ליברמן: נתניהו עושה סיבוב על תושבי הבקעה - סרוגים

ליברמן: נתניהו עושה סיבוב על תושבי הבקעה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן אמר היום במהלך ביקור שקיים בבקעת הירדן: "אם החוק לא יעלה להצבעה זה אומר שרה"מ עשה סיבוב על תושבי הבקעה"

ליברמן: נתניהו עושה סיבוב על תושבי הבקעה
  ללא קרדיט

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, סייר היום (ראשון) יחד עם חברי סיעתו בבקעת הירדן ונפגש עם ראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני.

ח"כ ליברמן אמר: "מבחינתינו בקעת הירדן זאת ההסכמה הכי רחבה בחברה הישראלית מאז ומתמיד מתוכנית אלון דרך רבין ועד לגנדי. אנחנו אמרנו מלכתחילה שנתמוך בכל מהלך שיהפוך את בקעת הירדן לחלק אינטגרלי של מדינת ישראל. אנחנו מקווים שהשבוע או מקסימום בשבוע הבא, כפי שראש הממשלה התחייב, החוק הזה יובא להצבעה בכנסת".

עוד באותו נושא

ליברמן: נתניהו בורח כדי לא להחיל ריבונות


20

"כמו שזה נראה היום המהלך המדיני שלמענו כביכול רה"מ נסע לארה"ב הוא בעצם מהלך של יחסי ציבור. בסופו של דבר אם בכל מיני תירוצים החוק לא יעלה להצבעה בשבוע הבא זה אומר רק דבר אחד – רה"מ פשוט עשה סיבוב על תושבי הבקעה ובסופו של דבר לא תהיה ריבונות ישראלית לא כאן ולא בשום מקום אחר".

בנוגע לתוכנית המאה, אמר ליברמן: "קודם כל צריך להודות לנשיא טראמפ שהוא ידיד אמת של ישראל. אני מניח שבתוכנית כשהיא תתפרסם נראה ביטוי לדאגה העמוקה לאינטרסים ישראלים. אבל מבחינתינו 35 יום, 5 שבועות לפני הבחירות, להביא תוכנית מן הסוג הזה – זה לייצר פולמוס פוליטי במקום דיון מעמיק על התוכנית עצמה. לכן אני מצפה שקודם כל נתמקד במשימה הקרובה – להעביר את חוק בקעת הירדן".

עוד הוסיף לגבי עמדת כחול לבן: "אני עד עכשיו לא הצלחתי להבין מהי עמדתה של כחול לבן. אצלם אף פעם אי אפשר להבין שום דבר. כחול לבן היא מבחינתינו מפלגת כן ולא. כל מה שצביקה האוזר יגיד כן, יעל גרמן תגיד לא. על כל דבר שיועז הנדל יגיד כן, עופר שלח יגיד לא. לא ברור לנו גם מהי עמדתם לגבי צירוף החרדים לקואליציה. הם מדברים על ממשלה חילונית עם גפני, דרעי וליצמן. גם לא ברור מהי עמדתם לגבי הרשימה המשותפת – האם הם רואים באותם הח"כים תומכי טרור פרטנרים לקואליציה הבאה. אנחנו בכל אופן לא נהיה בקואליציה כזאת".

ראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחייני, מסר: "בעניין בקעת הירדן אין מבחינתי פוליטיקה ואין בחירות. אני שייך למועצת יש"ע ובקעת הירדן, ומברך כל אישיות פוליטית שמגיעה לכאן ומביעה תמיכה בלתי מסויגת בריבונות ישראל בבקעה. פעם אחר פעם הביעו חברי סייעת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן, מחוייבות לתושבי בקעת הירדן בכל הזדמנות".

"אני מודה לאביגדור בשם תושבי הבקעה ויהודה ושומרון על התמיכה והחיבוק שאנו מקבלים. אני שמח ומוקיר את התחייבותו לתמוך בהחלת ריבונות ישראלית בבקעת הירדן כשהצעה כזו תוגש בשבוע הבא".אלחייני התייחס לחשיפת פרטי תכנית המאה: "בעת הנכונה אנו נתכנס ונגבש עמדה ביחס לתכנית. אנו לא נאפשר את הקמתה של מדינה פלסטינית שתפגע באופן ישיר במפעל הציוני בארצנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מ"ה
אזרייה | 26-01-2020 13:43
דוברמן לא ? מתבייש ! מפיל ממשלות סידרתי ! פעם שלישית עושה סיבוב ! על מדינה כולה ! מחזיק את המדינה כולה ! שבוייה ! בתיאבונו האין סופי ! (גם עקב יותר מדיי סרטנים שרימסים ושרצים !) המופרז !
פלורליזם
לא לגיטימי | 26-01-2020 21:59
אתה ימני שאני לא מסכים עם דבריך,, אתה הזוי כל האומר דבר שלא מתיישב טטוב עם דעותיך הפוליטיות הופך להיות לא לגיטימי, אני מבין שאתה לחוץ מכיוון שאתה מרגיש שהימין מאבד את השלון,,אדיוט
2
ליברמן עושה סיבוב על כל אזרחי ישראל
אבי | 26-01-2020 14:14
הוא האיש שהוביל אותנו לבחירות שניות. הוא האיש שהוביל אותנו לבחירות שלישיות. והוא האיש שיוביל אותנו לבחירות רביעיות כל עוד יתנו לו את המנדטים
3
ליברמן אתה לא מתעייף ללכלך?
דני | 26-01-2020 14:52
עושה סיבוב על הרוסים.