נכון.
8
הרסתם את גוש הימין!
לוי | 31-01-2020 12:52
סמוטריץ הרס את גוש הימין! ישב על הגדר במשך שלושה שבועות והכפיש כמו טיפש את הבית היהודי ואת עוצמה במקום לחבור אליהם בכיף ואהבה. על הדרך הוא גם החליש את בנט ובסוף חבר אליו והתחבר לבית היהודי בצורה מכוערת. על הדרך זרק את עוצמה יהודית וגרם לכיאוס וחוסר מוטיבציה בכל גוש הימין. הכל בגלל האגו! אין סיכוי בעולם להגיע ל61! האפשרויות של השמאל להקמת ממשלה הם רבות! ולימין אין שום אפשרות! אופציה א. כחול לבן 34 חרדים 16 עבודה9 ימינה7 סהכ:66 מנדטים אופציה ב' כחול לבן 34 עבודה9 ליברמן7 ימינה7 סהכ:57 בתמיכת רשימה ערבית מבחוץ אופציה ג' ממשלת אחדות רחבה ללא ביבי! כחול לבן34 ליכוד31 חרדים 16 סהכ:77 מנדטים. הציבור מודה לסמוטריץ שהרס את גוש הימין במועד ב'. ושוב במועד ג' לא יהיה מועד ד'... תושבי יהודה ושומרון תמשיכו לבחור ימינה כמו טמבלים! רק שיעלו לכם על הבתים עם שופלים תבינו איזה בחירה רעה עשיתם!, כל קול לפושעי ימינה,הוא קול לשמאל! מדובר בחבורה חסרת אחריות שהרסה בפעם השלישית את כל גוש הימין! רוב הציבור עדיין לא מפנים איזה נזק החבורה העלובה הזאת עשתה כאן.
9
שמאלנים אנטי יהודיים שרוצים ממשלה עם מחבלים
מישהו | 31-01-2020 13:04
עוד פותחים את הפה. ואלעזר שטרן המטורלל הוא התחתית של מיץ הפח הרפורמי, ממש מעניין ו מפתיע שהוא מחזיק בדעות של שלח ועופר כסיף וגרמן וזנדברג...צריך להיות בלי ראש בכלל בשביל להצביע למפלגת שמאל שרובה שמאל רדיקלי ממרצ כמו חמור-לבן.
10
תותח
Daniel | 31-01-2020 13:08
מלך, מאחד את כל הציונות הדתית
11
חרד"לים = רגשי נחיתות מול החושך החרדי
מ.ש.ל. | 31-01-2020 13:26
שבת שלום.
12
בנט תותח
בייניש | 31-01-2020 13:44
אשריך בנט. באמת. אתה אולי לייט אבל רואה את עצמך כשליח ציבור של כל הציבור. מבחינתי אתה מייצג גם אותי בכנסת. יש לנו את המגזר הכי נפלא בעולם ואם רק נתאחד כולנו וניתן את הכוח למפלגת ימינה - ההגה של המדינה יהיה בידיים שלנו! הציבור שלנו וערכיו הם שצריכים להוביל את המדינה!
