סגן ראש השב"כ לשעבר: בני גנץ מתנהל כמו דיקטטור - סרוגים

סגן ראש השב"כ לשעבר: בני גנץ מתנהל כמו דיקטטור

מועמד כחול לבן, מי שהיה סגן יושב ראש השב"כ, יצחק אילן, הודיע כי הוא פורש מרשימת כחול לבן: "רשימה שחוסר הגינות, חוסר יושרה, בריונות ודיקטטורה הם הערכים של המנהיג"

סגן ראש השב"כ לשעבר: בני גנץ מתנהל כמו דיקטטור
  Hadas Parush/Flash90

סגן ראש השב"כ לשעבר, יצחק אילן, החליט היום (חמישי) לפרוש מרשימת כחול לבן לאחר שנדרש לעזוב את המקום ה-39 בו שובץ, אל המקום ה-45.

אילן מסר כי: "אתמול התקשר אלי הוד בצר, ראש מטה כחול-לבן וביקש פגישה דחופה, בה הציג לי אולטימטום, כפי שמקובל בארגון דיקטטורי, שבני גנץ החליט שאני מתבקש לעבור למקום 45 (ממקום 39) ואם זה לא מקובל עלי, אז אני מתבקש לעזוב את רשימת כחול לבן. נאמר לי שבמקומי בני גנץ רוצה להציב אישה. כל בקשתי לקבל הסבר מעבר לכך לא נענו".

עוד באותו נושא

הרב אלי בן דהן שוקל לפרוש מרשימת הבית היהודי


10

לטענת אילן, מדובר במהלך שפל ובוגדני: "מדובר בוורסיה חדשה של 'התרגיל המסריח' להודיע לי ברגע אחרון, כרעם ביום בהיר, החלטה דיקטטורית וביריונית של מנהיגה הכל יכול של כחול לבן. אני לא מכיר שום סיבה גלויה או סמויה לעין למהלך כה שפל ובוגדני! הבריונות והדורסנות וחוסר ההגינות מתבטאות גם באי מתן הסבר לצעד המפתיע והפתאומי יום לפני סגירת הרשימה, למרות בקשתי".

עוד אמר: "לצערי, בלב כבד החלטתי לעזוב את הרשימה, כי אין ברצוני להיות חבר ברשימה שחוסר הגינות, חוסר יושרה, בריונות ודיקטטורה הם הערכים של מנהיג הרשימה וסביבתו הקרובה. בני גנץ חייב להסתכל על עצמו ולבחון היטב את ערכיו, לפני שמטיף מוסר לאחרים. אל דאגה, אני לא עורק ללכוד, כי גם שם ההנהגה רקובה ומושחתת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גנץ הוא בדיחת המאה, אדם לא ראוי בכל קנה מידה
ג'נג' י | 18-01-2020 10:05
איש רפה שכל שלא מסוגל לחבר שתי מילים יחד למשפט, נראה תמיד כמו עגל המום. כולנו יודעים שהאיש הכושל הזה הגיע לשמש פזנטור בהצגה שגם הוא לא מבין מה מהותה. האיש לא מתמצא בזמן ובמקום, נראה אבוד ומבולבל שמישהו יחזיר אותו למוסד הסיעודי.
2
גנץ׳ או נתניהו ?
דיקטטור | 19-01-2020 14:22
אם גנץ׳ מתנהג כמו דקטטור , אז מה זה אומר על הנאשם בהפרת אימונים מירמה ושוחד ? מה הוא בדיוק ? ראש ממשלה עלוב ... שקרן ... מסית .... ומדיח ... הכל עדיף על השחיתות שלו , ועל הרפיסות של כל הטוענים לכתר אחריו ....