"הרגשתי שזה הרגע לגעת לראשונה בשורשים שלי": נדב דגון מפתיע בחידוש לר' שלום שבזי

"הרגשתי שזה הרגע לגעת לראשונה בשורשים שלי": נדב דגון מפתיע בחידוש לר' שלום שבזי

לאחד שהפך לאחד השמות המבוקשים בשדה המוסיקה הלייב- אלקטרונית, המוזיקאי והמפיק נדב דגון חוזר לשורשים ומשיק עם אביב בכר חידוש מיוחד ל-ר' שלום שבזי. "הרגשתי שזה הרגע לגעת לראשונה בשורשים שלי ושלנו כעם", מספר דגון לסרוגים • האזינו בהשמעת בכורה

author-image
מפתיע: המוזיקאי הבינלאומי בחידוש לר' שלום שבזי
  צילום: moran-mayan

מהמסיבות הגדולות לר' שלום שבזי: לאחר שבשנתיים האחרונות, הפך לאחד השמות המבוקשים בשדה המוסיקה הלייב- אלקטרונית והופיע במיטב הפסטיבלים והבמות בארץ ובעולם, המוזיקאי והמפיק המוזיקלי נדב דגון החליט לחזור לשורשים ולהעניק זווית חדשה משלו למוזיקה היהודית.

הבוקר (א') משחרר דגון טעימה ראשונה מתוך הפרויקט העברי שלו ומשיק יחד עם אביב בכר את "לבבי", חידוש מיוחד לפיוט של ר' שלום שבזי ("אהבת הדסה") בלחן מקורי עם נגיעות אלקטרוניות.

"אני שמח ונרגש על היציאה לאוויר העולם של הפרויקט העברי" מספר דגון לסרוגים "היצירות שלי ברובן שואבות השראה ממקצבים שורשיים ומלודיות שאספתי במסעותיי ברחבי העולם. בשיר 'לבבי' ובעבודה עם אביב בכר, הרגשתי שזה הרגע לגעת לראשונה בשורשים שלי ושלנו כעם ולהביא לידי ביטוי את הזווית האישית שלי למוזיקה יהודית, בשילוב הסאונד האלקטרוני החם שאני כל כך אוהב".

מילים: ר' שלום שבזי | שירה ולחן: אביב בכר| עיבוד: נדב דגון ואביב בכר | הפקה מוסיקלית: נדב דגון )

"לבבי", הוא שיתוף פעולה ראשון מתוך הפרויקט העברי של נדב דגון, שיכלול סדרת שיתופי פעולה מוזיקליים עם מגוון יוצרים ישראלים מוערכים.

דגון בחר לפתוח את הפרויקט עם אביב בכר שלאחרונה יצא לדרך עצמאית חדשה, לאחר שני אלבומים מצליחים שיצר יחד עם הדס קליינמן שהיתה שותפתו ומהם יצאו להיטים רבים ומוכרים כמו:  ״בימים שיעברו עלינו״, "סירת מפרש״, ״מטוס״ ועוד.

אחרי שנים של היכרות הם נכנסו יחד לראשונה לאולפן, ויצרו את 'לבבי – שיר המשלב את מילותיו של ר' שלום שבזי, עם סאונד ישראלי הבא לידי ביטוי בצבע הקול של אביב בכר, לצד טביעת החותם המוסיקלית המאופיינת עם נדב דגון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו