גורמים בבית היהודי: "הרב רפי קבר את המפלגה" - סרוגים

גורמים בבית היהודי: "הרב רפי קבר את המפלגה"

יום אחרי שהפר את ההסכם עם עוצמה יהודית, גורמים בבית היהודי תקפו את הרב רפי פרץ וטענו כי הוא "קבר את הבית היהודי כדי להציל את עצמו. אם נותרה לו יושרה פנימית כלשהי, עליו להניח את המפתחות וללכת הביתה"

author-image
גורמים בבית היהודי: "הרב רפי קבר את המפלגה"
  (צילום: גילי יערי\פלאש 90)

יום לאחר שהפר את ההסכם עם עוצמה יהודית לטובת האיחוד בימין, גורמים בבית היהודי תקפו את הרב רפי פרץ על התנהלותו וטענו כי "המאמצים של הרב פרץ להאשים את מרכז הבית היהודי בקריסתו שלו מביכים".

לטענתם, "רק לפני שבועיים וחצי ניסה מזכ"ל המפלגה ניר אורבך, בהנחיית פרץ, להביא למרכז המפלגה החלטה לקבוע את הרשימה כרצונו – בלא התחשבות כלל במרכז המפלגה. משכשל בכך, החליט לפוצץ את מרכז המפלגה באירוע אלים ומביש שהכתים את פני המפלגה".

"פרץ טוען שהפר את הסיכום עם איתמר בן גביר כדי להציל את עם ישראל ואת הציונות הדתית, ובכך מודה שלא פעל כלל כדי להציל את המפלגה שבראשה עומד" סיכמו ואמרו. "הרב רפי פרץ קבר את הבית היהודי כדי להציל את עצמו. אם נותרה לו יושרה פנימית כלשהי, עליו להניח את המפתחות וללכת הביתה".

עוד באותו נושא

"החלטה קשה; בניגוד גמור ליושרה הפנימית שלי"


58

מוקדם יותר יו"ר הבית היהודי התייחס לסערה סביב הפרת ההסכם והחיבור שלו לאיחוד הלאומי והימין החדש. בפוסט שכתב בפייסבוק הוא גולל את השתלשלות האירועים מאחורי הקלעים ואמר כי מדובר באחת ההחלטות הקשות שקיבל בחייו.

על השעות הדרמטיות שלפני ההכרעה כתב הרב פרץ: "אתמול בערב, לאחר מו"מ עם נפתלי בנט, הוזמנו ביחד לראש הממשלה. הוזמנו יחד איתנו הרב דרוקמן והרב אייזמן שתמכו במהלך של ריצה נפרדת. לאחר שראש הממשלה הראה לנו כי אנחנו לא מצליחים לעבור את אחוז החסימה בסקרי עומק רבים. הייתי צריך לקבל החלטה קשה ולא פופולרית בניגוד להבטחה שלי ובניגוד גמור ליושרה הפנימית שמלווה אותי לאורך חיי. היו בפניי שתי אפשרויות, ששתיהן עם מחיר גדול וכבד: ריצה עצמאית עם סיכון גדול מאוד לא לעבור את אחוז החסימה או ריצה משותפת ללא עוצמה".

"יצאתי מראש הממשלה לכנסת עם החלטה לרוץ בריצה נפרדת, בדרך התקשרו אלי הרבנים דרוקמן ואייזמן והביעו דעתם בצורה חד משמעית שצריך לרוץ במשותף עם הימין החדש חרף ההסכם עם עוצמה. כשהגעתי למשכן הכנסת, בסביבות השעה 22.15 הופתעתי ונדהמתי לשמוע בכלי התקשורת על החלטתה של עידית סילמן להצטרף לימין החדש והעדפה שלה את מקום 7 בימין החדש על פני מקום אצלנו. הבנתי שאין ברירה ואנחנו באירוע אחר לחלוטין."

