בנט בבנימין: "נבלום את הבנייה הפלסטינית" - סרוגים

בנט בבנימין: "נבלום את הבנייה הפלסטינית"

שר הביטחון, נפתלי בנט, משיב לדברי ראש הממשלה הפלסטיני: ״אנחנו במערכה והם מנסים לקחת לנו את השטח. אנחנו עולים לזירה. נבלום את הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית ונחיל ריבונות״

author-image
בנט בבנימין: "נבלום את הבנייה הפלסטינית"
  בנט בבית אל (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים היום (ג׳) סיור במועצה האזורית בנימין, בו פגש את ראש מועצת בית אל, שי אלון, ביקר באתר בנייה של יחידות דיור חדשות, במרכז ההפעלה של היישוב ובישיבה התיכונית בבית אל.

השר בנט הגיב לדברי ראש הממשלה הפלסטיני: ״הבוקר הכריז ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית על מערכה לתפיסת שטחי C. עד היום, כל העניין הזה היה במעמד צד אחד, הפלסטינים עלו לזירה ואנחנו לא. זה נגמר. אנחנו במערכה על שטחי ארץ ישראל. מדינת ישראל היא לא באו"ם, היא צד למערכה. אנחנו נתפוס את השטחים של ארץ ישראל, ניישב בהם את אזרחי מדינת ישראל, נבלום את הבנייה הפלסטינית".

שר הביטחון בסיור היום בבנימין (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

בשנים האחרונות אנחנו נמצאים בקרב בלימה. התקופה הקרובה היא מעבר מבלימה להכרעה, להחלת הריבונות על שטחי C שבארץ ישראל, שביהודה ושומרון. זו המשימה, ואפשר לעשות את זה בשנה הקרובה, לפרוץ את ההקפאה הזאת של 52 שנים שבהן שלא החלנו את החוק אפילו על סנטימטר אחד.ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, בשומרון, ביהודה – אנחנו נחיל ריבונות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
זה באמת גיבור
מאיר הר ציון | 21-01-2020 15:05
תעשה להם מה שעשית לערבים בעזה....שמעתי שבעזה לא ישנים מרוב פחד מאז שאתה שר ביטחון
לא גיבור ולא נאמן (נעליים)
גבור | 21-01-2020 16:46
לא עשו משהו רציני מאז שנכנסו לפוליטיקה-רק הרסו לנו את הבית היהודי שלנו -עד שאין לנו ולו נציג אחד בכנסת-תודות לבגידה הגדולה של פרץ .. מקווה שירדו מטה מטה-ויקבלו את המגיע להם! מוטי יוגב בחוץ וסילמן הבוגדת בבית במקומו... כנראה שנבחר בעוצמה יהודית או בליכוד!!! טפש מי שמצביע לחבורה הזאת שאין להם אלהים- קוראים להם בני בליעל!!!!
מקווה שבנט את פרץ יגרדו את אחוז החסימה מלמטה
ימין | 21-01-2020 16:41
או לפחות מלמעלה-ואז אולי יש סיכוי לימין להגיע ל-61...
2
לא מאמין למילה שלכם!
דוד רובינשטיין | 21-01-2020 15:18
בוא נדבר על העשייה של בנט , שקד וסמוטריץ. בבחירות מועד א':בנט נטש את הבית היהודי עם חובות כבדים לא חבר לזהות והפיל את כל גוש הימין. בבחירות מועד ב':בנט חבר לבית היהודי במקום לחבור לזהות, על הדרך הוא גם סילק את עוצמה יהודית. סהכ מפלגת ימינה גילחה לגוש בסביבות 8-10 מנדטים. בחירות מועד ג':ב8 בערב בנט דיבר על לקחת קולות מכחול לבן וליברמן. ב24:30 בלילה הוא כבר גנז את הרעיון הליברלי והתחבר לסמוטריץ ומדינת הלכה. בערב למחרת הוא ריסק את הבית היהודי והעיף את עוצמה יהודית. רק קלמן ליבקינד אמר:בכל צומת פוליטית בנט פונה בפניה הלא נכונה זה כל כך עצוב עד כמה זה נכון ובמיוחד בבחירות הנוכחיות.אין סיכוי בעולם להגיע ל61!. הסירחון שעולה מדרך הקמת המפלגה, מרתיעה רבים וטובים. הציונות הדתית הם אנשים ערכיים ולא בנויים למהלכים פוליטים לא ישרים. הרשימה של בנט זה רשימה של אנשים נוכלים!.
3
חרדל חכם
חיים מרדכי | 21-01-2020 15:19
שימו ! לפי הצפי ימינה אמורה לקבל 7 מנדטים כמו בפעם הקודמת. ‌האם אתה יודע מי נמצא במקום ה7 ברשימת ימינה?! עידית סילמן שבגדה ברפי שבגד ביוגב. האם אתה רוצה שהפתק שלך יכניס נוכלת לכנסת?!
חשוב מאוד מה שאתה אומר חביבי
חשוב | 21-01-2020 18:20
כמה נכון -וחשוב שנדע אנחנו בוחרי הבית היהודי!!! מי שבוחר בהם מכניס את הבוגדת הראשונה-שגררה אחריה את הבוגד הראשי רפי פרץ-שהחריבות לנו את הבית היהודי-מטומטם מי שיצביע למלוכלכים האלה! בוחרים בעוצמה/ליכוד או לא בוחרים בכלל! בבוגדנים האלה שילכו בסוף עם כחול לבן (אין לי ספק-שאם יתנו להם כסאות מרופדים-ילכו איתם)-לא נבחר -הם אינם ראויים להיות נבחרי העם!
4
איבדתם את האמון
אלישבע לוי | 21-01-2020 15:20
הסמוטריצים, הבנטים, הרפים, נערת הבושם משקרים עלינו ולא בסקרים
5
הריסת בתי יהודים בגבעות
יהודי בריא | 21-01-2020 18:11
זה חלק מהמאבק הזה?