אחרי 3 חודשים בתפקיד: בנט הצהיר אמונים בכנסת - סרוגים

אחרי 3 חודשים בתפקיד: בנט הצהיר אמונים בכנסת

3 חודשים אחרי שנכנס לתפקידו במשרד הבטחון, השר נפתלי בנט הצהיר אמונים במליאת הכנסת. בעקבות החרמת בלוק הימין את הדיון, הוא זכה לחיבוקים חמים רק מהאופוזיציה

אחרי 3 חודשים בתפקיד: בנט הצהיר אמונים בכנסת

נפתלי בנט כשר הביטחון זאת כבר לגמרי עובדה מוגמרת גם אם זה רק לחצי השנה הקרובה, לאור זאת שהוא יושב בבסיס הקרייה בתל אביב בחודשים האחרונים וללא ממשלה עתידית שנראית באופק.

היום, הגיע בנט למליאת הכנסת שנפתחה באופן חריג באמצע פגרת בחירות בכדי לדון בהקמת וועדת הכנסת ובסופה עלה על הדוכן והצהיר אמונים בנוסח המקובל, תוך שהוא מזכיר את אביו ז"ל ואימו שיבל"א. לפי דווח בוואלה, בנט הגיע במסוק שנחת במנחת המסוקים שליד הכנסת בכדי להספיק ולנצל את המליאה שנפתחה כאמור באופן חריג.

לפני שבועיים דחה בג"ץ את העתירה שהוגשה נגד מינויו של נפתלי בנט לשר הביטחון, וקבע כי ממשלת מעבר רשאית למנות חברי כנסת לשרים לשם הבטחת תפקודה התקין של הממשלה.

לפי בג"ץ, "אף שעיתוי מינויו של חבר הכנסת בנט כשר הביטחון בתקופה שלאחר הבחירות לכנסת ה-22 ובמהלך הניסיונות להרכיב ממשלה מעורר קושי, אין מקום לבטל את המינוי, וזאת בשל משקלם המצטבר של מספר טעמים ובהם: העובדה שהמינוי נעשה בהסתמך על חוות דעת משפטית שהיועץ המשפטי לממשלה סמך עליה את ידו, ולפיה לא קיימת מניעה לבצע את המינוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו