קצין בשב"ס חשוד בהברחת טלפונים למחבלים בכלא הישראלי - סרוגים

קצין בשב"ס חשוד בהברחת טלפונים למחבלים בכלא הישראלי

קצין בשירות בתי הסוהר המשרת בכלא 'רמון', נעצר הבוקר בחשד כי הבריח עשרות טלפונים סלולריים למחבלים מארגון הטרור פת"ח הכלואים בישראל. חשודים נוספים נעצרו במסגרת הפרשה

קצין בשב"ס חשוד בהברחת טלפונים למחבלים בכלא הישראלי
  (צילום: פלאש90)

חשד לפרשה חמורה בשב"ס.

הותר לפרסום כי היום לפנות בוקר (שני) נעצר לחקירה באזהרה על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433, קצין בשירות בתי הסוהר, בחשד שהחדיר טלפונים סלולאריים למחבלים מארגון הפת"ח, המרצים מאסרים ממושכים בכלא 'רמון' בעקבות מעורבותם בפגיעה בישראלים.

עוד באותו נושא

קצין בכיר בשב"ס עוכב לחקירה בחשד לשוחד

הפרשה החלה כאשר מידע שהגיע משירות בתי הסוהר הוביל לחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז דרום ובשיתוף שב״ס על חשד, לכאורה, לביצוע העבירות האמורות.

על פי החשד, הסוהר, פעל, לכאורה, במסגרת תפקידו וניצל את מעמדו להחדרת טלפונים סלולאריים לאסירים ביטחוניים המרצים עונשי מאסר. הסוהר נעצר בחשד למעורבות, לכאורה, בעבירות של החדרת פלאפונים לכלא תוך סיוע לארגון טרור, קשר אסור בין סוהר לאסירים, שוחד, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע. בנוסף נעצרו חשודים נוספים בחשד למעורבות בהעברת הטלפונים לאסירים.

מדוברות השב"ס נמסר: "מזה מספר שבועות מתקיים מעקב אחר פעילות של קצין בדרגת כלאי המשרת כסגן מפקד משמרת בבית סוהר 'רמון'. על פי מידע של מודיעין שירות בתי הסוהר חשוד הקצין בהברחת עשרות טלפונים ניידים לתוך בית הסוהר".

"אתמול, 12.1.20 נערך חיפוש רחב היקף בהשתתפות לוחמים של היחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר, בבית הסוהר 'רמון' ונמצאו מספר טלפונים ניידים. הקצין נעצר במהלך הלילה על ידי המשטרה והועבר לטיפול גורמי יאח"ס. נבדקת מעורבותם של מספר אסירים המשוייכים לארגון הפת"ח בפרשה. הפעילות כולה נעשתה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו