"קבבסטה": מבחן הקבב | ביקורת מסעדות

"קבבסטה": מבחן הקבב | ביקורת מסעדות

שלחנו את מבקר האוכל שלנו לבדוק את הקבב של שוק מחנה יהודה ובעיקר לגלות האם הוא יכול להיות מתחה ראוי להמבורגר ולעראיס הוותיקים? | ביקורת מסעדות: "קבבסטה"

(צילום: אסף הורן)

ביקורת מסעדות: "קבבסטה"

אפשר לומר שהקבב, הוא הקציצה שפחות הצליחה לתפוס פופלריות בישראל לעומת ההמבורגר או העראיס ודווקא בגלל זה סקרן אותי להכיר מקרוב את "קבבסטה" שנפתח בשוק.

כך מצאתי את עצמי, בהפסקת צהריים אחת סוחב חבר יקר, איתי נולר לאכול שם.

על אף שקבבסטה נמצא ממש בכניסה לשוק הפתוח, עדיין התקשינו לזהות את המקום ולהגיע אליו, אך לאחר טיול קטן הגענו למקום ופגשנו את דור, הבן של נינו שמנהל את המקום.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by קבבסטה – מחנה יהודה (@kababasta) on

"החלום של הקבב היה של אבא שלי", סיפר לנו דור. "הקבבסטה" נולד מתוך אהבתו הגדולה של נינו, יו"ר ועד סוחרי מחנה יהודה המיתולוגי ל-קבבים. עד שיום אחד הוא החליט יחד עם דודו ביטון-השף של מסעדת מוריס, להגשים את החלום ולהביא את הקבב לשוק.

הקונספט של הבסטה, הוא מנה המורכבת מחמש מיני פיתות עם בשרים שונים, מנות ביס של פיתה, בשר ותוספת שבקושי מגרדות את הבטן.

לצד מנות הקבבים המוגשות בתוך מיני פיתות, מוגשים טחינה סלק, בצל סומק, לימון כבוש, עמבה, צ'ימיצ'ורי ועוד שלל תוספות ישראליות.

אנחנו מאוד אהבנו את הסיסקה (45 ש"ח), שזו מנת בשר צלעות מפורק בבישול ארוך (יש ויכוח אם זה מהמטבח הכורדי או העיראקי). זאת מנה ייחודית, מזכירה קצת את האסאדו המוכר. שאר הבשרים האפשריים כמו אווז וכבש (35 ש"ח), פרגית, מרגז והמנה הטבעונית (30 ש"ח) – טעימים אך לא מרגישים מיוחדים, אם משווים אותם מול מקומות אחרים בעיר.

מכל שלל התוספות המוצעות, אנחנו לגמרי ממליצים להוסיף את השום קונפי. יחד זה מקבל ערבוב וגיוון מיוחד של טעמים שנותנים בהחלט אימפקט למנות ולבשרים עצמם.

לסיכום, אם אתם בסיור בשוק ובא לכם לנשנש משהו קטן על הדרך – זה המקום בשבילכם. פחות מקום לשבת ולפתוח שולחן, אלא יותר לקחת את המנות take away ולהמשיך הלאה.

להערות והמלצות על מסעדות: assafmichalfood@gmail.com

==================================

קבבסטה | השוק הפתוח, שוק מחנה יהודה ירושלים

מתאים ל: # חברים # נשנוש # אוכל "על הדרך" #מאנץ לילי

הניקוד שלנו:

מחיר:✰ ★★ ★ ★
אוכל:✰★ ★ ★ ★
שירות: ✰★ ★ ★ ★
אווירה:✰ ✰ ★ ★ ★

כשר בשרי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו