חדשות

ציפי חוטובלי: "שמחים שרה"מ נוסע לוושינגטון"

בישיבת הממשלה הראשונה שלה, שרת התפוצות ציפי חוטובלי התייחסה לתכנית המאה ופגישת נתניהו וטראמפ: "אנחנו שמחים שראש הממשלה נסע לוושינגטון. זו הזדמנות היסטורית"

ציפי חוטובלי: "שמחים שרה"מ נוסע לוושינגטון"
צילום: ציפי חוטובלי באולפן סרוגים (צילום: אריאל ליבא)

בפתח ישיבת הממשלה הראשונה שלה בתפקיד שרת התפוצות, ציפי חוטובלי התייחסה למעמד המרגש בעיניה, וכן לנסיעתו הצפויה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון להצגת "תכנית המאה".

WhatsApp Video 2020-01-26 at 09.40.03
WhatsApp Video 2020-01-26 at 09.40.03| צילום: קרדיט: זאב קם\כאן 11

"זו ישיבת הממשלה הראשונה שלי כשרת תפוצות" אמרה בהתרגשות. "היום נציג את הדו"ח השנתי של האנטישמיות, ממנו עולה שיש עלייה דרמטית דווקא במדינות המערביות שאיתם אנחנו בקשרים: ארה"ב, גרמניה ועוד. צריך לעבור למעשים: מההצהרות בטקסים לרחוב".

על הפגישה הצפויה של נתניהו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, חוטובלי אמרה כי "אנחנו שמחים שראש הממשלה נסע לוושינגטון. זו הזדמנות היסטורית".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

7 תגובות
7
יהוה
30.01.20

חוטובלי מסריחה איזה מסריחה ציפי חוטובלי

הצטרפו אלינו