התכנית של לונדון וגאולה יורדת מהמסך - סרוגים

התכנית של לונדון וגאולה יורדת מהמסך

לאחר לא מעט סערות ושערוריות, בתאגיד החליטו להוריד מהמסך את התכנית היומית "גאולה ולונדון" בהגשת העיתונאים ירון לונדון וגאולה אבן-סער ולשבץ במקומה תכנית אקטואליה בהפקת חטיבת החדשות

התכנית של לונדון וגאולה יורדת מהמסך
  (צילום: מתוך יוטיוב כאן)

התכנית של ירון לונדון וגאולה אבן יורדת מהמסך. לאחר 8 חודשים באוויר, בתאגיד הוחלט להוריד מהמסך את תכנית הטלוויזיה היומית "גאולה ולונדון" ולשבץ במקומה תכנית אקטואליה חדשה בהפקת חטיבת החדשות של כאן11.

התכנית בהגשת העיתונאים ירון לונדון וגאולה אבן-סער, שהספיקה לעורר לא מעט סערות ושערוריות בעקבות אמירות בעייתיות של לונדון,  צפויה לרדת סופית מהמסך ב-15 בפברואר.

מהתאגיד נמסר בתגובה: "במקום 'גאולה ולונדון' החליטו בתאגיד לשבץ תכנית אקטואליה בהפקת חטיבת החדשות. בתאגיד מודים למגישים, גאולה אבן-סער וירון לונדון ולהפקת התוכנית על עבודתם המסורה והמשובחת. בקרוב תתקיימנה פגישות פרטניות עם אבן-סער ועם לונדון ויוחלט ביחד עמם על אופן שילובם בתוכניות התאגיד השונות. פרטים אודות התוכנית החדשה יימסרו בקרוב".

כזכור בתכניתם המשותפת של גאולה ולונדון, הפתיע אותה כשסיפר שהניח יד על שד של אישה במעלית. בנוסף במהלך שידור מיוחד שנערך לציון עשור להתאבדותו של דודו טופז בכאן 11, עורר ירון לונדון מבוכה באולפן כשסיפר על שיחה שהייתה לו עם טופז במהלכה ציין בכינוי גס את אבר המין הנשי. גאולה אבן שישבה לצידו, לא נשארה אדישה וקטעה את השיחה: ״לא מדברים כך״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
חבל
אדיר | 13-01-2020 15:07
דווקא כל-כך אהבתי את התכנית. דיברו והביאו נושאים ואנשים מעניינים.
ברוך שפטרנו מהזקן האשמאי הזה....
מאיר | 14-01-2020 14:38
לונדון הפך לזקן ממורמר ושחצן שמזלזל בכל מי שלא חושב כמוהו. הוא גם מתנהג באופן כללי בגסות רוח. טוב שיורד מן המסך.