אל תסתיר את היותך חרדי, וכמו רוב החרדים
לתמים | 03-02-2020 14:47
אתם מלאים הכפשות ושינאה לציבור הדתל (ואני חרדי לשעבר), ולכן אתה כותב כל כך הרבה דמגוגיה בשקל. בא אני יתן לך דוגמא אחת, שהלוואי והייתם לומדים מהציונות הדתית - זה שהם מכבדים את הציבור החרדי מכניסים את הספרים שלהם, לומדים בספרים של הרב שך , יש שם גם בפרים של הרב שך במוסר ועוד מהרבנים החרדיים, למרות שהם אמרו דברים קשים עלינו, ועוד ועוד, - והכל בגלל הרצון לאחווה ואחדות בכלל ישראל!!, בציונות הדתית התורנית מי שמהין לומר זילזול לא ענייני על הציבור החרדי משסים אותו!, לעומת זאת בציבור החרדי לאא רק של מוחים כנגד המזלזלים הרבים לאין מספר בציבור החרדי, אלא אדרבה זה מחזק את התדמית של היראת שמיים כביכול... בקיצור הפסיקו לזלזל ולהכפיש את הציונות הדתית כהרגלכם הידוע, המגיב למעלה בסהכ דיבר שבח הציבור שלו (אחרי כל ההכפשות שלכם, ומכל הכיוונים זכותו לדבר במעלת הציבור שלו, כמו שאתם מדברים במעלת עצמכם, והחבדניקים מדברים במעלת עצמם, והברסלסים מדברים במעלת עצמם וכו', נא לא להתייפיף), אבל שים לב הוא לא דיבר על החרדים כשום זילזולף ואילו אתה פתחת פיך לזלזל ולומר דברי שקר על הציבור הקדוש הזה!!. כואב הלב, שתזכו לחזור בתשובה.
כל הכבוד לבנט,!, גם אני חולק על עמדותיו, אבל
אור | 03-02-2020 14:36
אוהב אותו, ואשמח שנרוץ ביחד בפוליטקה באהבה.
בתגובותיך
למגיב בייניש | 01-02-2020 22:24
יש דברי טעם, אף שיש דברים עימם איני מסכים. תיקו... כך או כך, שבוע טוב.
תגובה
בייניש | 01-02-2020 21:37
אם אתה מתכווין לתיקים של נתניהו.. אז: ראשית, אני לא מספיק בקיא אבל צריך לברר מה היה ומה לא, מה חמור ומה לא (אני אומר כי אני באמת לא יודע). בתכל'ס יש פה אדם שיכל לחיית טוב עם הכסף והמשפחה שלו ובחר להשקיע תחיים במדינה. לא במושחת סדרתי. שנית, אתה באמת יכול לשים לב שחברי מפלגתנו לא מדברים על נתניהו כמו על הקדוש ברוך הוא. הם לא בעד כל דבר שהוא עושה ולא חוסכים ממנו ביקורת. הם הולכים איתו כי הוא בינתיים יור הליכוד וכי מה שיש בצד השני הרבה יותר גרוע. אני מזכיר שכחול לבן וגם ליברמן מבססים קמפיין על שנאת ה.. (תמשיך את המשפט הזה עם משהו מתוך האוצר מילים של משיחיים, דתיים, חרדלים, מתיישבים, חרדים, נתניהו ועוד).
למגיב בייניש
התמים | 01-02-2020 21:10
תודה. מסכים איתך ברוב דבריך. אבל, קשה לי להשלים עם התמיכה של המפלגות הדתיות בממשלה של מושחתים. קשה לי עם רבנים שמוצאים קן טעמים לטהר שרצים - ובלבד שלטעמם הדבר מקדם את שלימות הארץ. כאילו יתר הערכים כבר לא קיימים. קשה לי עם מנהיגי ציבור שמוכנים לחזור על תיזות הזויות של תפירת תיקים כדי לקדם הקמת ממשלת ימין - ובתוך כך הורסים את ריקמת החיים של החברה הישראלית, הורסים את מערכות החוק והמשפט ומאפשרים לפוליטיקאים לשסות ולשסע את העם. כשהדברים מגיעים לרמה הפוליטית - נעלמים כל הערכים היפים של היהדות. נותר ערך אחד : שלימות הארץ - ויהי מה. בעיניי זה מצב נורא ורע.