בסוף דבריו כתב הרב פרץ: "קיבלתי החלטות קשות בחיי. אם זה כטייס, אם זה כרבצ"ר בצוק איתן, והמפורסמת שבהם הייתה ההוראה לתלמידיי לא להתנגד בכוח לגירוש כדי למנוע מלחמת אחים ושפיכות דמים בעם ישראל. ההחלטה אמש הייתה קשה בקנה מידה דומה – מה שעמד לנגד עיני אלו המראות של גירוש יהודים ואסור היה לקחת את הסיכון של אי מעבר אחוז חסימה וקריסת גוש הימין. הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל נמצאים פה על המאזניים. בחיבור הזה הצלנו את הציונות הדתית. אנו ממשיכים קדימה, עם הדגלים של הציונות הדתית. עם הערכים שלנו. עם האידיאלים. והפעם גם ננצח".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 17 דיונים מיין לפי
1
הרב פרץ הוא פיגוע אלקטוראלי
פרשננו | 16-01-2020 20:44
ליקוי מאורות איפשר לרפי פרץ להיתברג כיושב ראש הבית היהודי. היום מתברר שרפי הוא מומחה בשיחרור אמירות מטומטמות ולפעמים אמירות לא אינטליגנטיות. התנהלותו הלא חכמה פוגעת בגוש הימין. והוא עושה הפרעות רבות. מישהו צריך להראות לרפי פרץ שדלת היציאה ממוקמת במיקום שונה מהדלת של השירותים. אדיוס !! קמינוס בואנוס...לך לשלום.
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 17-01-2020 10:49
מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
2
קבורת חמור
חחח | 16-01-2020 20:48
הפגר כבר העלה סירחון. טוב שהובא לקבורת חמור.
3
ימינה לא מפלגה דתית לאומית מצביעים ליכוד
תיקון לחיי"ם | 16-01-2020 20:48
ימינה לא מפלגה דתית לאומית מצביעים ליכוד
4
הרב פרץ
עובדיה | 16-01-2020 21:17
הרב פרץ חייב וצריך להתפטר אם הוא מאמין ביושרה . עליו לנטוש את החיים הפוליטיים
5
שקרן ממדרגה ראשונה
קובי | 16-01-2020 22:20
האם האדם הזה לא ידע הכל מראש היתחדש פה משהוא חדש שהוא לא ידע לפני שהוא חתם הוא שקרן פטלוגי זה עונשו של בדאי שאיפלו אומר אמת לא מאמינים לו
6
מי שנתן לאסף וגיל לגסוס ולמות יתקע סכין בגב.
669 | 16-01-2020 23:26
חרדלי תחמן. שונא נשים, חילות, גרים והומואים. לא מתאים להיות יור ועד בית.
מה אתר קשור עם השקרים ה"פרוגרסיביים" שלך??
קישתא שמאלן חרטטן | 17-01-2020 3:40
תסתכל בראי אדון גיי/פמיניסט שמאלני, איזה ערכים יש לך ואיך אתה חי. לפני שאתה משקר ומעליל על אחרים שזכותם לחלוק עליך בלי שתשקר ותטנף עליהם ותכפיש אותם ותעשה להם דלגיטימציה.
7
הוא שינה דעתו בשל הבטחת ראש הממשלה
שקרן | 17-01-2020 0:56
שילך הביתה
8
אפילו עכשיו הטמבל חופר על "טייס,רבצר,תלמידיי"
100% צניעות וענווה | 17-01-2020 3:37
כמו בכל פעם שהוא פותח את הפה. שואלים אותו מה השעה, הוא עונה ששאלו אותו את השעה גם כטייס, כם כרבצר וגם כשהעמיד מיליוני תלמידים במכינה שלו. הוא שוכח רק לציין שנכשל בכל תפקידיו כשלונות קשים ועמוקים שחבל שלא נבדקו לעומק לפני שהצניחו אותו בצוק העיתים.
