איילת שקד באולפן: "הדרך לא הייתה טובה, לומדים מטעויות"

איילת שקד באולפן: "הדרך לא הייתה טובה, לומדים מטעויות"

על הדם הרע עד לאיחוד ימינה, היחס לתכנית המאה, המתקפה החריפה על פניית כחול לבן לציונות הדתית ולמה היא מקנאה ביעקב ליצמן? ח"כ איילת שקד באולפן סרוגים: "צריך 100% הצבעה"

שקד באולפן: "יותר קשה לשבת עם גרמן ושלח מאשר עם סמוטריץ"
  (צילום ועריכה: אריאל ליבא)

חודשים של תיעוב בין המפלגות נגמרו כשרשימת ימינה הצליחה להוציא תחת ידה נבחרת של מועמדים מגוונים. על הדם הרע, המאמץ הגדול לקבל 61 מנדטים, התייחסות לתכנית המאה ולמה היא מקנאה בשר יעקב ליצמן? ח"כ איילת שקד מהימין החדש הגיעה היום (ראשון) לאולפן סרוגים: "הדרך הייתה לא טובה, עשינו טעויות ואנחנו צריכים להגיד את זה ביושר לציבור שלנו".

להיות פרגמטיים, הזדמנות להחיל ריבונות

שקד הגיבה ליחסם לעסקת המאה של טראמפ: "אנחנו אומרים 3 דברים ברורים- לא נכיר במדינה פלסטינית, לא נתמוך בתכנית שמכירה במדינה פלסטינית. לא ניתן למסור אף פיסת מדינה שלנו לערבים, ואנחנו כן רואים את ההזדמנות ההיסטורית שיש לנו היום על מנת להחיל את החוק הישראלי על היישובים יהודיים ביהודה ושומרון ובקעת הירדן ושטחי C. צריך לזכור שהנשיא טראמפ אוהד גדול של מדינת ישראל, ולא היו לנו שותפים טובים יותר. אם יש לנו הזדמנות להיות פרגמטיים ולהחיל עכשיו את הריבונות ביהודה ושומרון – אסור לנו לפספס את זה".

"עוד יום-יומיים תתפרסם התכנית במלואה, ואם נראה שיש לנו הזדמנות לקבל במזומן את החלת הריבונות ולא לשלם בתמורה על הקמת מדינה פלסטינית – אז צריך לעשות את זה בכל צורה. אנחנו נתנגד למדינה פלסטינית, אבל היום ביו"ש יש חצי מיליון תושבים שלא חלים עליהם אותה מערכת חוקים של שאר מדינת ישראל. אם יש דרך לשנות, צריך לעשות את זה".

כחלק מהחלטת בלוק הימין, ימינה יחרימו גם הם את הדיון ביום שלישי הקרוב על הקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה: "אנחנו לא רואים צורך להגיע לדיון החסינות, זה קרקס והצגה שכחול לבן מארגנים כחלק מקמפיין הבחירות שלהם. אין לנו שום רצון להשתתף בקרקס הזה".

אף אחד מהציונות הדתית לא יצביע לכחול לבן

שקד פותחת במתקפה על כחול לבן והקמפיין שלהם לציונות הדתית: "העובדה שהם משקיעים כסף לתמוך בציונות הדתית – מעליבה את האינטליגנציה, כי הם נלחמו מלחמת חורמה בכל המפעלים המפוארים של הציונות הדתית. כל מי שרואה את עצמו שותף לציונות הדתית – הבית שלו לא בכחול לבן. לציונות הדתית יותר קשה לשבת עם יעל גרמן ועופר שלח ומיקי לוי מאשר עם בצלאל סמוטריץ'. כמעט אף אחד מהציונות הדתית לא תצביע לכחול לבן".

שקד מודה שהמהלך עד לאיחוד היה רע, אך מתעודדת מהסתכלות על הרשימה שמובילה בין היתר בייצוג גבוה של נשים: "הדרך הייתה לא טובה, עשינו טעויות ואנחנו צריכים להגיד את זה ביושר לציבור שלנו. נפתלי בנט היה השבוע במכינת עלי והוא אמר שם משהו יפה, "כשאתם עושים טעות – אנחנו נמצאים מאחוריכם, כשאנחנו עושים טעויות – תהיו מאחורינו", אז אנחנו לומדים מטעויות, ובנט הכריז שנישאר כסיעה אחת, אנחנו מתפקדים טוב ביחד ומשתפרים".

מקנאה ביעקב ליצמן

על הטענות שלא ימליצו על נתניהו וילכו עם גנץ: "אנחנו נמליץ על נתניהו, אנחנו חלק מגוש הימין, וצריכים לעשות מאמץ גדול כדי לקבל 61 מנדטים. כל הציונות הדתית צריכה ללכת ולהצביע – אני קינאתי ביעקב ליצמן, כי כל חסידי גור הצביעו, ובציונות הדתית לא. אני קוראת לציונות הדתית – צאו להצביע, צריך 100 אחוז הצבעה. בסוף חשוב ששרה ב"ק תהיה בכנסת, ועידית סילמן, ואורית סטרוק. שיצאו להצביע לנשים הנפלאות האלה. אני עושה כל מה שאני יכולה כדי להצליח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
41 תגובות - 25 דיונים מיין לפי
1
מתנשאת
אלדד | 26-01-2020 17:28
איך אפשר להצביע למפלגה שלה? צורחת על המראינת ומטיפה לכולנו מוסר
בזמן האחרון שקד משתוללת-השתן עלה לה לראש
לאלדד הצודק | 29-01-2020 10:03
ולכן אנו לא נצביע ימינה מכל מיני סיבות ובטוח גם מסיבת חילונית בראש מפלגה יעני דתית. אנו נצביע לעוצמה יהודית כפי שהצבענו בעבר.
מספר 7 - עידית סילמן מתנדנדת ואסור שתיכנס.
יוחאי | 26-01-2020 17:33
סילמן כולה בגידות שקרים תככים ומזימות. אי אפשר להאמין לאף מילה שיוצאת לה מהפה. גם ברפי פרץ שהביא אותה לפוליטיקה בגדה ביום הגשת הרשימות. סילמן היא גועל נפש של אישיות.
2
אז אולי תעשי חשבון נפש
משה | 26-01-2020 17:39
ותביני למה אצל ליצמן כולם מצביעים? כי כל חסידי גור יודעים שהוא נאמן לחלוטין לדרך שלהם, ולא מנסה לסובב את הרבנים שלו, ולא מנסה להכניס חילוניים בתחפושת של תומכי חסידות
3
סילמן הביתה!!!
חרדל חכם | 26-01-2020 17:55
שימו ! לפי הצפי ימינה אמורה לקבל 7 מנדטים כמו בפעם הקודמת. ‌האם אתה יודע מי נמצא במקום ה7 ברשימת ימינה?! עידית סילמן שבגדה ברפי שבגד ביוגב שרצה לבגוד ברפי שבגד באיתמר.... האם אתה רוצה שהפתק שלך יכניס נוכלת לכנסת?! החבורה העלובה הזאת תבגוד בגוש הימין!!!!
יש לשים במקום 7 את אורית סטרוק
לחרדל | 29-01-2020 10:02
ולזרוק את סילמן הבוגדת למקום העלוב הראוי לה !!! מה שיותר מהר, אחרת גם 7 לא יהיה לכם .
4
לא מצביעים לנוכלים
דוריה | 26-01-2020 17:58
בנט ושקד בגדו בבית היהודי והשאיר אותם עם חובות ענק. בנט ושקד החליטו לעשות ועדת קבלה לציונות הדתית. מחללת שבת אין בעיה, יהודים צדיקים כמו עוצמה יש בעיה. סמוטריץ חבר לבנט כשהוא יודע שהמשמעות היא זריקת עוצמה יהודית, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את רשעתו. רפי בגד ביוגב וזרק אותו לכלבים. הפר את מילתו וחתימת כתב ידו, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את מעשה הנבלה. סילמן בגדה ברפי על מנת ללחוץ אותו לפינה ולגרום לו להפר את ההסכם. יש מצב שכל החבורה הזאת תבגוד בכם, רגע אחרי שתשימו את הפתק המסריח שלהם.
נכון מצביעים רק לעוצמה יהודית
יעקב | 27-01-2020 4:28
זה לא חכמה להגיד טעינו, אך פעם אחר פעם לא לצרף את עוצמה, אנחנו לא מטומטמים. שלוש פעמים זה לא טעות, זה בכוונה תחילה.
טקטיקה
יוסף | 26-01-2020 18:03
מאחר שימונה נכנסת בטוח צריך שכולם יצביעו עוצמה!
5
חזקה
לוי | 26-01-2020 18:04
שלוש פעמים חזרתם על אותה טעות. זו חזקה.זה אומר שזו הדרך. לרמוס ולהשחיר. זאת ועוד, אתם רוצים שנעמוד מאחוריכם. הכיצד? כאשר נידתם למעלה מ-80 אלף איש!!! וללא סיבה. פעם אחר פעם שיחקתם בהם ובבוחרים. זו לא טעות. זה פשע. זו שנאה. זו הסיבה שאת קולי לא תקבלו. אתם גאוותנים מכדי להבין ולתקן את המעוות בכם.. זו לא טעות, זו דרך.
6
שקד טוענת שימינה זאת מפלגה מגוונת הטרוגנית
שימו לב לסתירהדשל שק | 26-01-2020 18:05
וממשיכה לבקר את כחול לבן שהיא גם מפלגה שמורכבת מימנים ושמליים ליברלים מגוונת והטרוגנית. למה לימינה מותר לשלב בתוכה דעות שונות ואפילו סותרות אבל לכחול לבן זה הופך אותם למפלגה לא קוהרנטית?
ימינה הטרוגנית באותו צד של המפה, לא בצד ההפוך
למתקשה | 26-01-2020 23:28
ימינה היא ניאמנסים בתוך הימין וגם מהבחינה הדתית- מלייטים עד חרדלים. כחול לבן היא מפלגת שמאל קשה עם המוני חברי מרצ בתוכה , וכמה עלי תאנה סמי- ימנים.
שקד
תמר | 26-01-2020 18:47
אין אמון במפלגה כזאת מפלגות מגוונות יש לנו בליכוד שמלכד את כל היהודים יש גם את כחול לבן שמכוון גם עם הערבים יש לנו את פרץ שמכוון אף הוא יש לנו את ליברמן שהוא מאוד דומה לכם אז מה הסיפור אנחנו מחפשים את המפלגה של הדתיים מפלגה כמו שהייתה בעבר כמו המפדל מפלגה שעומדת על עיקרון טוב ויציב שומרת הכל הכיוונים לאום זה ראשון במעלה שבת ועוד לבן גביר הוא שמחזיק לנו את הדת
7
אני שייך לציונות הדתית ואצביע כחול לבן
עמי | 26-01-2020 18:05
ואני מכיר לא מעט אנשים כמוני. כאלה אנחנו, אנשים דתיים שמאמינים גם בלא תגנוב וגם בלא תחמוד וגם בלא תנאף וגם בלא תענה ברעך וכו'. משונה, לא?
ציונות דתית אתלא. סתם עוד משאלן מתחזה פה
פחחח | 26-01-2020 23:29
אתם הרי מסתובבים כאן כל היום כידוע.
אם אתה מאמין בלא תגנוב
א | 26-01-2020 21:25
איך אתה תומך בגנץ? שגנב לכיסו ולכיס החברה הכושלת שלו 4 מליוני שקלים. אבל אל תדאג, אף אחד במערכת המשפט המושחתת לא יפריע לו כל זמן שהוא משרת את המשימה המקודשת להפיל את ביבי.
אנחנו מאמינים ב"אנכי ה' אלוקיך"
. | 26-01-2020 20:02
ולא מצביעים כחול לבן
אנחנו מאמינים
העם | 26-01-2020 18:29
גם שבבית משפט ובגץ ופרקליטות ומשטרה גם צריך להיות את כל מה שאמרת. והם פוחדים לפרסם קלטות פרשת הרפז של מנדלבליט והשחיתויות של שי ניצן בעדות מי שהייתה אמורה לבקר את הפרקליטות השופטת גרסטל.
8
כמה הערות לשקד
יורם | 26-01-2020 18:06
1. על איזה הצגה וקרקס של כחול לבן את מדברת? זה המנהיג של הבלוק שלך שיזם את בקשת החסינות. אז שהדיון לא נוח לכם פתאום זה לא דמוקרטי וקרקס. מביש לשמוע אותך מדקלמת את דף המסרים של הליכוד. את אומרת שצריך לדבר ביושר לבוחרים שלך ועושה בדיוק הפוך. תגידי את האמת לבוחרים שלך, בחרתם לתמוך בהתחמקות מדין של ראש ממשלה מושחת כי אתם מקווים לקבל תיקים בממשלה שהוא יקים. 2. אף אחד מהציונות הדתית לא יצביע לכחול לבן? את באמת מאמינה לזה. אצלי במשפחה העניפה רבע מבעלי זכות הבחירה, ציונים דתיים שורשיים, הצביעו כחול לבן. וזה עוד בסיבוב בחירות הראשון לפני הקמפיין המדובר של כחול לבן. 3.
מתי הטיפש נחשב לחכם?
