ישיבת שטח של ימינה: "צריך לעבוד כתף אל כתף" - סרוגים

ישיבת שטח של ימינה: "צריך לעבוד כתף אל כתף"

ישיבת שטח ראשונה של רשימת 'ימינה' התכנסה היום בניצוחה של ח"כ איילת שקד. גורם שנכח בפגישה: "כולם מבינים שצריך לעבוד כתף אל כתף ובשיתוף פעולה מלא" לאחר שבוע מטלטל בציונות הדתית

ישיבת שטח של ימינה: "צריך לעבוד כתף אל כתף"
  (צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת שטח ראשונה של רשימת 'ימינה' התכנסה היום (שני) בניצוחה של ח"כ איילת שקד. חרף מאורעות השבועות האחרונים האווירה הייתה מצויינת, נמסר מגורמים שנכחו בפגישה.

בישיבה בתל אביב השתתפו גם נציגי המפלגות, מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד, מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, ראש המשטה של שקד יאיר הירש ונציג מפלגת אח"י שי נתן.

"כולם מבינים שצריך לעבוד כתף אל כתף ובשיתוף פעולה מלא", מסר עוד הגורם זאת לאחר שבוע עכור בפוליטיקה הציונית דתית והדם הרע שעבר בין ראשי המפלגות.

מדובר בפגישה שנייה בסדרה לאחר שבמוצאי שבת התקיימה ישיבת ראשי המפלגות עם אנשי מקצוע במשרדי המפלגה בבני ברק להרצת הקמפיין. שם גם דנו אנשי האסטרטגיה יוסי שלום, יוני עוזרי ונדב שטראוכלר על מבנה הקמפיין שיחל כבר בשבוע הבא בהתמקדות לציבור הדתי לאומי.

מוקדם יותר תקפו בימינה את קמפיין כחול לבן  שפורסם לראשונה מוקדם יותר בסרוגים ופונה לציבור הדתי לאומי, תקפה ח"כ איילת שקד: "כחול לבן חושבים שהציונות הדתית תשרת את ממשלת השמאל ערבים שהם רוצים להקים".

"מעבר לזה שמדובר במפלגת שמאל מדיני, שמאל כלכלי ואנטי דתי, עיין ערך הקמפיין האחרון להקמת ממשלה חילונית", טענה שקד,  "מה שצריך להזכיר לציבור זה שמפלגת "יש עתיד" נלחמו בנו נגד כל המפעלים המפוארים של הציונות הדתית : נגד השרות הלאומי, נגד הגרעינים, נגד החינוך הממלכתי דתי, נגד החטיבה להתיישבות ונגד הישיבות הציוניות".

ובכן, עם כל הכבוד ליועז הנדל, הציונות הדתית היא לא עדר של פתיים".

