בנט אישר: 7 שמורות טבע חדשות יוקמו בשטחי C - סרוגים

בנט אישר: 7 שמורות טבע חדשות יוקמו בשטחי C

לראשונה מאז הסכמי אוסלו, בשורה להתיישבות ביו"ש: שר הביטחון נפתלי בנט אישר הכרזה על 7 שמורות טבע חדשות בשטחי C לצד הרחבת אתרים קיימים. בדבריו הבהיר: "מעניקים חיזוק גדול לארץ ישראל במעשים, לא במילים"

בנט אישר: 7 שמורות טבע חדשות יוקמו בשטחי C
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

לראשונה מזה 25 שנים: שר הביטחון נפתלי בנט אישר היום (רביעי) הכרזה על 7 שמורות טבע חדשות ביהודה ושומרון, לצד הרחבת 12 שמורות נוספות.מדובר בהנחיה למינהל האזרחי ביהודה ושומרון לקדם את המהלך, לאחר שנים בהן לא קודם בשל היעדר אישור מהדרג המדיני.

לאחר ביצוע ההליך המנהלי, יעברו השמורות החדשות הליך פתיחה לציבור ע"י רשות הטבע והגנים. 7 השמורות החדשות יוכרזו במקומות הבאים: מערת אריאל, נחל אוג, ואדי מלחה, נהר הירדן הדרומי, בתרונות, נחל תרצה, ערבות הירדן + רותם משכיות.

במקביל, יורחב שטחן של 12 שמורות קיימות במקומות הבאים: מצוק ההעתקים, נחל קנה, סרטבה, פצאל, אום זוקא, עינות צוקים, חרובה, הסלוודורה הפרסית, הר ג'דיר, קנה וסמר, ביצת ואדי מלחה, קומראן. הודעה תימסר לרשות הפלסטינית בהתאם.

"היום אנחנו מעניקים חיזוק גדול לארץ ישראל וממשיכים לפתח את ההתיישבות היהודית בשטחי C. במעשים, לא במילים" אמר בנט בהודעתו. "באזור יהודה ושומרון אתרי טבע עם נופים מדהימים, אנחנו נרחיב את הקיימים ונפתח גם מקומות חדשים. אני מזמין את כל אזרחי ישראל לקום ולהתהלך בארץ, לבוא ליהודה ושומרון, לטייל, לגלות ולהמשיך את המפעל הציוני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 15-01-2020 12:10
מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.