טיבי מאיים על יועז הנדל: "גנץ יישאר יו"ר האופוזיציה" - סרוגים

טיבי מאיים על יועז הנדל: "גנץ יישאר יו"ר האופוזיציה"

במהלך הדיון הוועדה המסדרת, ח"כ אחמד טיבי איים על ח"כ הנדל nכחול לבן: "תמשיכו לדבר על סיפוח בקעת הירדן וגנץ יישאר יו"ר האופוזיציה". תמנו שטה השיבה: "לא יקבע לנו". צפו בתיעוד

author-image
טיבי מאיים על יועז הנדל: "גנץ יישאר יו"ר האופוזיציה"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

במקביל לעימותים הסוערים בין חברי הליכוד וכחול לבן, עימות נוסף נרשם במהלך דיון הוועדה המסדרת כאשר ח"כ אחמד טיבי איים על ח"כ יועז הנדל מסיעת כחול לבן, והתייחס במרומז להמלצת הרשימה המשותפת על היו"ר בני גנץ לנשיא.

בדבריו גם התייחס לתכניות הימין להחיל ריבונות ישראלית בבקעת הירדן. "תמשיכו לדבר על סיפוח בקעת הירדן – אולם אם תתקדמו עם התוכנית הזו, ח"כ בני גנץ יישאר יו"ר האופוזיציה" איים טיבי. ח"כ פנינה תמנו-שטה מכחול לבן ענתה: "שטיבי לא יקבע מה המצע שלנו".

מוקדם יותר נרשם עימות סוער לאחר שחברי הליכוד הביעו את התנגדותם לכינוס הועדה במהלך פגרת הבחירות. כבר בדקות הראשונות יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר הוצא מהדיון, אך חזר לאחר מספר דקות – רק כדי להמשיך במחאתו, עד שלבסוף כל חברי בלוק הימין החליטו לנטוש במחאה.

עוד באותו נושא

לאחר דיון סוער: נסללה הדרך לדיוני החסינות


13

"יש הסבר פסיכולוגי למה שקורה כאן. הייתם הרבה שנים המיעוט ועכשיו אתם הרוב. זה קצת שיבש לכם את השכל" טען זוהר על כינוס הועדה. "זה שאתם הרוב עכשיו זה קצת מוציא אתכם מפרופורציות. אני משחק במשחק שלכם. ואני מקווה שאם כבר הסכמתי לשחק במגרש הביתי שלכם, לפחות תתנו מינימום כבוד". "אנחנו לא היינו כאלו בכיינים שהיינו באופוזיציה" אמר בתגובה ח"כ אסף זמיר.

בהמשך זוהר טען כי  "יש פה שינוי של כללי המשחק תוך כדי המשחק. תוך כדי פגרת הבחירות של הכנסת מנסים לשנות תקנון, האם הדבר סביר? האם זה אפשרי בגלל שניתנה חוות דעת משפטית שלא ידענו על קיומה בעת שאישרנו את כללי פגרת הבחירות?. נתניהו זה לא מישהו שאתם אוהבים, אתם רוצים שהוא לא יהיה רה"מ וזה בסדר. אבל אתם יודעים מה אתם עושים פה? אבי, אתה תהיה חתום לנצח על הפיכת הבית הזה לכלי פוליטי. כשאנחנו היינו הרוב מעולם לא העזנו לעשות דברים כאלו. זה יתהפך לכם כמו בומרנג. היום אתם רוב ומחר אתם מיעוט".

השיא הגיע לאחר שח"כ אחמד טיבי הציג אישור מלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאכן אישר את הדיון. "אז שהציבור בבית ידע שיושב הראש התיר את קיום הדיון הזה" אמר זוהר – ונענה בצעקות מצבי האוזר: "זה איום על יו"ר". "אם אתם מתנהלים ככה, חכו חכו שנהיה הרוב. תנהלו את הדיון עם עצמכם" אמר זוהר – לפני שכל חברי הליכוד יצאו בהפגנתיות מהאולם, בקריאה לכל חברי גוש הימין לצאת איתם: "זה קרקס, מה שמעניין אותם זה רק לא ביבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מתגעגע לערפאת
שמעון | 13-01-2020 16:14
טיבי. אתה אויב .ממש מבית זו האמת .אתה וחבריך מהרשימה המאוחדת . טוב. השבכ בעיקבותיך .דע לך דע לך אתה גייס חמישי
2
טיבי
דין דין | 14-01-2020 9:09
טיבי שב בשקט שלא תתחרבן עוד פעם.
אחמד טיבי
אוד | 17-01-2020 13:05
עוכר ישראל שב כבר בשקט תתבייש מברך את השהידים רוצחי יהודים לכו מפה למדינות שלכם יושב על הכיסא מקבל משכורת מהמדינה ומשמיץ ומקלל את היהודים חרפה ובושה לכו מהמדינה
3
פוע וגנב
גאולה | 14-01-2020 15:50
פושע
4
כיצד להכפיל נוכחות גוש הימין בכנסת
צלף | 14-01-2020 20:07
מדינה משותפת ☪️ עם מיליוני ערבים או מדינה ליהודים ? עת להחליט. נפרדו בהצלחה : פולנים - רוסים, אירים - אנגלים, יוונים - טורקים, צ'כים - גרמנים, סרבים - קרואטים . . . גם יהודים מסוגלים להשתחרר מעם זר בארצנו . האם יש מפלגה שמסוגלת לשחרר את היהודים מן העול הערבי בארץ ישראל ? כיצד להכפיל נוכחות גוש הימין בכנסת ? דחוף ליזום משאל עם בנושא: הפרדת היהודים מן הערבים על בסיס אזרחות. מדינה ערבית , ללא יהודים , מזמן נוסדה ליד ישראל . לאחר ש-2 מיליון ערבים יהפכו לאזרחים של מדינה שלהם, ללא צבא , הם ישלמו מס הכנסה ומס בריאות ברמאללה ויצביעו בבחירות שם. בהדרגה כל ערבים יוקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, חברון, יריחו, אבו-דיס, בית-לחם, עזה וכו'. אזרחות פלסטינית-ירדנית , אבו-דיס ושועפאט - לערבים, אזרחות ישראלית וירושלים - ליהודים !
5
כך תראה ממשלת גנץ-טיבי:איומים על כל צעד.שיתוק
לגנץ וחבורתו: | 17-01-2020 12:23
או כניעות לדרישות המשותפת בכל שבוע! הצעתי לימין :תנו להם את הכתר במתנה!אל תאבקו להמשיך בשלטון.הדרישות של המשוקצת רק ילכו ויתגברו.גם כחול לבן תעמוד על רגליה האחוריות ותכריע:די עד כאן!אי אפשר יותר.כך תתפלג כחול ולבן לצבעים נוספים ובא לציון גואל