ישראלי | 27-01-2020 2:59
אויל מחריש לחכם יחשב, אהבל, בא נראה אותך מייצר עוד מושחת כמו נתניהו, ועושה הסכמי סחר עם עוד מדינות כמו ערב הסעודית בחריין וכו'. אתה וחבריך לא גומרים לשסות את הציבור כאילו הנכם רוצים יושר רק לא ביבי, רק לא ביבי.... רק לא.. רק לא..... למה אתה כאויל משוכנע, שכאשר חולק שכל, רק אתה וחבריך עמדתם בתור וכל מי שאינו חושב כמוך אינו נאור [שכחתי, הוא לא נאור, רק בתנאי פשוט שהוא מאמין בעם ישראל... אבל אם הוא מאמין בפלסטינאים...וואלה.. הוא מה זה נאור...!] חשוכים, שרידי חושך, סרוטי דיסק, שהתוכנה שלך נדפקה. זה בכלל לא מעניין אותי האם נתניהו הרויח 7000 שח מהחזרת בקבוקי מחזור, או לא. הרבה יותר מעניין אותי שמלקקי האחוריים של המחבלים לא יצליחו בזממם. את מה שהם ליקקו מהאחור של המחבלים שלא יכניסו לי באוזניים, ושלא ישכנעו אותי שזה הדבר הכי טעים.... כבר כתבתי, אילו שתקת, יכלו לחשוד בך שאתה חכם. כבר אמר החכם מכל אדם גם אויל מחריש לחכם ייחשב!
אתם חובבים פקידים?
איך | 26-01-2020 21:27
מצביעי כחול לבן כנראה חובבי הסתדרות, חובבי פקידים שינהלו אותנו, חובבי שרלטנים וקוראי טלפרומפטר. לא רועדת לכם היד כשאתם בוחרים במריונטה?
9
ימינה - אשר פיהם דיבר שוא וימינם ימין שקר !!!
רק עוצמה | 26-01-2020 18:08
אסור שהנוכלים השקרנים והרשעים האלו יקבלו כוח !!!!!
10
ניצחון ב 1967
מרדכי | 26-01-2020 18:22
ישראל ניצחה את מדינות ערב ירדן במזרח ואת מצרים בדרום מה לעשות ככה רצה אלוהים. יש לו כניראה תוכנית. ישראל לא ניצחה עם או תושבים שנקראים העם הפלשתני. יש להם בעיה עים ירדן ומצרים שיבכו להם. ויצאו נגדם למלחמה. ככה ילמדו לקח. רוצים לדבר איתנו על גבולות רק עים מצרים וירדן נחליט מה שלנו או שלהם. לא לערב כל עם אחר שאין כל בעלות על ארץ כנען.
11
קול לשקד ובנט=המלכת גנץ כראש ממשלה!
עוצמה יהודית | 26-01-2020 18:33
רק כניסה של עוצמה יהודית לכנסת תבטיח 61 מנדטים לגוש הימין. מצביעים 'נץ' ומכניסים את בן גביר לכנסת!
12
מדינה שבנויה על השמצות שקריות בכדי להרגיש שולטים באזרחים
טלו קורה | 26-01-2020 18:37
המפיה חושבת שהיא בעלת הבית על העולם. וכולנו מחכים להוראות האכזריות ולהאשמות ושפיכת הדמים של הרב של המפה והפרחים שבנה תוכנית זדונית, יחד עם רוצחת הילדים שמצטיירת כמסכנה ומוכה שלא יבינו שהיא זו שהתעללה באכזריות איומה בילדים ושברה את ראשיהם אפם ושינהם והיא זו שמשכה בשערותיהם והעלילה עליו על מה שעשתה, בלי קשר לכתבה, ההתעללות בקורבן אחד עשרה שנים ברצף שהם מבזים ופוגעים ועושים את חייו לסיוט מתמשך, אז הוא האמת והמפיה של הרוצחים היא הרעה הם לא דוברי אמת, הם שקר שרק דואגים להרוס את חייו מפני שלא הצליחו להורגו, הם אלו שפוצעים אותו כמו שרוצחת הילדים פצעה את הילדים.
13
הדרך הישירה
תמר | 26-01-2020 18:43
