סטרוק על הקמפיין נגדה: הליכוד שיתפו איתי פעולה - סרוגים

סטרוק על הקמפיין נגדה: הליכוד שיתפו איתי פעולה

לאחר אירועי עמונה, אמרה אורית סטרוק שצריך לגבות מחיר מכל השוטרים האלימים. מישהו בליכוד נזכר באותה התבטאות, והיא צוטטה בהבלטה, במסגרת הקמפיין של הליכוד.

סטרוק על הקמפיין נגדה: הליכוד שיתפו איתי פעולה
  צילום: פלאש 90

לאחרונה הפיץ הליכוד תשדירי תעמולה נגד מתמודדת הבית היהודי לכנסת, אורית סטרוק.

אורית סטרוק הקימה את ארגון זכויות האדם ביש"ע. את הארגון היא הקימה לאחר אירועי עמונה שבהם נהגה המשטרה באלימות יתרה כלפי מפגינים, היכתה אותם עד זוב דם ואף יותר מכך, ואף נהגה באלימות מינית כלפי בנות ששהו שם.

לאחר האירועים ההם, אמרה אורית סטרוק  שצריך לגבות מחיר מכל השוטרים האלימים, כדי למנוע אלימות כזאת בעתיד.

לקראת הבחירות, נזכר מישהו בליכוד באותה התבטאות של סטרוק, והיא צוטטה בהבלטה, במסגרת הקמפיין של הליכוד נגד סטרוק.

בראיון בגלי ישראל מסבירה סטרוק כיצד פועל ארגון זכויות האדם ביש"ע אותו הקימה וניהלה : "תופעה האלימות אצל השוטרים היא חמורה וקשה שהרשויות מתקשות למגר ולבלום. מח"ש לא מצליחה למצות את הדין ברוב התיקים. ראש מח"ש אמר בוועדת הפנים של  הכנסת שרוב השוטרים מחפים אחד על השני וקיים קשר של שתיקה, ושהמשטרה לא מצליחה להתמודד עם התופעה הזו. נוצר צורך בארגון וולונטרי כמו ארגון זכויות האדם ביש"ע, שבעצם פועל למיצוי הדין ואכיפת החוק נגד שוטרים אלימים. קיבלתי על פעילות הארגון תשבחות מכל חברי הכנסת מימין ומשמאל".

לשאלת המראיין האם נעלבה מהקמפיין של הליכוד ענתה סטרוק: "לא נעלבתי אבל זה מגוחך. יובל שטייניץ, היה יו"ר ועדת החקירה הפרלמנטרית לאירועי האלימות בעמונה והוא שיבח פעם אחר פעם את פעילותי בנושא הבאת השוטרים האלימים לדין. חברי כנסת מכל הסיעות, גם מהליכוד, היו שותפים מלאים בעשייה, הגישו שאילתות על מקרים שטיפלתי בהם, וניסחו הצעות חוק. פתאום זה נהיה לא בסדר לוודא ששוטרים אלימים יתנו את הדין על מעשים חמורים שהם עשו?"

לשאלה האם שמעה אי פעם ביקורת על פעילותה ענתה: "ממש לא. בדיוק ההיפך. הליכוד שיתפו איתי פעולה בעיצוב חוקים שנועדו למזער ולמגר את התופעה הזו."

סטרוק מבהירה: הביטוי "תג מחיר" שהשתמשתי בו אחרי אירועי עמונה – לא קיבל אז את המשמעות המוכרת לנו היום. לא הייתה אז תופעת תג המחיר שכולנו מכירים היום וכמובן מוקיעים אותה.  בתשדיר מציגים אותי כאילו אני פועלת נגד חיילים – דבר שמעולם לעולם לא קרה. מעולם לא הגשתי הליך משפטי נגד שום חייל.  יש הבדל בין מהותי שוטר לחייל , כיון שהשוטר תפקידו לשמור על החוק, הוא מחויב להכיר את החוק לכל פרטיו ודקדוקיו ואסור לו להפוך משומר החוק לפורע חוק.  לעומת זאת החייל מופקד על הביטחון ואם הוא נקלע לאירועי הפרת סדר צריך למחול ולסלוח לו כי הוא מוסר את נפשו עבור כולנו".

