יגאל דילמוני לסרוגים: "לא נהיה מוכנים לוותר יותר, רוצים להתקדם"

יגאל דילמוני לסרוגים: "לא נהיה מוכנים לוותר יותר, רוצים להתקדם"

מנכ"ל מועצת יש"ע בסיור עם סיעת ש"ס בבקעת הירדן מתייחס בסרוגים על עסקת המאה: "הזדמנות היסטורית שאסור לפספס, אבל לא נאפשר הקפאה של יישובים או פינוי. נדון בזה כשכל הנתונים יהיו בידנו"

מנכ"ל מועצת יש"ע: "לא נהיה מוכנים לוותר יותר"
  (צילום: סרוגים)

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני נשאר בישראל, בשעה שמשלחת ראשי רשויות מיו"ש יצאה לפקח על תכנית המאה בוושינגטון. במהלך סיור עם סיעת ש"ס בבקעת הירדן הוא אומר לסרוגים: "יש כאן הזדמנות היסטורית שאסור לפספס, בד בבד יש לנו קווים אדומים, לא נאפשר הקפאה של יישובים או חס וחלילה פינוי ישובים".

"אנחנו עוד לא באמת יודעים מה יש בתכנית, אבל אנחנו בהחלט מקדמים בברכה החלת ריבונות ישראל במרחבי יהודה ושמרון ובקעת הירדן, כמו גם עורף ביטחוני וחיבור למורשת ולהיסטריה של עם ישראל".

דילמוני מצבי קווים אדומים: "לא נוכל לקבל הקמה של מדינה פלסטינית, לא תהיה שום מדינה בין הירדן לים שכוללת כלי נשק וצבא, כן אפשר לתת להם ניהול חיים עצמי. ישראל נתנה המון לפלסטינים בהסכמים קודמים. אנחנו לא נהיה מוכנים לוותר יותר, רוצים להתקדם".

אבל זו עסקת חבילה וכמו שיש גזרים יש גם מקלות ויכול להיות שביהודה ושמרון מתעלמים מהם?

"אנחנו לא מכירים את התכנית ואת פרטיה אלא רק החלת ריבונות בין בקעת הירדן וגב ההר, מוכנים ורוצים לקבל את זה. יש כאן הזדמנות היסטורית שאסור לפספס, בד בבד יש לנו קווים אדומים, לא נאפשר הקפאה של יישובים או חס וחלילה פינוי ישובים. זו הזדמנות אדירה שנקרתה בדרכנו להחיל את החוק הישראלי, עם ממשלה ימנית חזקה וטובה יחד עם ממשל אמריקאי אוהד".

על טיסת ראשי הרשויות עם נתניהו לוושינגטון: "יצאה משלחת של מועצת יש"ע עם ראשי הרשויות, הם יקבלו נתונים ויעבירו את עמדתם לראש הממשלה נתניהו ולצוות שלו. אני מקווה שהם יחזרו עם פרטים טובים יותר ונדון בזה כשזה יהיה בידנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו