הרב אלי בן דהן שוקל לפרוש מרשימת הבית היהודי - סרוגים

הרב אלי בן דהן שוקל לפרוש מרשימת הבית היהודי

לאחר האיחוד עם הימין החדש והאיחוד הלאומי, גם הרב אלי בן דהן שוקל פרישה מהבית היהודי: "אי אפשר לומר 'מילה זו מילה' ולחזור בך". אתמול הודיע חבר הכנסת מוטי יוגב על פרישתו

author-image
הרב אלי בן דהן שוקל לפרוש מרשימת הבית היהודי
  Yonatan Sindel/Flash90

הרב אלי בן דהן מותח הבוקר (חמישי) ביקורת חריפה על שר החינוך ויושב ראש הבית היהודי, הרב רפי פרץ, בעקבות הפרת ההסכם עם עוצמה יהודית.

בראיון לרדיו קול חי אמר בן דהן כי: "זו התנהלות גרועה של הרב רפי פרץ. אי אפשר לומר 'מילה זו מילה' ולחזור בך. זו לא דרך. זו לא התנהלות".

עוד באותו נושא

מוטי יוגב פורש: "לא אתמודד עם אדם לא ישר"


28

עוד הוסיף, כי בעקבות ההתרחשויות אתמול הוא שוקל פרישה מרשימת המפלגה לכנסת:  "לא בטוח שאשאר ברשימה אחרי מה שקרה בליל אמש".

כזכור, אתמול פרש מהמפלגה חבר הכנסת מוטי יוגב, לטענתו בגלל ההתנהלות מול עוצמה יהודית. בהודעה שנשא לאחר הגשת הרשימה האשים יוגב את הרב רפי פרץ בכך שלא עמד במילתו. "הערב רפי פרץ צייץ בטוויטר 'מילה זו מילה' ביחסו להסכם שלו עם בן גביר, וכמנהגו מחק את ההודעה לאחר דקות ספורות כי גם הוא יודע שמילה שלו היא לא מילה" אמר. "מפלגה שראשיה אינם מתנהגים ביושרה ע”פ מידת האמת והצדק לא תהיה בה ברכה".

לדבריו, "ראש המפלגה רפי פרץ גילה, לאורך כל דרכו הפוליטית, חוסר יושרה, חוסר מנהיגות, ופעל בניגוד לרצון הציבור שבשמו נבחר, הוא לא ראוי להיות שליח ציבור, בטח לא שליח הציונות הדתית. הוא ניצל חוקה שאפשרה לו ולמנכ”ל המפלגה לעשות במפלגה כראות עיניו ולגנוב אותה מבוחרי המפלגה ונבחריה".

"לאחר מאמצים רבים של ניסיונות לעבוד מתוך יושרה ושיתוף, במציאות בה היו"ר רפי פרץ עושה ברשימות המועמדים כרצונו, החלטתי שלא להתמודד לכנסת הנוכחית, במפלגה שבראשה עומד אדם שאינו ישר בלשון המעטה אינה מתנהלת ע"פ מידת האמת, הצדק והחברות" סיכם בקול רועד. "במפלגה כזו לא תהיה ברכה. הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ איבד את דרכו. רפי פרץ פגע בחברי המרכז של הבית היהודי, בחברי ובחברות התנועה הציונית דתית כולה".

"בבחירות הקרובות לכנסת לא אתמודד. יחד עם חברות וחברי הבית היהודי, נשקם מחדש את המפלגה הציונית הדתית – על מנת שתחזור לייצג, ייצוג אמיתי, את הציבור הציוני-דתי, הרחב לגווניו" הבטיח. "אמשיך לשרת נאמנה את עם ישראל ואת הציונות הדתית, יש עוד הרבה משימות לפנינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
תפרוש. תפרוש. בסך הכל
בר כוכבא | 16-01-2020 10:11
אתה חלש ורופס כמו יוגב. אנשים טובים אבל חלשים הפוליטיקה זו מלחמה קשה, לא בשביל יוגב ולא בשבילך, חייכן ורך. תשמעו את יוגב מדבר ואותך כמה שאתם חלשושים
2
תפרוש. אתה ראוי להרבה יותר מזה
משה | 16-01-2020 10:13
תשאיר את רפי פרץ לרקוד לבדו.
3
אנשים ישרים יצביעו לעוצמה יהודית
אריק | 16-01-2020 10:16
הרב אלי בן דהן,רפי פרץ דרך עליך ועל מוטי יוגב ועל כל הבית היהודי וירק על עוצמה יהודית בבוז . תשקמו את המפלגה לקראת בחירות הכנסת ה-24 ותשליכו את רפי פרץ מהחלון של הבית היהודי .
4
תפרוש
כן | 16-01-2020 10:36
אם תפרוש תיזכר ביחד עם מוטי כבן אדם שבורח מחבר רע ושיהיה פרימריז תיבחר במקומות הראשונים
5
מוטי יוגב ובן דהן תמיד היו נחמדים וחלשים. לא
אור | 16-01-2020 10:37
לא הפסד גדול
6
עלוביאדה בגרוש
מנחם | 16-01-2020 10:43
מזמן היית חייב להבין שבנט ושקד הרסו את הבית. שני אופורטוניסטים חסרי מצפון יהירים ודורסניים. הבעיה היא הרבנים שהם פוליטיקאים בגרוש - פשוט בגדו במה שהם חושבים שהם מאמינים- בתורת משה הבסיסית. מילא בנט לא דתי אלא משחק אותה, אבל דרוקמן וצוקרמן? אוסף עלובים.
7
מתבייש
זעירא | 16-01-2020 10:52
מתבייש להיות תומך במפלגה שראשיה ו"הרב" המנהיג מבישים שם שמים. "מי שפרע מאנשי דור המבול הוא יפרע ממי. שאינו עומד בדבורו"
8
מענין שכל מה שנמצא מאחור, מתלונן
מאיר | 16-01-2020 11:20
על טוהר מידות ולמעשה הכל ענין של כסאלוגיה
9
מה יוגב ובן דהן עשו בכנסת כל השנים?
לכו הביתה | 16-01-2020 11:51
הייתם שנים בכנסת. מה תרמתם?
10
אם מוטי ובן דהן היו מקבלים מקומות גבוהים
לא היו פורשים | 16-01-2020 11:52
לא מקבלים מקום גבוה אז ממציאים אידיאולוגיה