תגובה למגיב
בייניש | 01-02-2020 20:36
כשאני אומר ערכים אני מתכוון לקיום התורה בשלימות, לארץ ישראל השלימה, לאהבת עם ישראל. כולו. לאחדות בעם. המאפיין המיוחד בעם ישראל הוא פנימי, סגולי, והוא לא נמחק כשמישהו מתנהג לא כמוני. אין לי מושג לאן חתרת כשהזכרת שחיתות. הזכרת פוליטיקאים ממפלגות אחרות (ליכוד, שס, ג). מסכים איתך שאם זה נכון אז יש בזה חילול ה'. למען שלימות האמת אזכיר שמחנה השמאל כלל לא חף משחיתות ומחוסר הוגנות, גם ביניהם וגם כלפי חוץ. ברוך ה' יש לנו מפלגה מצויינת ונקייה משלנו אז אין צורך להתעסק בשחיתות/לא שחיתות של אחרים. בעיניי ההגדרה לאיך שעובד ה' צריך להתנהג היא שכל מי שיראה אותו יגיד: וואו, איזה יופי הדתיים האלה מתנהגים. בה הנוער שלנו שם בהרבה מובנים (התנדבות, הליכות..). זכיתי לגדול במשפחה מגוונית מבחינה מגזרית, ואני יכול לומר לך שאנשים ממגזרים אחרים מסתכלים על הציבור שלנו בהערכה רבה. אלו הם 'הציבור שלנו וערכיו' שצריכים להוביל את המדינה.. ואנחנו ברוך ה' בהחלט בדרך לשם;)
למגיב בייניש
התמים | 01-02-2020 6:57
כתבת שהציבור שלנו על ערכיו צריך להוביל את המדינה. בבקשה פרט את עניין הערכים. הפער בין התיאוריה לחיי המעשה הוא תהומי. הציבור הסרוג העלה את הערך של שלימות הארץ למדרגת ערך עליון ודחק את כל יתר הערכים עד למחיקתם. נמחקו עשרת הדיברות, נמחקו הציוויים והאיסורים הנוגעים לשוחד גניבה וגזל, נמחק מוסר הנביאים . הימין תומך בממשלה של עבריינים ומושחתים . החל מנתניהו, הנואף שמואשם עתה בשוחד ומירמה, דרך דרעי העבריין המורשע, ליצמן מגן הפדופילים וביטן המושחת וכלה בחיים כץ שמועל באימון הציבור בגדול. זו ממשלת החלומות של הימין. מפלגות הימין מתעלמות מקריסת בתי החולים וסבל המאושפזים, מתעלמות מעניים, קשישים ונכים, מתעלמות מחוסר היכולת של זוג צעיר לרכוש דירה במחיר שפוי, מתעלמות מהאתיופים והגרים, מתעלמות מכל מה שאיננו ארץ ישראל השלימה. ליהדות מערך ערכים הרבה יותר רחב משלימות הארץ. אבל בשם שלימות הארץ - שכחתם מכל היתר. וכבר לא אדבר על גזל אדמות, על אלימות, על קללות וגידופים כלפי כל מי שחושב אחרת, על כפייה דתית , על חוסר סובלנות לשונה. דבריך משקפים התנשאות ריקה מתוכן ותו לא.
13
למה למכור ספינים (שקרים) לציבור?!
זאב | 31-01-2020 13:47
עדיף דגל מרוח בחרדל מדגל מרוח בערימת חרא.
עוד לא הבנתם?? כבנט אמר חרדלים לא התכווין לבן
א | 03-02-2020 14:48
גביר....
הדגל עם החרדל זה בן גביר. עם החרא זה בנט.
. | 31-01-2020 15:40
,
14
יישר כח נפתלי
ענבל | 31-01-2020 13:50
יישר כח נפתלי בנט.
15
בנט, מבלבל את המוח
עמי | 31-01-2020 13:52
רקטות בדרום, תינוק בן חודש מובהל לבית חולים, ובנט מבלבל את המוח ומפציץ עוד דיונה מסכנה
16
הכל מלא כאן במקדמי דעת קהל
דוד | 31-01-2020 14:02
עוצמה פה, כחול לבן שם. מה נהיה?
17
כל עוד שהנגע של שנאת האחר
מצביע לשעבר | 31-01-2020 14:09
כלפי עוצמה, מוביל את המפלגה הזאת שישכח אותי
18
כל מילה בסלע
יוסי | 31-01-2020 14:19
חזק וברוך נפתלי בנט!!!
