בכחול לבן מברכים: "יולי בחר במסלול הנכון" - סרוגים

בכחול לבן מברכים: "יולי בחר במסלול הנכון"

עם הודעת יו"ר הכנסת אדלשטיין על כינוס מליאת הכנסת שצפויה לאשר את הדיונים על חסינות ראש הממשלה, בכחול לבן שיגרו הודעות ברכה ואילו יאיר נתניהו פתח נגדו במתקפה

בכחול לבן מברכים: "יולי בחר במסלול הנכון"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

עם הודעת יו"ר הכנסת אדלשטיין על כינוס מליאת הכנסת שצפויה לאשר את הדיונים על בקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו, בכחול לבן משגרים הודעות ברכה, בליכוד זועמים.

חה"כ מאיר כהן מכחול לבן אמר על יו"ר הכנסת כי הוא "יודע מול איזה לחצים עמד יולי מתוך המחנה שלו", לדבריו אפשר היה לעשות את זה מוקדם יותר. עם זאת תמך באדלשטיין במהלך: "אני מברך את יולי שבחר במסלול הנכון ועל כך שהממלכתיות ניצחה. רוב זה רוב ויש לכבדו".

במילים חריפות כתב יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה על אדלשטיין:‏ "אבא של אשתו הוא לאוניד נבזלין. אוליגרך שמבוקש על רצח ברוסיה, והבעלים של עיתון ״הארץ״. רק בזכות הכסף הרב שהוא מזרים לעיתון העיתון לא פושט רגל".

