חברי בלוק הימין יצאו מהדיון: "קרקס פוליטי" • צפו - סרוגים

חברי בלוק הימין יצאו מהדיון: "קרקס פוליטי" • צפו

עימות סוער נרשם בין נציגי הליכוד וכחול לבן בועדת הכנסת, לאחר שמיקי זוהר טען כי הדיון מתכנס ללא אישור. חברי בלוק הימין נטשו את האולם במחאה: "זה קרקס, מה שמעניין אותם זה רק לא ביבי"

author-image
חברי בלוק הימין יצאו מהדיון: "קרקס פוליטי" • צפו
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

עימות סוער נרשם היום (שני) בכינוס הוועדה המסדרת של הכנסת, לאחר שחברי הליכוד הביעו את התנגדותם לכינוס הועדה במהלך פגרת הבחירות. כבר בדקות הראשונות יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר הוצא מהדיון, אך חזר לאחר מספר דקות – רק כדי להמשיך במחאתו, עד שלבסוף כל חברי בלוק הימין החליטו לנטוש במחאה.

"יש הסבר פסיכולוגי למה שקורה כאן. הייתם הרבה שנים המיעוט ועכשיו אתם הרוב. זה קצת שיבש לכם את השכל" טען זוהר על כינוס הועדה. "זה שאתם הרוב עכשיו זה קצת מוציא אתכם מפרופורציות. אני משחק במשחק שלכם. ואני מקווה שאם כבר הסכמתי לשחק במגרש הביתי שלכם, לפחות תתנו מינימום כבוד". "אנחנו לא היינו כאלו בכיינים שהיינו באופוזיציה" אמר בתגובה ח"כ אסף זמיר.

עוד באותו נושא

לאחר דיון סוער: נסללה הדרך לדיוני החסינות


13

בהמשך זוהר טען כי  "יש פה שינוי של כללי המשחק תוך כדי המשחק. תוך כדי פגרת הבחירות של הכנסת מנסים לשנות תקנון, האם הדבר סביר? האם זה אפשרי בגלל שניתנה חוות דעת משפטית שלא ידענו על קיומה בעת שאישרנו את כללי פגרת הבחירות?. נתניהו זה לא מישהו שאתם אוהבים, אתם רוצים שהוא לא יהיה רה"מ וזה בסדר. אבל אתם יודעים מה אתם עושים פה? אבי, אתה תהיה חתום לנצח על הפיכת הבית הזה לכלי פוליטי. כשאנחנו היינו הרוב מעולם לא העזנו לעשות דברים כאלו. זה יתהפך לכם כמו בומרנג. היום אתם רוב ומחר אתם מיעוט".

השיא הגיע לאחר שח"כ אחמד טיבי הציג אישור מלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאכן אישר את הדיון. "אז שהציבור בבית ידע שיושב הראש התיר את קיום הדיון הזה" אמר זוהר – ונענה בצעקות מצבי האוזר: "זה איום על יו"ר". "אם אתם מתנהלים ככה, חכו חכו שנהיה הרוב. תנהלו את הדיון עם עצמכם" אמר זוהר – לפני שכל חברי הליכוד יצאו בהפגנתיות מהאולם, בקריאה לכל חברי גוש הימין לצאת איתם: "זה קרקס, מה שמעניין אותם זה רק לא ביבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ביבי מלח ישראל חשוב יותר מכולם
דוד | 13-01-2020 13:42
זה השמאל שרצה להחליף אותו!
יותר חשוב מכולם?
א | 13-01-2020 19:51
אמרות כאלו של תומכיו הן בדיוק הסיבה שאנחנו רוצים להחליף את ביבי. הוא לא המשיח אבל תומכיו עוד ימשחו אותו למלכות, כך דמוקרטיות קורסות
וואלה
המעניש | 13-01-2020 15:42
השמאל רוצה להחליף את הימין ?? איזו תגלית מרעישה! זה כמעט כמו הימין שרצה להחליף את השמאל בימי רבין. ההבדל, אף אחד מהשמאל לא רצח אף אחד בימין.. יחי ההבדל הקטן.
2
איזה יופי
המעניש | 13-01-2020 14:06
כחול לבן משחקים במגרש העסקנות והקומבינות הפוליטיות של הליכוד ונתניהו בו השני תמיד היה המנצח הבלתי מעורער. כשזה פונה נגדם התגובה כמובן היא התנגדות וחוסר השלמה. איזה כיף
3
דיון
אזרח | 13-01-2020 14:45
כל הכבוד לחברי הכנסת מימין . אין שם עם מי לדבר. שנאה וקינא לביבי אוכלת אותם . יש חוק של סיבה ותוצאה ...הכל יחזור אל השמאלנים והפרקליטים שלהם כבומרנג.
בכי בכי בכי
המעניש | 13-01-2020 15:45
ממש מסכנות לשמה מה שעושים לביבי והליכוד המאפיונרי המושחת הנפוטיסטי. 10 שנים הליכוד אוחז במפתחות המדינה וכל מה שיש לו להגיד אחרי 2 מערכות בחירות רצופות בהן כשל להרכיב ממשלה זה - השמאל לוקח לנו, השמאל שותה לנו, השמאל השמאל השמאל השמאל. תחליפו תקליט חברים, כשלתם, פעמיים! פייייי איזה חברות בכיינים בחצאיות טוטו הפכו להיות שם בליכוד.
4
בדיקה ...
בדיקה | 03-02-2020 15:44
בדיקה
5
...
| 03-02-2020 15:45