בנט שונא חרדל. בגלל זה הוא מחרים את בן גביר.
. | 31-01-2020 15:38
,
19
נפתלי בנט כל כך אוהב חרד"לים
יהודי בריא | 31-01-2020 14:29
עד שהוא לא הסכים לשבת עם בן גביר שהדבר היחיד שמעניין אותו זה האמת של התורה...
בן גביר זה משהו בפע"צ, לא חרדלי קלאסי
רמי | 03-02-2020 14:49
זה האמת, ובנט לא התכוויין לבן גביר.
20
אלעזר שטרן לפחות לא משקר. בנט משקר.
/ | 31-01-2020 15:43
/
21
אני כאחד שאוהב את כל העם , הייתי רוצה לשמוע
. | 31-01-2020 16:48
פעם אחת מבנט שהוא אוהב חילוניים. פעם אחת.
אתה לא רואה שהוא מלקק להם??
ישראל | 02-02-2020 11:54
עוד דתי מחמד
22
חרדל
אדלשטיין | 31-01-2020 17:50
פעם חשבתי שבנט ושקד נאורים וחשבתי לבחור בהם אבל תישכחו ממני.אנסה או ליברמן או כחול לבן.
תגובה
בייניש | 01-02-2020 21:46
איזה קטע שלקבל את השונה לכיוון החרדלי זה אסון בשבילך, אבל לקבל את השונה מהרשימה המשותפת ומרצ זה סבבה.. אם אתה מאמין בדרך של בנט ושקד אז תצביע להם.
23
הכתם האמיתי זה החרדים אבל מפחדים מהם
בייס של 20 מנדטים | 31-01-2020 19:17
לביבי וגם לגנץ קל עם החרדים, שבשביל כסף יהיו היסמנים של מי שבשילטון. רוצה לספח ? תן כסף וספח. רוצה לתת לערבים גבולות 48? גם טוב. תן כסף ותן. עצלנים, עלוקות. משמידי המדינה.
24
בן גביר שמאלני
תגובה לעניין | 31-01-2020 19:19
קראו מה שכתב אחד המגיבים. כל כך נכון. אין בישראל ימין. מי שתומך בחרדים במילים אפילו, הוא שמאלן. החרדים מחסלי המדינה. בבקשה קבלו... גפני חבר של טיבי. ליצמן נגד שירות בצבא. בנט רפורמי. ביבי הצביע בעד ההתנתקות. דרעי נמנע באוסלו. בגין החזיר את סיני. בן גביר לא עובר את אחוז החסימה ועד הימים האחרונים כל הזמן ליקק לחרדים השמאלניים. תגיד לי , זה ימין ?
25
הרסת את הימין בבחירות אפריל בשטויות שלך
מהרסיך ומחריביך ממך | 31-01-2020 21:01
חבל שאתה לא צנוע
26
הבטיח לדאוג לשקט בעזה
בנט קשקשן | 01-02-2020 13:54
אתה טירון בםוליטיקה , ביבי סירס אותך , אתה בכיין קטן , תחזור להייטק , אחוז חסימה לא תעבור שוב
27
אתה לא חרדל אתה רפורמי. רק עוצמה יהודית!!!
יוסף | 01-02-2020 18:17
מי שמצביע לימינה הוא הזוי חסר ערכים. רק עוצמה יהודית! כי הם אנשי אמת.
28
בנט, זה לא מספיק להגיד שאתה חרד"ל
אני | 01-02-2020 19:38
זה לעשות את זה! ואתה לא שם... חבל על ההתחזויות. תהיה מי שאתה, בלי חרטות!
תיקון
בייניש | 01-02-2020 21:18
התגובה הייתה מיועדת ליוסף (27) מחילה
על לשון הרע.. שמעת?
