אחרי איילת שקד: סרטון הבושם של ברני סנדרס • צפו - סרוגים

אחרי איילת שקד: סרטון הבושם של ברני סנדרס • צפו

אחרי הסרטון המפורסם של איילת שקד, כעת סרטון חדש של ברני סנדרס מציג בושם משלו בשם "ברניי" - המתואר בתור "הבושם של העם". בסרטון דוגמנים מציגים את בקבוק הבושם, שעוצב בצורת ראשו של המועמד הדמוקרטי. צפו

אחרי איילת שקד: סרטון הבושם של ברני סנדרס • צפו
  (צילום: שאטרסטוק)

אחרי שאיילת שקד עוררה סערה נרחבת עם "סרטון הבושם" שלה בבחירות אפריל, היום (שלישי) הגיע תורו של הסנאטור ברני סנדרס להציג "סרטון בושם" משלו, כחלק מקמפיין הבחירות שלו בפריימריז לראשות המפלגה הדמוקרטית.

עוד באותו נושא

סקר בחירות בארה"ב: ברני סנדרס חוזר להוביל


12

(אזהרת צניעות: הסרטון מכיל קטעים בלבוש לא צנוע)

בניגוד לשקד, שהצטלמה לסרטון שלה, סנדרס בן ה-78 לא דיגמן בעצמו את הבושם שלו, שנקרא "ברניי" – אך בקבוק ה"בושם" הדמוקרטי כלל פקק בצורת ראשו של המועמד היהודי. ה"פרסומת" הציגה דוגמנים צעירים יותר, אשר רצים על חוף הים וכותבים את שמו של סנדרס בחול. ברקע נשמעים קטעים מנאומיו של סנדרס, שמבטיח "ביטוח רפואי לכולם" בזמן שהדוגמנים קורעים ושורפים טפסי מס וביטוח.

בסיכום הסרטון סנדרס מתחייב: "נזכה במועמדות המפלגה הדמוקרטית, ויחד נתקדם ונביס את דונלד טראמפ". מיד לאחר מכן נשמעת סיסמת הפרסומת: "ברניי – הבושם של העם", עם קישור לאתר ייעודי המדמה אתר של חברת בשמים. לאכזבת הגולשים, לחיצה על כפתור ה"קנה עכשיו" לא באמת נותנת לקנות בושם של ברני סנדרס – אלא רק מפנה לעמוד שבו ניתן לתרום לקמפיין שלו ושל המפלגה הדמוקרטית. נקווה שסנדרס לפחות ישתמש בחלק מהכספים הללו כדי לשלם זכויות יוצרים לאיילת שקד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יהודי אנטישמי
אבי | 28-01-2020 8:43
נקווה להצלחת טראמפ בבחירות הקרובות
לקרוא ליהודים לא אנטישמים - אנטישמים זו
תעשה חשבון נפש | 28-01-2020 9:57
אנטישמיות.
2
סנדרס מוכר טמטום
לופטגשעפט | 28-01-2020 12:02
מי משרד הפרסום המטורלל שעשה לו את הפרסומת? מוכרים קומוניסט בן 78 שמדקלם מנטרות מיושנות, חלולות ולא-רלוונטיות בתור הדבר הבא...
3
מביך. זקן סוטה
בצלאל | 28-01-2020 12:13
כשיהודי יורד, מגיע לתהום
4
ברני באמת הבושם של העם
רננה, סן פרנסיסקו | 28-01-2020 15:01
הוא מייצג את האנשים הפשוטים באמריקה ןלכן יזכה. האנשים כאן בסן פרנסיסקו לא יכולים להפסיק לדבר כמה הם מתרגשים מברני והתנועה שלו.