עוד בטרם הגיב יו"ר כחול לבן בני גנץ להזמנתו לארצות הברית, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה".

נתניהו תכנית המאה| צילום: "הזדמנות כזאת אסור להחמיץ", נתניהו על תכנית המאה
הוא שיבח את טראמפ ואת תכנית המאה: "יש לנו היום בבית הלבן את הידיד הגדול ביותר שהיה לישראל אי פעם, ולכן יש לנו את ההזדמנות הגדולה ביותר שהייתה לנו אי פעם".
עוד באותו נושא
4 אופציות פוליטיות: התרגיל המתוחכם של נתניהועטרה גרמן

"במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ וצוותו, על הצרכים הביטחוניים והלאומיים החיוניים ביותר שלנו שחייבים להיכלל בכל הסדר מדיני. מצאתי אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים הללו. לכן, אני מלא תקווה שאנחנו עומדים לפני רגע היסטורי בתולדות מדינתנו".
נתניהו שייצא מחר לוושינגטון, אמר כי הוא נוסע "בתחושה של שליחות גדולה, של אחריות גדולה ושל הזדמנות גדולה, שלא תחזור על עצמה להבטיח את עתיד ישראל".
תגובות
התוכנית כוללת מדינה פלסטינאית מדינה פלסטינאית על 80% משטחי יהודה ושומרון.