לשאלתו של המראיין האם דיברה עם מישהו מהליכוד על הקמפיין הזה ענתה סטרוק:  "לא דיברתי איתם, הם צריכים לעשות את חשבון הנפש שלהם בעצמם. אני משוכנעת, שיום אחרי הבחירות נשוב ונשתף פעולה כבעבר. אני כן מדברת אתם על נושאים אישיים: אתמול למשל איחלתי מזל טוב לידידי הטוב זאב אלקין על הולדת בנו.  בפעילות שלי אני עומדת בצד של החוק. איפה הם מעמידים  את עצמם, בצד של העבריינים?!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
אורית סטרוק משמשת רק כדי למשוך בוחרי ימין דתיים
שמעון לבנטל | 18-01-2013 10:50
לבית היהודי, היא לא תצליח להעביר שום עמדה שלה ,איילת שקד שמה אותה בכיס הקטן מבחינת הכוח שלה במפלגה אחרי הבחירות הם יסבירו לה מהר מאד שלא מעונינים לשמוע את דעותיה ואת המלצותיה שלדעתם היא קיצונית ואם היא רוצה להישאר במפלגה אז כדאי שתיישר קו עם הדעות של בנט ושקד לכן יהודי דתי ופיקח לא בוחר בית היהודי!
2
אורית סטרוק -התפאורה הדוממת של הבית היהודי
מנחם כפר חב"ד | 18-01-2013 11:07
גברת סטרוק והרב אלי בן דהן הם על תקן דתיי המחמד שאמורים למשוך את הדתיים הלאומים להצביע למפלגת הבית היהודי שכבר הצהירו שיתמכו בנישואים אזרחיים ופינוי ישובים כמו מגרון ועמונה כל מי שחפץ בשמירה על אדמות הלאום ושמירת צביון מוסד הנישואים בארץ הקודש אסור לו להצביע למפלגה הזו רק עוצמה לישראל יכולה לתת מענה לציבור הקדוש בארה"ק
3
מרצ דואגת לכל הישראלים בלי הבדל!
כל ישראל אחים | 18-01-2013 13:20
כדאי לדעת שמרצ היתה המפלגה היחידה שנאבקה בוועדת הכספים למען מפוני גוש קטיף. חיים אורון שהיה אז יו"ר מרצ נאבק והצליח להגדיל את הפיצויים עבור מתיישבי גוש קטיף. מרצ מפלגה ציונית ערכית שטובה לכל ישראל!
4
שביביהו השפוט של החרדים ילחם בנשות הטליבן לא בסיטרוק.
עמוס | 18-01-2013 14:25
יש לתת כח למפלגות הנלחמות באויב הפנימי הנקרא חרדים ובראשן מפלגת עם שלם . אויב פנימי המחייב הקמת ממשלת אחדות ציונית להצלת המדינה ועתידה מפני שלש פצצות מתקתקות שהן פועל יוצא למנגנון ההשמדה העצמית שהצמיד בן גוריון למדינה שהקים בדמות " תורתו אומנותו " מנגנון שהוליד שלש פצצות מתקתקות המיצגות את הסיאוב של החברה החרדית הגלותית כמנגנון השמדה עצמית למפעל הציוני . פצצת פטור גורף משירות ושויון בנטל ,פצצת העבודה בשחור והכלכלה השחורה להעלים את הלא לומדים ןלדפוק את המפעל הציוני ופצצת השנור הגורף מליארדים מהכיס הציוני גם בשקרים מהסקטור הפרטי ומקופת המדינה . הפתרון ממשלת אחדות ציונית , יבוש הברזים לחרדים , חוק שויון בנטל וניתוב החרדים להחליף את העובדים הזרים בעבודות שלא נדרשים בהן לימודי ליבה כמו חקלאות , שירותים וסיעוד . שום העסקת צוורון לבן לחרדי שלא שירת בצהל ולחרדית שלא עשתה שירות לאומי
5
המבחן של סיטרוק יהיה אם תדאג לנשים חלשות לא רק למתנחלים
רחל | 19-01-2013 18:43
הנה דוגמא לפתחה של סיטרוק והבית היהודי בדאגה לאמהות עקרות הבית : האפליה בין נשים שעבדו לעקרות הבית במתן קיצבת הזקנה והטבות זועקת. האבסורד : העובדת המקבלת פנסיה ! ! ! מגיל 62 מרעיפים עליה תוספת קיצבת זקנה וכל ההטבות בארנונה ואגרה בעוד עקרת הבית שגידלה ילדים למען המדינה ולא ניתנה לה הזדמנות לעבוד ממתינה עוד 5 שנים עד לקבלת קיצבה והנחות . המנימום לתת לפחות את ההנחות בשווה בארנונה ובאגרה וכל הנלווה . אתגר המצפה לכל הכתבים החברתיים ולמפלגות הנושאות את הדגל החברתי לתקן את העוול .
6
למה יש כאן סתירה?
תמר | 19-01-2013 18:47
שיתפו איתך פעולה איפה שהיית בסדר וגערו בך איפה שלא היית בסדר
7
ממש גועל נפש...
יראת | 19-01-2013 19:09
הליכוד הצבוע ישלם על זה! רק נץ בקלפי!
8
האם יגאל עמיר מצביע לבית היהודי??
אני לא מאמין :( | 19-01-2013 20:29
ערוץ2 פרסמו שיגעל עמיר הודיע שיצביע לבנט. מישהו יודע אם זה נכון?
9
בנה צבי הורשע בהתעללות בנער פלסטיני ובהריגת גדי ב-2007,
משה | 19-01-2013 20:47
זאת הבעיה בעיני ,הציטוט מויקפדיה והיא לא הצטערה
10
ההתנהגות וההתערבות שלך היא בגדר פריצות
ישורון | 19-01-2013 21:00
אין מקומך אלא בבית. לא כיסוי ראש ולא בגדי ישע,הם זכות והיתר לשטויות שלך . פעילות בנו ונשים היא מנוגדת לצניעות בת ישראל. ששוטרים יגררו בנות ויירטשטו את דדיהן,זו פריצות ועל זה יתנו את הדין שולחיהן. משם תצא כפירה לא ברכה.
11
אורית סטרוק וג'רמי גימפל הם הגורם להצבעה לבית היהודי
אריק | 20-01-2013 10:39
לא נפתלי בנט לא איילת שקד ולא אפילו אורי אורבך עשו את מה שאורית סטרוק וג'רמי גימפל עשו למען תושבי יש"ע ולמען עליה לארץ ישראל. אני קורא לזה גאווה ואומץ יהודי . יש זכויות אנוש למתנחלים ויש זכות ללמד תורה ולשכנע יהודים לעלות לארץ ישראל במקום שיתבוללו בנכר. אורית וג'רמי אתם האחים האמיתיים שלי !!!!!בהצלחה