בייניש | 01-02-2020 20:50
וואלה לא מכיר אותך. מאמין שאתה יהודי טוב אבל יש צורה לומר ביקורת. בנט לא רפורמי. יש לו אידיאולוגיה כזו (לא חובה להסכים עם היישום שלה אבל יש בה גרעין של אמת) שאם לא נקרב את הרפורמים אלינו איכשהו אז נאבד אותם. במילים אחרות - התבוללות. ועוד הערה- הזכרת את עוצמה יהודית היקרים לי. במצב הנוכחי, להצביע לעוצמה יהודית (שאז הפתק שלך, אדם תורני וימני, נזרק לפח ולא מחזק לא את הימין ולא את התורה בכנסת) זה בעיניי הרבה יותר עוזר לרפורמים מאשר להצביע למפלגה שחברים בה בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק.
29
הוא בעד תחבןרה ציבורית בשבת,להטבים,גיור רפורמ
איך בנט חרדל? | 01-02-2020 22:01
בנט יותר קרוב לרפורמים או לגויים מאשר לדת ישראל,לא מצביעים ימינה,לא נותנים לסילמן העריקה להיכנס לכנסת.
אני חרד"ל גאה. לא מצביע ימינה
תיקון לחיים | 02-02-2020 12:26
אני חרדל גאה. לא מצביע ימינה
30
אני חרד"ל גאה. לא מצביע ימינה
תיקון לחיי"ם | 01-02-2020 22:05
רק לא ימינה. (מצביע טב קבוע. ויש עוד הרבה)
31
ירקת ל84 אלף ואתה אוהב אותם? שיכור
משה | 01-02-2020 23:33
אל מי אתה עובד? שונא ישראל.
32
חרדל גאה??
איילה לבנה | 02-02-2020 8:09
בנט החרטטן ממשיך לומר דבר והיפוכו. אני חרדל גאה???לא בדיק. אני לייט לייט אך אוהב חרדל אהבת נפש. כי חרדל הרבה יותר טעים מחמוצים מגעילים??? הקשקשת הנבערת של בנט הילדותי מעוררת גיחוך. בנט תקף??? זו תקיפה זו? החרדל הגאה בדיחה.
33
ממש אנטישמיות!!! מתביישת...
בהלם! | 02-02-2020 10:59
עצוב ביותר.. אם פעם חשבתי קצת טוב על גנץ, היום זה נעלם...
34
שהחרדל החריף הזה ישים בצד את החמוצים - וגם
אוראור | 02-02-2020 18:16
יראה להם שיש אצלם כמה נקניקים - חחחחחחחחחחחחחחח - תודו שזה טוב! עכשיו נראה את החכמולוגים האלו ככה משחקים במילים - חשבו שמשחק המילים העלוב הזה יעבור להם בשתיקה..
למי שהגיב לי: מה רצית לכתוב בזה -
אוראור | 12-10-2020 18:54
סתם שאלה????????????????????..
וואו אוראור,איזה שנון אתה. מזכיר לי את רפול.
יוסי | 03-02-2020 1:17
רק מעבר של בוחרים מהכיפות הסרוגות אל כחול לבן ישבור את השיוויון המעיק הזה. אם אלעזר שטרן עבר לשם מזמן, חילי טרופר, יועז הנדל, אורית פרקש הכהן, ועוד רבים וטובים, אז הרבה יכולים לעשות זאת. הליכוד וכחול לבן הן 2 מפלגות מרכז לגיטימיות. אין הבדל ביניהן. כרגע יש קיפאון פוליטי. חשיבה מחוץ לקופסא תפשיר את הקיפאון ותביא לציונות הדתית שליטה ברוב ענייני הדת במדינה תוך המשך שמירה איכותית על הלאומיות של המדינה. רק כחול לבן וליברמן יעלו את הציונות הדתית מעלה מעלה. כל השאר יורידו אותה מטה מטה. נ.ב. אל תאמינו לכל השקרים. ליברמן, יעלון ולפיד לעולם לא יישבו עם המשותפת. הם מתעבים אותם באופן מיוחד ומאוד סולדים ונגעלים מהם. מה שאי אפשר להגיד על גפני,דרעי וליצמן.