פגישת חירום של נתניהו בלשכתו עם בנט והרב רפי - סרוגים

פגישת חירום של נתניהו בלשכתו עם בנט והרב רפי

הרב רפי פרץ ונפתלי בנט בפגישת חירום עם נתניהו בלשכתו בירושלים | הרב רפי בטוויטר: "מילה זו מילה" ומחק את הציוץ | בבית היהודי מכינים טפסים נפרדים לריצה עם הימין החדש

פגישת חירום של נתניהו בלשכתו עם בנט והרב רפי
  צילום: Flash90

שעות ספורות לפני סיום יום הגשת הרשימות, המשא ומתן במפלגות הימין ממשיך אך לאחר פגישה ממושכת בין הרב רפי פרץ ובין נפתלי בנט – לא הצליחו השניים להגיע להסכמות.

על פי דיווח של  כתב חדשות 12 יאיר שרקי, ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את השניים ללשכתו כדי לנסות ולהגיע לפתרון, וגם הרב דרוקמן הוזעק לפגישה ממרכז שפירא בירושלים.

עוד באותו נושא

בבית היהודי מכינים טפסים לריצה עם הימין החדש


13

לפני מספר דקות צייץ הרב רפי פרץ בחשבון הטוויטר שלו: "מילה זו מילה", על הברית עם עוצמה יהודית, אך לאחר זמן קצר הציוץ נמחק.

הפערים: עם עוצמה יהודית או בלי

יו"ר הבית היהודי ויו"ר הימין החדש נפגשו בלשכת שר הביטחון, והשיחות בין השניים יימשכו. נכון לשעה זו השניים יצאו בדרכם לירושלים.

במהלך הפגישה, פרסם נפתלי בנט בחשבון הפייסבוק שלו כי לא יסכים לשבת עם עוצמה יהודית, וזאת על רקע דבריו של הרב רפי כי לא יפר את הברית עם עוצמה יהודית.

בנט הדף בתקיפות את האפשרות כי בן גביר יצטרף לרשימה וכותב בדף הפייסבוק שלו: "כיושב ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת,וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל,לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע".

בתגובה לדבריו של בנט, הכריז בן גביר כי יסיר את תמונתו של ברוך גולדשטיין "כדי להציל את גוש הימין". לדבריו לפני שעה קלה – הוא לא מאמין כי הרב רפי יפר את הברית איתו.

עוד באותו נושא

בנט: לא אשב עם מי שתולה תמונת רוצח חפים מפשע


30

הרב רפי לנתניהו ובנט: לא אפר את ההסכם עם בן גביר

בעקבות הלחץ על הרב רפי פרץ להפר את ההסכם עם עוצמה יהודית ולחבור לימין החדש ולאיחוד הלאומי, אתמול הודיע יו"ר הבית היהודי כי אין בכוונתו לעשות זאת וכי כל מהלך שלו כולל את בן גביר.

על פי הדיווח של יקי אדמקר באתר 'וואלה', ‏הרב פרץ הודיע לבנט ונתניהו על המשך הריצה עם 'עוצמה יהודית' ואמר כי הם "מצילים עשרות אלפי קולות ימין" וכי הוא "לא מתכוון לוותר על החיבור הזה".

בנוסף, הרב פרץ העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה של פתק הצבעה עם האות ב', האות המסורתית של מפלגת הבית היהודי, ללא האות ב' השייכת לאיחוד הלאומי וכתב "אני מוכן".

כעת המצב מסתבך עוד יותר: שכן פרץ אינו שולל חיבור לימין החדש ולאיחוד הלאומי, אלא מתנה אותו גם בצירופו של עוצמה יהודית. מכיוון שהסיכוי לתרחיש כזה הוא אפסי נראה כי הימין ירוץ בשני ראשים מימין לליכוד.