בסרטון התגובה מצטטים ב'ימינה' את חברי הכנסת יאיר לפיד ויעל גרמן שדיברו על תוכניותיהם לפינוי מתנחלים, וכן חברי הכנסת איימן עודה ועופר שלח על הקמת ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
שיפרסמו מה סמוטריץ עשה עד גיל28 שהתגייס
ישראל בן שחר | 20-01-2020 19:21
סמוטריץ רימה את הצבא היה רשום כתלמיד בישיבת קדומים הצהיר שתורתו אומנותו כדי לדחות גיוס וכדי שיקבלו עבורו מלגת אברכים ממשרד הדתות ובזמן הזה הלך ללמוד בקריה האקדמית אונו תואר ראשון במשפטים וכך דחה גיוס בשקר והתגייס רק בגיל 28 לשרות קצר ביותר כפקיד בקריה . זו לא הציונות הדתית. זו לא אמת. זה לא ישר. אלו עובדות ברורות ידועות וחד משמעיות סמוטריץ מעולם לא הכחיש אותם גם שהתפרסמו בכלי התקשורת. בושה שאחד כמו בנט ומתן כהנא נותנים מקום ברשימה שלהם לאדם שרימה את הצבא ודחה גיוס בשקר
2
לא נצביע לחבורת נוכלים!
דוד | 20-01-2020 19:37
הסמוטריצים, הבנטים, הרפים, נערת הבושם משקרים עלינו ולא בסקרים
3
מודעת דרושים.
חיים לוינסון | 20-01-2020 19:40
דרושים 150 אלף נוכלים על מנת להכניס 5 נוכלים לכנסת:בנט,רפי,שקד,סמוטריץ, מתן כהנא. כל שאר הרשימה, במקומות לא ריאלים!
4
הרסתם את הציונות הדתית. למה שנצביע לכם?!?!!
דוד | 20-01-2020 19:44
מסלול חייו הפוליטים של נפתלי בנט. -מתחיל בבית היהודי ומשיג 12 מנדטים. -ממשיך בבית היהודי ומשיג 8 מנדטים. -עוזב את הבית היהודי עם חובות כבדים ולא עובר את אחוז החסימה. -חוזר לבית היהודי ובזכותם עובר את אחוז החסימה. -מפרק את הבית היהודי מבפנים ומנסה לעבור את אחוז החסימה. לסיכום:נפתלי בנט הצליח לפרק את הציונות הדתית כמעשה אומנות של ממש, יש מצב שהוא שליח שהקרן החדש לישראל.
5
דיווח חי ממטה ימינה קומבינה.
יואב קרקובסקי | 20-01-2020 19:47
גורמים בימינה מבינים שרפי מבריח להם את כל המצביעים. על רפי מופעלים לחצים אדירים לפרוש מהרשימה. הוא מסרב לזוז בטענה שהתחייבו לו להיות שר חינוך ועוד כמה פינוקים ומילה חייבת להיות מילה.
6
אכן בעיה קשה
שי | 20-01-2020 20:10
אחרי שמתאספים כל הבוגדים ביחד הם בבעיה קשה במי יבגדו עכשיו?
7
איילת שקד חילוניה מתל אביב בראש הציונות הדתית
בית אל | 20-01-2020 20:44
איזה שפלות ואיזה בושה רבני הציונות הדתית הכתירו עליהם אישה חילוניה שלא שומרת שבת אפילו והיא זאת שתייצג את הציונות הדתית בבחירות
8
כתף אל כתף?
משה | 20-01-2020 21:32
זו באמת התנוחה הטובה עבורכם. ככה לא תצטרכו לראות אחד את הפנים של השני, ולא לדבר איתו
9
איפה הבושה שלכם?
אפרת | 20-01-2020 21:42
בעל מקום שתגיעו תפגשו בבוחרים שבעטתם בהם, הרסתם את אמונם. אין בית ואין כלום- יש פנטזיית שקר שדמו ימינה ושקד ובנט שערקו ובגדו פעמיים. לכו מאתנו- לא תעברו חסימה. אם יוגב לא יקומם הריסות הבית- מישהו אחר יעשה זאת. אתם חיסלתם עצמכם.
כנראה שטעית ורצית לכתוב איפה הבושם שלכם
רמי | 21-01-2020 9:37
הבושם של איילת התנדף מזמן ובושה הם אפילו לא יודעים מה זה
10
איילת וסמוטריץ
עצמאות | 20-01-2020 22:17
סמוטריץ עם ההצעה המטורפת והנאיבית ךהחלת ריבונות בבקעה... אלוף בדיבורים. ומה ששקד ובנט עשו לבית היהוגי ולציונות הדתית. מראה שאכן הציונות הדתית פתאים. אבדו דרך . והכי גרוע מגינים על דרך לא מוסרית נהנתנית ולא דרך התורה. העסק הזה ישתנה בקרוב. די!!
11
עוצמה עוברים
לוי | 21-01-2020 8:09
למה לעוצמה יש סיכוי גדול מאוד לעבור?! הספקטרום של מצביעי עוצמה, הוא רחב הרבה יותר ממצביעי ימינה. ימינה בפונה בעיקר לדתיים לייטים, 80 אחוז מהרשימה זה לייטים ממש. עוצמה יהודית פונה לכולם:חרדים, חוזרים בתשובה,מסורתיים, חילונים, דתיים לאומיים. לכן, אם הפעם בשונה מהפעם הקודמת, ביבי וימינה לא ילכו על הראש שלהם, הם יעברו יפה ויש סיכוי ל61.
12
צריך עוצמה בממשלה
ליאור מלכי | 21-01-2020 22:35
לחובשי הכיפות תעשו חשבון נפש עם רפי פרץ היה בזמן היוונים הוא היה מיתיוון כי לפי האיגיון לא היה סיכוי היום כולם יודעם צריך עוצמה יהודית