דוד ביטן הודיע: מוותר על המינוי לשר - סרוגים

דוד ביטן הודיע: מוותר על המינוי לשר

חבר הכנסת דוד ביטן הודיע כי הוא מוותר על מינויו לשר  לשר החקלאות בעקבות ההשהיה במינויים בגלל מצבו המשפטי: "הגענו לנקודה שמעקרת אותו מתוכן"

דוד ביטן הודיע: מוותר על המינוי לשר
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת דוד ביטן הודיע כי הוא מוותר על מינויו לשר  לשר החקלאות בעקבות ההשהיה בסבב המינויים בגלל מצבו המשפטי.

לדברי ביטן: "בעקבות ההשהייה במינוי השרים החלטתי לוותר על המינוי לשר החקלאות. חבל שמינוי שהיה צריך להתבצע לפני שנתיים נדחה כל הזמן באמתאלות שונות עד שהגענו לנקודה שמעקרת אותו מתוכן".

עוד באותו נושא

נתניהו ימנה לשרים את ביטן, חוטובלי ונהרי


13

בתחילת השבוע, בתום פגישות ארוכות שנערכו במשרדו, החליט נתניהו למנות את ח"כ דוד ביטן לשר החקלאות, זאת חרף כתב האישום שצפוי להיות מוגש נגדו. על כך אמר בכיר בליכוד כי "ראש הממשלה נתניהו התחייב לח״כ דוד ביטן לתפקיד שר הרבה לפני החקירות בעניינו – וראש הממשלה עמד במילתו".

בשלב הבא, מינה נתניהו את סגנית השר ציפי חוטובלי לשרת התפוצות, ובכך לראשונה מונתה שרה מהציונות הדתית. בנוסף, במהלך חריג ביצע נתניהו הצרחה בין כולנו וש"ס, לפיו נלקח מידי השרה יפעת שאשא ביטון תיק השיכון והבינוי והיא מונתה לשרת הרווחה, בעוד סגן השר יצחק כהן קודם במקומה לשר השיכון והבינוי. תיק הבריאות נשאר אצל יעקב ליצמן שעבר מסגן שר לשר במשרה מלאה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ומי ידאג לחקלאים???
בושה | 10-01-2020 10:15
עד שאלו נפטרנו מאורי אריאל שכל עיסוקו במישרד היה בעושק החקלאים ובהסטת התקציב מהחקלאים למיתנחלים, עכשיו שוב ישארו בלי מי שידאג להם??
2
יהודי חכם
משה | 10-01-2020 15:43
ביבי אלוף במינוי לא מתאימים לתפקידים, כך משמר את הכאוס במערכות השלטון לתועלתו. טוב עשה ביתן שלא גרר את כולם לסאגת מינוי חשוד בפלילים כמו אצל ראש המאפיה.
3
באמת
דוד עובד עירייה | 10-01-2020 18:50
תודה רבה .....