שקד: עבור מחנה הימין הדבר הנכון, שהבית היהודי, בהובלת הרב רפי פרץ, יצטרפו אלינו

יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, הגיבה לראשונה אתמול  להסכם הריצה המשותפת של 'הימין החדש' עם האיחוד הלאומי, וקוראת לרב רפי פרץ לחבור אליהם יחד עם מפלגת 'הבית היהודי'. שקד לא הזכירה את מפלגת עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר, אך נראה שגם היא, כמו חברי מפלגתה נפתלי בנט ומתן כהנא, מתנגדת לצירופה של עוצמה יהודית.

בסרטון שפרסמה לפני זמן קצר אמרה שקד: "אתמול בלילה נוצרה הזדמנות לבצע איחודים בימין. בנט, סמוטריץ' ואני, עובדים יחד כבר הרבה שנים, פוליטיקאים מאוד ביצועיים, עם הרבה הישגים מוכחים ויכולת עשייה. אנחנו חושבים שכרגע עבור מחנה הימין הדבר הנכון, שהבית היהודי, בהובלת הרב רפי פרץ, יצטרפו אלינו ונצעד יחד לניצחון גדול. כרגע אפשר לשים מחלוקות בצד ולנסות להגיע לאיחוד גדול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אין איחוד מצביעים ליכוד(מצביע טב קבוע)
תיקון לחיי"ם | 15-01-2020 18:43
אין איחוד מצביעים ליכוד(מצביע טב קבוע)
2
המומחה לאמנות
ס.תחמס | 15-01-2020 20:34
בלא מעט בתים בסביבה יש תמונות. של מחבלים ומחבלות מתאבדים. של כנופיית רמאללה של הקבר הקדוש של הרוצח ערפאת ושל כמה דוגמניות עירום. איש איש לי טעמו. בן גביר ובן ארי חייבים להיות בכנסת. אז די כבר עם הצביעות אדון שר ביטחון. תרגיע.
3
חייבים את עוצמה ערבית!
לא לוותר | 15-01-2020 20:53
אין רשימה בלי הכרסתנים הגזענים
לך לישון ילד טיפש
חיים | 15-01-2020 21:03
אל תשכח לקחת מוצץ.
4
מה עם ססובר בביקני?!
דנה | 15-01-2020 21:04
זה בסדר? יש אישור של רבני התקציב של סמוטי?!
5
האין איחוד בימין
רמי | 15-01-2020 21:07
הצבעתי בנט בעבר. ואם אין איחוד ובנט לא יסכים לאיחוד אנחנו מצביעים ליכוד. ואנחנו שכונה שלימה בפתח תקווה הדר גנים.
אני בטוח שכל הדר גנים מחכים למוצא פיך
שמחתי לעזור | 15-01-2020 21:49
:)
6
איך ברנש ככ חסר מעש כבנט מתקבל כאיש חזק?
עמיחי | 15-01-2020 21:18
רק בגלל שציבור בוחריו הם האנשים הכי טפשיים על פני כדור הארץ. לא פלא שכל הכתות חוגגים על הציבור הכי פתוח לשטיפת מוח על פני תבל. כל מה שצריך זה ללכת עם ההצגה שאתה חכם, חזק וכו' עד הסוף כמו שבנט עושה והאנשים הנאיבים האלה רצים אליך כמו ג'וקים מעופפים אל תוך האור שמתברר שהוא אש שורף.
7
הפתרון היחיד למשבר
אסף | 15-01-2020 21:33
הפתרון היחיד למשבר: שסמוטריץ יעזוב את הימין החדש ויחזור לאיחוד עם הבית היהודי ועוצמה יהודית. בעבר האיחוד הזה הביא 5 מנדטים. ובנט גם יעבור ויקבל עכשיו יותר קולות בגלל שאין את 'זהות' ובגלל חיזוק מעמדו כשר ביטחון. כך 2 המפלגות יעברו ויהיו 10 מנדטים או יותר. אחרת ייזרקו לפח 80000 קולות