הליכוד מבקש לפסול קמפיין שבו הבית היהודי תומך בליכוד - סרוגים

הליכוד מבקש לפסול קמפיין שבו הבית היהודי תומך בליכוד

הליכוד הגיש בקשה לפסילת הקמפיין החדש של הבית היהודי, בו נראים בנט ונתניהו יחד, תחת הסיסמא: "חזקים ביחד".בקמפיין החדש, שנועד להעביר את המסר שהבית היהודי מתכוון לפעול יד ביד עם הליכוד בכנסת הבאה, נראים בנט ונתניהו יחד.

הליכוד מבקש לפסול קמפיין שבו הבית היהודי תומך בליכוד
  השלט השנוי במחלוקת (הבית היהודי)

הליכוד הגיש בקשה לפסילת הקמפיין החדש של הבית היהודי, בו נראים בנט ונתניהו יחד, תחת הסיסמא: "חזקים ביחד".

בקמפיין החדש, שנועד להעביר את המסר שהבית היהודי מתכוון לפעול יד ביד עם הליכוד בכנסת הבאה, נראים בנט ונתניהו יחד.

באיזו טענה מבקשת מפלגת השלטון לפסול קמפיין של מפלגה שמבקשת להיות שותפה עימה בממשלה? עורכי הדין של הליכוד ניסחו את הפניה לוועדת הבחירות, וכך הם כותבים: "תכליתם של המודעה ושלט החוצות שבו עסקינן היא לגנוב את דעת הבוחרים, באמצעות מסר שקרי ומטעה, לפיו ראש הממשלה פונה כביכול אל האזרחים שנוטים להצביע עבור רשימת 'הליכוד ביתנו' ואומר להם: אל תצביעו עבורי אלא עבור השותף שלי לדרך, להצביע עבור נפתלי בנט".

הבית הלאומי הוא שחתום על המודעה ולא ראש הממשלה. למרות זאת טוענים עורכי הדין של הליכוד שהבוחרים עלולים לטעות ולחשוב שראש הממשלה הוא המפגין תמיכה בבנט, ולא בנט הוא המפגין תמיכה בנתניהו.

עוד כותבים עורכי הדין של הליכוד בעתירתם: "השימוש בתמונת ראש הממשלה לצדו של בנט תחת הסלוגן 'חזקים ביחד', אמור להטעות את הציבור ולגרום לו לחשוב כאילו ראש הממשלה כבר נבחר והוא קורא לתמוך בבית היהודי. זאת בעוד שהאמת היא שהצבעה כזו פוגעת ומחלישה את ראש הממשלה ותקשה על ניהול המדינה וקבלת החלטות".

בנט עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: " נתניהו הוא ראש הממשלה הבא.  השאלה היחידה היא מי יהיה השותף המרכזי לצידו, ואיזו ממשלה תהיה: ממשלת נתניהו-לבני-מצנע-פרץ, או ממשלת נתניהו-בית יהודי?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נתניהו נלחם בחברים במקום להלחם באויב הפנימי החרדים
מקסים | 18-01-2013 14:24
יש לתת כח למפלגות הנלחמות באויב הפנימי הנקרא חרדים ובראשן מפלגת עם שלם . אויב פנימי המחייב הקמת ממשלת אחדות ציונית להצלת המדינה ועתידה מפני שלש פצצות מתקתקות שהן פועל יוצא למנגנון ההשמדה העצמית שהצמיד בן גוריון למדינה שהקים בדמות " תורתו אומנותו " מנגנון שהוליד שלש פצצות מתקתקות המיצגות את הסיאוב של החברה החרדית הגלותית כמנגנון השמדה עצמית למפעל הציוני . פצצת פטור גורף משירות ושויון בנטל ,פצצת העבודה בשחור והכלכלה השחורה להעלים את הלא לומדים ןלדפוק את המפעל הציוני ופצצת השנור הגורף מליארדים מהכיס הציוני גם בשקרים מהסקטור הפרטי ומקופת המדינה . הפתרון ממשלת אחדות ציונית , יבוש הברזים לחרדים , חוק שויון בנטל וניתוב החרדים להחליף את העובדים הזרים בעבודות שלא נדרשים בהן לימודי ליבה כמו חקלאות , שירותים וסיעוד . שום העסקת צוורון לבן לחרדי שלא שירת בצהל ולחרדית שלא עשתה שירות לאומי