אתם מתנהלים בערמומיות בפעם הראשונה שלחתם את ליברמן להחזיק עד הדקה התשעים את ראש הממשלה כאילו עומדים להגיע להסדר בזמן שגמלה בליבעם מזימה להכשיל את ראש הממשלה בהרכבת הממשלה עשיתם את זה ביודעין ועכשיו לאחרונה שוב גאמתם שלראש הממשלה לא יהיה 61 פחדתם שבן גביר ישלים את החסר וכל זה שקד והתלבולות שלה היא רוצה לתת תשתית שהיא לטובת הרכבת הממשלה אבל האמת שיש לה כוונות אחרות נדבקת רק איפה שמועיל לעצמה בלבד אין לכם סיכוי העם לא אוהב שקרנים ורמאים עכשיו בן גביר הוא שיעשה סדר עם הדתיים באמת ולא עם המתחזים
14
הצבעה לכחןל להן
אילן | 26-01-2020 19:23
איילת המטורללת רבים ממצביעי הימין יצביעו בבחירות אלה לכחול לבן לאחר בחירתכם לתמוך בעברין ולהימנע מהצבעה
שתול
חנה | 26-01-2020 21:29
מי שלח אותך? היועצים של הנדל וטרופר?
15
כמי שנכנסה רק עכשיו קלטה מהר את שורש הבעיה
יעקבp | 26-01-2020 19:43
בציונות הדתית אין שום משמעת לרבותיהם.
16
אסור להאמין לשקד אחרי הקומבינות עם אפי נווה.
גמלאי | 26-01-2020 19:52
מדוע לא שואלים אותה בראיונות על החלק שלה במינוי שופטים בשותפות ובתאום עם אפי נווה. האם נכון הדבר שאפי נווה או שליח החתימו על חברות או התפקדות למפלגה של שקד ובתמורה לכאורה היא מילאה בקשות של אפי נווה בתקנות כול שהם?
17
איילת
ברק | 26-01-2020 20:04
שקד תלכי כבר הביתה
18
מה ציונות דתית באיילת שקד???? לא מבין מה הקשר
טוביה | 26-01-2020 20:05
היא מדברת כאילו היא בשר מבשרה של הציונות הדתית והרי היא חילוניה גמורה לא דתייה בכלל אז מה הקשר שלה לציונות הדתית ? ולמה היא חושבת שהיא תגרום למישהו מהציונות הדתית להצביע לה?
היא ימנית ושמרנית ותומכת בערכים הדתיים
איתמר | 26-01-2020 23:31
עדיפה על ליצנים חובשי כיפה כביכול בורוד-לבן.
19
שקד את לא מבינה כלום אבל כלום
נו באמת | 26-01-2020 20:57
הרבה מהציונות הדתית יצביעו לגנץ הברי חה מהומופוב ומחרדלים חשוכים תהיה גם תהיה
פורסט גנץ
אתה חלק מהקמפיין של | 27-01-2020 1:44
פורסט גנץ? כך אתם חושבים להשיג קולות? גנץ אמנם מריונטה עלובה אבל עכשיו מסתבר שיועציו כושלים בני כושלים. עכשיו אני הרבה יותר רגוע ויכול לישון בבטחה. ללט, בע״ה בבוקר נקום למשיח ואז למדינת הלכה ואז.. הלך עליכם:)
20
דם
שרה | 26-01-2020 21:45
הדם הרע דל איילת טינפה וזיהמה את הבית היהודי - כולם חטאו, כמו כן איילת הביא זיהום לתוך הפוליטיקה הישראלית, אפילו בבלפור יאשרו.
21
בנט ושקד נוטשים סדרתיים ילכו עם גנץ
אסתר | 27-01-2020 8:44
בנט ושקד out עוצמה יהודית/לכוד/חרדים in
22
הערכים של איילת הם לא הערכים שלנו
אסתר | 27-01-2020 8:57
היא מתנשאת ופטרונית ולא קולטת שהערכים שלה הם לא הערכים שלנו לכן גם כשהיא מרגישה בסדר גמור עם עצמה אנחנו כבר לא מסוגלים לשאת את הגועל נפש
23
אישה שקרנית ועלובה. רק עוצמה יהודית!!!
יוסף | 27-01-2020 20:21
מי שמצביע לכם הוא הזוי חסר ערכים. אתם תתמכו בכל דבר דבר בשביל כסא מה שמעניין אותכם זה לא אידאולוגיה זה רק כיסאולוגיה ברגע הראשון אתם תלכו לשבת אם גנץ-לפיד. רק עוצמה יהודית! כי רק הם אנשי אמת.
24
למה את משקרת? בשביל כסא אתם תשבו אם גנץ.
יוסף | 27-01-2020 20:28
אני לא רואה בן אדם נורמאלי שיצביע לכם. רק עוצמה יהודית!!!
25
אם מצביעם לאמת אז זה רק עוצמה יהודית!!!
יוסף | 27-01-2020 20:29
רק עוצמה יהודית!!!