מנגד, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר לא התייחס ותקף את כחול לבן, "הכל כבר ברור, ישנן שתי סיבות לכל הטירוף של השמאל למהר ולהסיר את חסינותו של רה״מ לפני הבחירות: 1. הסיבה הקטנה – לעשות את קמפיין הבחירות שלהם – ״רק לא ביבי״. 2. הסיבה הגדולה – הם בונים על כך שביהמ״ש העליון לא יאפשר לנתניהו להרכיב את הממשלה (תזכורת – העליון לא פסל את האפשרות הזו), כתב בחשבון הטוויטר שלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
יאיר נתניהו אתה גורם לי לא להצביע מחל.
רמי | 19-01-2020 19:49
לא מספיק שיש לאבא שלך אוייבים אז להוסיף ?לא מבין אותו בסוף כולם ישמחו כשנתניהו יפול וחבל כי הוא באמת מנהיג דגול שיודע את העבודה
יולי שונא את ביבי זה שנים אין זה סוד
ראספוטין | 20-01-2020 8:19
שנית. מה ניתן כבר לצפות מיליד מוסקבה שאביו היה גוי
נראה שהאב שכח את הכלל "חוסך שבטו, שונא.."
הילד לא התבגר | 20-01-2020 7:54
הילד שאפילו שפם ראוי אין לו, מתנפל ברוע על יור הכנסת, שמנסה לשמור על ממלכתיות בימים קשים. הילד שמתבכיין שפוגעים במשפחתו חובבת הסושי, לא מהסס לתקוף משפחות של אחרים
2
לא מבין את יאיר פשוט לא מבין
חיים | 19-01-2020 19:53
פלא בעיני
מי שנולד לשררע, חושב שהכל מגיע לו ומיד
מה הפלא? | 20-01-2020 7:58
מי שחונך כמו נסיך ומקבל עד היום הטבות שאין להרבה צעירים בגילו, כולל נסיעות ברכב ממשלתי לבילויים ליליים מפוקפקים..מרשה לעצמו להשתלח באנשים שעשו פי אלף ממנו בחייהם.
3
כואב לי שהרבה מהליכוד מחכים בפינה לנתניהו
חיים | 19-01-2020 20:02
ואין הצדקה כי נתניהו משכמו ומעלה רק בגלל לדעתי שטיות מעצבנות
Bb מרגיש כמו מלך כשכולם רועדים ממנו בליכוד
ואולי יש סיבה? | 20-01-2020 8:00
Bb חלש מול חזקים וחזק על חלשים.... נראה שאינטיליגנציה רגשית, זה לא הצד החזר של bb
4
סמרטוט רצפה שמאלני, נתחשבן איתו כבר
אחד | 19-01-2020 20:09
.
Bb אכן גילה שמאלניות מאז ועידת מדריד 91
מי, bb..? | 20-01-2020 8:03
מי שעוקב אחרי מדיניותו של bb, דרך העברת חברון לערפאת וההצבעה 3 פעמים בכנסת בעד ההתנתקות...מבין מה bb מבשל לנו
5
ההפיכה נגד נתניהו1
שפרירית | 20-01-2020 10:49
מומחה המשפט האמריקאי ארתור פרגסון: תזמון התביעה לקראת הבחירות הראשונות נעשה באופן מאוד ערמומי. שלושה כתבי האישום נגד בנימין נתניהו תיק 1000 2000 ו4000 . לגבי מנדנבליטו: לא בטוח שהיותו בעבר תובע צבאי הכשיר אותו לתפקידו הנוכחי וכמו כן לא בטוח שקרא את כל כתב האישום. הבעיה הראשונה שהישראלים מתמודדים אתה הוא אורך כתבי האישום אישום האורך 93 עמודים. כדי לקרא את הכל, צריך להיות מקצועי. זאת בשילוב ההודעה של התובע שישנם 333 עדים. אנשים לא יוכלו להגיע לעיקרי הדברים. זה מיועד לחנוק את האוכלוסיה הישראלי, את המצביעים, ולחנוק כל אדם בתקשורת הרוצה לנתח בהגינות, ולחנוק את ראש הממשלה. מכל הערכה הוגנת כיון שהיא חבויה בערמה זו שלזבל. כמות עצומה של גיבובים, רובה לא לענין. צריך לברור את העובדיות מהדמיון, את החוק מהדעות. מסמך זה מלא בדפיקות על החזה, שפה רגשית התיפחות מוסרנית. כתב אישום 1000 – אי יושרה עשה טובות תמורת מתנות. אך אין אישום לגבי טובות שראש הממשלה עשה אלא רק קיבל מתנות. מלבד מתנות ממלצ'ן מעוד אדם מאוסטרליה בשפ פוקר שגם לו נתניהו לא עשה טובות. תיק 1000 בקשר ליושר לאי אמון. קיבל מתנות אך אין טובות הנעה גם לא ניסתרות אותן לא חילק. בכתב האישום הוא נוסף כיון שכך מתקבל הרושם שראש הממשלה קיבל המון מתנות. בכתב האישום לא היה נוסף עוד אדם אילו מילצ'ן לבדו היה מספיק. אין שום עדות לכך שראש הממשלה עשה את מה שהוא מואשם לגביו וגם אילו עשה, מה בכך? כל זה נעשה כדי לתדלק את האישום בפרטים רבים כדי להסתיר את האמת בעזרת כמות מילים.
6
ההפיכנ נגד נתניהו2
שפרירית | 20-01-2020 10:50
כתב אישום 2000 – הפרת אמון ארנון מוזס רצה עזרה מהכנסת ואת תמיכת ראש הממשלה לסלק את המתחרה העתון ישראל היום. לכן הציע לראש הממשלה אשר בעצת עורך דינו הקליט את הנאמר, כתבות אוהדות בתמורה לחקיקה נגד ישראל היום. מי שמתכוון לבצע עברה איננו מקליט את המתרחש ואיננו נועץ בעורך דין. בכל מקרה זה איננו שוחד לפחות לא בכל העולם החושפי אינו נחשב כשוחד, למרות שהיועץ מאשים כך והוא אינו מאשים את הפרקליטות שלה קשרים ענפים עם העתונות שרק מצדדת בפרקליטות ולעולם אינה מעבירה ביקורת עליה. נתניהו לא העביר כל חוק לבקשת ארנון מוזס (הבעלים של ידיעות אחרונות). היועץ המשפטי טוען שראש הממשלה אשם בהפרת אמון בגלל שלא אמר למוזס לחדול. אם מקליטים הרי זה סותר להפסיק את המתרחש. כתב אישום 4000 קבלת שוחד מאשים את ראש הממשלה במיוחד למרות שאין עדות שאי פעם קיבל או הסכים לקבל שוחד. זהו הסעיף החלש מכולם המצב עוד יותר גרוע מזה כיון שישנן ראיות לכך שהוא לא הסכים לשוחד - כלשון התביעה, משום שכאשר הוצגה בפניו הצעת השוחד בתיק 2000 הוא אמר לא אי אפשר לעשות את זה כלומר לא הסכים. ראש הממשלה לא לקח שוחד בשום זמן בשום צורה ובשום מקום. רק לפי התביעה זהו שוחד שבארצות אחרות אינו נחשב לשוחד. היועץ אינו יכול להסתיר את חוסר יושרתו. ------------------------------ הממצאים הפוכים, הם מזכים. כאשר הוצע לנתניהו מפורשות לקבל טובה בעבור טובה, הוא לא הסכים..בעקרון מה שעשו אם התנהלו בדרך של תן וקח מול כתבים מולים הרי שזה דבר שגרתי בארצות חופשיות והתביעה הפכה זאת לפלילי. אפילו לאור הטיעונים הגרועים ביותר אלו אינן עברות ולא פשעים. לאור החוק הישראלי ולאור העובדות התביעה נזקקה ל 333 עדים כדי להציף את בית המשפט כפי שהציפו את הציבור הישראלי, כפי שהציפו את התקשורת העוינת לחלוטין כלפי נתניהו עם מספיק דובדבנים שנבחרו בשורה אחת שפה רגשית מאוד עם הצהרות הדומות לאלו של עוגיות מזל, אודות צדק ושיויון והצהרות אחרות שיגרמו לאנשים לומר שמשהו קורה האיש חייב להיות נוכל.