יעל שבח לנתניהו: "נאלצות לוותר על חימום לילדינו" - סרוגים

יעל שבח לנתניהו: "נאלצות לוותר על חימום לילדינו"

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד, וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מכתב לראש הממשלה בקריאה לחבר את הישוב חוות גלעד למים וחשמל, שנתיים אחרי ההבטחה: "נשים בהריון ואחרי לידה עם תינוקות בני יומם, נותרות מדי ערב ללא אמצעי חימום"

יעל שבח לנתניהו: "נאלצות לוותר על חימום לילדינו"
  (צילום: רועי חדי)

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד, וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שלחו הבוקר (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בקריאה לחבר את הישוב חוות גלעד למים וחשמל. המכתב יוצא ביום השנה למותו של רזיאל שנרצח בפיגוע ירי סמוך לישוב חוות גלעד לפני שנתיים בדיוק.

במכתבה כותבת יעל: "כיום, שנתיים לאחר הרצח, אני נדרשת שוב להתפנות מאבלי ביום הקשה הזה מפני שלצערינו, על אף המאמצים המרובים נותרנו תושבי חוות גלעד ללא מים וחשמל. המשמעות היא שאין ביכולתנו לנהל שגרת חיים רגילה, לילות רבים אני נאלצת לוותר על חימום לילדיי ועל מקלחות חמות. שכנותיי, נשים בהריון ואחרי לידה עם תינוקות בני יומם, נותרות מדי ערב ללא אמצעי חימום מבטיחים וראויים".

ראש מועצת שומרו יוסי דגן, הצטרף למכתב, וכתב לראש הממשלה: "אני קורא לך, אדוני ראש הממשלה, להורות לשר הבטחון להנחות את המנהל האזרחי לאפשר לחברת חשמל לחבר את התושבים לחשמל ולאשר לחברת מקורות לחבר את התושבים למים מסיבות הומניטאריות. אסור להשאיר ילדים ומשפחות שלמות במצב כזה".

עוד באותו נושא

מרגש• יעל שבח סיימה קורס חובשים: "כך נראית נקמה"

דגן ושבח הוציאו מכתב בנושא גם לשר הבטחון נפתלי בנט שבשעתו הספיד את הרב רזיאל שבח והבטיח: "חוות גלעד עוד תהיה עיר".

לפני שנתיים במהלך השבעה נתן ראש הממשלה הנחייה לחבר את חוות גלעד למים וחשמל אולם הדבר לא בוצע עד היום.

בתוך כך, אמש התקיימה האזכרה של הרב שבח בחוות גלעד. מאות בני אדם הגיעו לכבד את זכרו. במסגרת האזכרה התקיימה צעדה מבית הכנסת בישוב למקום הרצח, תושבי הישוב והמשפחה עלו לקברו בחוות גלעד, ובערב נערך ערב הקרנת סרט לזכרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שלייש מהקשישים מוותרים על חימום כתבה מוזרה
שירה | 21-01-2020 10:24
קצת מכירה את ראש המועצה, אדם ראוי שיכול לארגן גנרטור או קאמינים לבתים, חלוצים אמיתיים לא מתבכיינים אלא פועלים למען קשישים עניים ומסכנים שבאמת אין להם אמצעים לחמם בית והם ניצולי שואה
למגיב אודי
התמים | 21-01-2020 15:17
בכל מקום במדינת ישראל או מחוצה לה - לפני בנייה צריך לרכוש את השטח מן הבעלים ולקבל רישיון בנייה, או היתר מן הרשויות המוסמכות. כן, הדבר תופס גם בשטחי יהודה ושומרון. לכן, מי שבונה ללא קבלת היתר, במקום שמתחשק לו ומתוך מטרה לכפות על המדינה מדיניות שהמדינה לא חפצה בה, אל לו להלין על כך שהמדינה לא נכנעת לו ולא מספקת לו שירותי חשמל, כביש ומים. ההרגל הזה של מתנחלים מסויימים לנסות לכפות את רצונם על המדינה וכשזו לא נכנעת, לילל על כך שחייהם קשים - הוא הרגל שצריך להיפסק. בתים שנבנים ללא היתר - להרוס. בנייה - רק במסגרת מדיניות הממשלה ובתיאום עם הרשויות.
אני רק שאלה
אודי | 21-01-2020 14:22
ממתי לגור בארץ צריך אישור ? זו ארץ שלנו ....אישור של בגץ? הגויים האלה ?
אני רק שאלה
התמים | 21-01-2020 10:46
הרצח הוא רצח. נקודה. אבל, האם החווה הוקמה כחוק ובתיאום עם הרשויות ? אם לא כך - אל תכפו על המדינה להכיר במעשים מנוגדים לחוק, של אזרחים שפועלים בניגוד למדיניות של הרשויות המופקדות על כך. הרצח אינו מכשיר בנייה המנוגדת לחוק.
2
להבטיח לא עולה כסף -ממתי ביבי מקיים הבטחות??
ליעל | 21-01-2020 11:40
כיוון שהוא ידוע בתור אחד שלא מקיים הבטחות, תתחילי לדאוג לעצמך ולבני ביתך לבד, או בעזרת לחץ של ראש המועצה שלך, תגידי שלא תצביעו ליכוד -אז נראה אותו מתאמץ, כמו עם נהגי המוניות-קחי דוגמא.
3
תצביעו עוצמה יהודית אם אתם רוצים שמשהו ישתנה
יעקב | 22-01-2020 2:05
אבל אם כל אחד יתן לשמאל לייאש אותו שאין סיכוי-אז באמת ששום דבר לא ישתנה. עד ביאת משיח