קרבן נוסף לשפעת: גבר בן 63 מת מסיבוך המחלה - סרוגים

קרבן נוסף לשפעת: גבר בן 63 מת מסיבוך המחלה

גבר בן 63 הלך אמש לעולמה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, זאת בעקבות סיבוך במחלת השפעת שהוביל לקריסה רב-מערכתית. מתחילת העונה 31 בני אדם מתו מהמחלה

author-image
קרבן נוסף לשפעת: גבר בן 63 מת מסיבוך המחלה
  חיסון שפעת. אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

בהלת השפעת נמשכת: גבר בן 63 הלך לעולמו בעקבות סיבוך מחלת השפעת – כך הודיע היום (חמישי) בית החולים סורוקה בבאר שבע. לפי ההודעה, הגבר סבל ממחלות רקע שהובילו לקריסה רב-מערכתית בעקבות זיהום בנגיף. רופאי בית החולים קבעו את מותו אמש בשעות הערב.

האירוע הנוכחי מעלה את מספר הקרבנות ממחלת השפעת ל-31 בני אדם במהלך השנה האחרונה. כמו כן, 300 בני אדם נוספים אושפזו במצב קשה בעקבות המחלה.

עוד באותו נושא

"חטפתי שפעת": נטע ברזילי יוצאת בשיר מפתיע. צפו

בשבוע שעבר נרשמו שלושה מקרים חמורים של שפעת, בראשם גבר בן 70 מת מסיבוכי המחלה – אף הוא בבית החולים סורוקה. הוא הגיע עם תסמינים של המחלה ובתוך זמן קצר קרסו מערכות גופו באופן פתאומי. כמו כן, תינוקת בת שלושה חודשים אושפזה במצב קשה מאוד בבית החולים 'זיו' בצפת לאחר שנדבקה במחלת השפעת, אך רופאי בית החולים הצליחו לייצב את מצבה.

במקרה נוסף, ילד בן 10 אושפז במצב קשה מאוד ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'ברזילי' באשקלון, כשמצבו נותר לא יציב. בבית החולים אמרו כי הילד חלה בשפעת, לא סובל מגורמי סיכון או מחלות רקע ולא חוסן לשפעת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא גמרתם את מכסת החיסונים?
מה קרה | 16-01-2020 17:22
קריסת מערכות זה מהחיסון. חלאס למכור לנו את החיסון המסוכן והמדבק הזה.