נתניהו: היועמ"ש רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש - סרוגים

נתניהו: היועמ"ש רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש

ראש הממשלה, בנימין נתניהו תוקף בכל הכוח את היועמ"ש בעקבות החלטתו שלא להעביר לו את כל חומרי החקירה נגדו: "מי שממשיך להתנהל בחוסר שקיפות כנראה רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש"

נתניהו: היועמ"ש רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש
  Noam Revkin Fenton/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיב הבוקר(ראשון) בתקיפות להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה שלא למסור לו את כל חומרי החקירה בעניינו.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "איך אפשר להילחם בעד האמת אם מסתירים את חומרי החקירה שמעידים על סחיטה באיומים של עדי מדינה, אכיפה בררנית ותפירת תקדימים משפטיים שלא קיימים בתולדות האנושות?".

עוד באותו נושא

היועמ"ש מסרב להעביר לנתניהו את חומרי החקירה


4

נתניהו תקף את היועץ בחריפות: "מי שממשיך להתנהל בחוסר שקיפות כנראה רוצה להשיג תוצאה ידועה מראש. כל דבר שיכול להגן על נתניהו ולחשוף את האמת- נחסם, וכל דבר שיכול למנוע ממנו להתמודד ולנצח- מקודם בכל מחיר".

מוקדם יותר דחה יועץ המשפטי לממשלה את בקשתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקבל את כל חומרי החקירה בעניינו.

במכתב ששלח לראש הממשלה, מבהיר היועץ כי על פי האיזון שנקבע בחוק, חומרי החקירה המלאים מועברים לידי הנאשמים רק כאשר מוגש כתב האישום לבית משפט.

בנוסף, היועץ טוען כי בשלב זה ליבת חומרי החקירה מצויה בידי פרקליטי נתניהו ממילא ועל בסיסה הם טענו טענות שונות הן בשלב השימוע והן לגבי החסינות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שוב שקרניהו
התמים | 19-01-2020 11:54
מאחז עיני הרבים : החוק קובע בדיוק את סדר הדברים . חומר ראיות נמסר לנאשם לאחר הגשת כתב אישום לבית המשפט. עד אז יש מצב להשלמות חקירה ולא רוצים שהנאשם ישבש כל חקירה אפשרית. זה החוק וכך נוהגים מימים ימימה. למה שקרניהו חושב שבעניינו יש לסטות מהחוק ?
2
'איש צר ואוייב המן-דלבליט הזה'
מנדלבליט רשע מרושע | 19-01-2020 12:05
'איש צר ואוייב המן-דלבליט הזה'
3
השחיתות חוגגת
הג׳וקר | 19-01-2020 13:31
שוב השקרן הפתולוגי פתח את הפה .... הנאשם בהפרת אימונים , מירמה ושוחד צריך להחליט או שלא יבקש חסינות ואז יוגש כתב האישום והוא יקבל לידי; את כל חומרי החקירה .... או שפשוט יסתום , ראש ממשלה שמבזה את המשטרה , החוקרים , הפרקליטות והיעמש לא ראוי לכל הקלות שקבל , ובטח שלא לתמיכת המפלגות הדתיות , נהיינו דומים לטובל ושרץ בידו , ראו מה קרה לרב פרץ ולרב דרוקמן .... הרעל מכלה כל חלקה טובה , די לנו מהמושחת הזה ....
4
מישהו אמר משהו
Meh | 19-01-2020 13:35
/