9
חילונית לייט דתי וחרדלי-להם מכנה משותף=נוכלות
יעקב | 17-01-2020 4:11
מייצגים את החלק הרע ואת היצר הרע שקיים בכל מגזר. איכס מגעילים. רק עוצמה גם במחיר שלא תעבור. סבב רביעי בדרך ודווקא כשיראו שהרבה קולות הלכו לעוצמה, נמנע מסומטריץ להשתלט על הבית היהודי.
10
הפעם אני עם עוצמה
חיים יוגב | 17-01-2020 6:24
זאת הפעם הראשונה בחיי שאני הולך להצביע עוצמה. בכל מקרה הסיכוי להשיג 61 מנדטים אבד, הרב רפי וסמוטריץ לא יקחו קולות מליברמן וכחול לבן, לכן מעדיף לזרוק את הקול שלי לפח של הצדיקים ולא של הנוכלים והקבה ישלם שכרם.
11
מפלגה של נוכלים
לוי | 17-01-2020 6:36
בנט ושקד בגדו בבית היהודי והשאיר אותם עם חובות ענק. בנט ושקד החליטו לעשות ועדת קבלה לציונות הדתית. מחללת שבת אין בעיה, יהודים צדיקים כמו עוצמה יש בעיה. סמוטריץ חבר לבנט כשהוא יודע שהמשמעות היא זריקת עוצמה יהודית, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את רשעתו. רפי בגד ביוגב וזרק אותו לכלבים. הפר את מילתו וחתימת כתב ידו, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את מעשה הנבלה. סילמן בגדה ברפי על מנת ללחוץ אותו לפינה ולגרום לו להפר את ההסכם. יש מצב שכל החבורה הזאת תבגוד בכם, רגע אחרי שתשימו את הפתק המסריח שלהם.
12
הביתה הביתה
אדמית | 17-01-2020 7:42
כל המושחתים והצבועים עם הכיסוי ראש הביתה שבו בבית ואל תהרסו את המדינה
13
אוי לנו מחילול ה'
אלי | 17-01-2020 9:24
במקום להראות קידוש ה' הראנו חילול ה'. עלינו לעשות חשבון נפש אמיתי. אני לא תומך במפלגת עצמה יהודית וגם אישית לא תומך בבנט וחביריו אבל ברור לי שהרב רפי פרץ שפירסם בציבור שמילה זה מילה ואחר כך הוא מיפר את המילה שלו ואת הבטחותיו זה חילול ה'!!!. גם המריבות שנעשו לפני כן במרכז הבית היהודי לא קדשו שם שמיים!! עלינו לעשות חשבון נפש אמיתי ולחשוב להיכן התדרדרנו
14
כיף לראות מפלת המזרוחניקיס
מוישה וחצי | 17-01-2020 9:29
חשבו שבנט החצי חילוני ושקד החילונית יביא להם הגאולה ובסוף בגד בהם ואז הביאו איזה טמבל שלא מבין כלום בפוליטיקה ששם המסמר האחרון בארון.
15
אין בושה
שי | 17-01-2020 15:04
אחרי דבר כזה אתה הוא שתדבר על אידיאלים. עשית חילול השם כזה גדול בהפרת הסכם בנטישה בשניה האחרונה. השארת את עוצמה כמו חולה גוסס בשטח שאין לו סיכוי לשרוד. תחסוך מאיתנו את הדיבור על ערכים ואידאלים. אתה בטוח לא דוגמא אליהם. תצא מהפוליטיקה ותחזיר לנו קצת מהכבוד האבוד. אם עוצמה מביאים 85 אלף ואתה לא יודע להביא אפילו 40 אז מה זה משנה בכל מקרה
16
החלטה גורלית
יוסי | 18-01-2020 2:53
עם רוצה ליראות את נצגים אמתים בדברים
17
לאן לשלוח פרחים??
ציניקן | 20-01-2020 10:33
לעחוי נשמתו של הקברן