פאולה רוזנברג תוקפת את הרב הראשי לישראל - סרוגים

פאולה רוזנברג תוקפת את הרב הראשי לישראל

פאולה רוזנברג פתחה הבוקר את תוכנית 'פאולה ולאון' במתקפה על הראשון לציון, הרב יצחק יוסף: "קלאודיה אמרה שאני צריכה להתקלח יותר כי אני יהודיה, יהודים הם יותר מלוכלכים וצריכים להתקלח יותר"

author-image
פאולה רוזנברג תוקפת את הרב הראשי לישראל
  Miriam Alster/Flash90

פאולה רוזנברג פתחה היום (רביעי) את התוכנית 'פאולה וליאון' בהתקפה על הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, בעקבות דבריו בהם אמר כי חלק מעולי ברית המועצות אינם יהודים.

רוזנברג אמרה: "בוקר טוב לכבוד הרב יצחק יוסף ובוקר טוב גם לכל הצופים: הרוסים, האתיופים, התוניסאים, המצרים וכל הישראלים שצופים בנו באשר הם. אני רוצה לספר לכם משהו קטן".

"בגיל חמש עדיין חייתי בארגנטינה ויום אחד חזרתי מהגן וסיפרתי לאמא שלי שקלאודיה, חברה שלי מהגן, אמרה שאני צריכה להתקלח יותר ממנה. אני זוכרת את המבט של אמא שלי כשאמרתי לה את זה. המשכתי וסיפרתי לאמא שקלאודיה אמרה שאני צריכה להתקלח יותר ממנה כי אני יותר מלוכלכת ממנה, והסיבה לכך היא שאמא שלה הסבירה לה שאני יהודיה שיהודים הם יותר מלוכלכים וצריכים להתקלח יותר".


המונולוג של פאולה רוזנברג. קרדיט: חדשות 12

"זה סיפור ממש קטן והכי פחות גרוע, יש אלפי סיפורים גרועים יותר. כל מי שחי בתפוצות, כל מי שיהודי שחי בקהילה לא יהודית יכול לספר לכם על שנאה, על אי קידום בעבודה ועל אפליות שהוא עבר, כי כדי לשנוא יהודים אף אחד מהגויים לא עורך להם בדיקת יהדות ובודק האם הם מספיק יהודים לטעמו, מאוד קל לצערי לגרום לאנשים לשנוא את האחר".

"פעם זו הייתה אמא של קלאודיה ועכשיו לא צריך את הגויים כי אנחנו בתוכנו, הרב הראשי לישראל, מעז לומר אמירות גזעניות, נוטפות שנאה ובורות שמשסות קבוצות של ישראלים זו בזו. אגב, לא מדובר ברב אזוטרי של איזו קהילה קטנה שאמר דבר שטות, מדובר בעובד מדינה, אל תשכחו את זה. אחד מאישי הציבור הכי בכירים שמשתכר עשרות אלפי שקלים בחודש מכספי משלם המיסים. כן, כן, גם רוסים רבים, כבוד הרב, משלמים את המשכורת החודשית הגבוהה והמפונקת שלך".

עוד באותו נושא

אחרי הסערה| הרב הראשי מבהיר:למי באמת התכוונתי?


16

"זה כבר לא עניין של חרדים מול דתיים וחילוניים מול שומרי מסורת, זה עניין של כולנו: רוסים, שוויצרים, תימנים, תוניסאים, חילוניים, כיפה שחורה, כיפה סרוגה, חרדים, כולנו. כולנו חייבים לצאת כנגד אנשי ציבור שמנסים לפלג בינינו, כולנו חייבים לצאת כנגד אנשי שררה שמנצלים את המעמד שלהם כדי לחזק את המעמד האישי שלהם על חשבון החרבת כל חלקה טובה של סובלנות הדדית, שגם ככה מאוד עדינה ובעייתית".

"לא ייתכן שאדם שהתמנה למשרה ממלכתית בכירה יתבטא באופן כל כך קיצוני כלפי חמישית מאוכלוסיית המדינה וימשיך בתפקידו כאילו לא קרה כלום. לא ייתכן שמי שמייצג את הדת מטעם המדינה, שיש לו סמכות לקבוע בנושאים אישיים שלי, שלכם, של כולנו, ייצא כנגד קבוצה אתנית גדולה בישראל רק בגלל שהיא לא משרתת את האינטרסים הפוליטיים הצרים שלו".

"זה אחד הביטויים הקשורים למחלה הזאת שנקראת ערבוב בין דת ומדינה, זה אינטרס פוליטי שנכנס לתוך הדת ויותר מזה, כל פוליטיקאי שיושב עכשיו בבית ושותק, וכל אזרח ששותק ולא אומר משהו כנגד זה, לנוכח דברי השטנה האלו, בעצם תורם לשנאת החינם בינינו. כל מי שלא מתקומם לנוכח הדברים האלו מסייע להפוך את האמירה ללגיטימית. היום זה הרוסים, אתמול זה החילונים, שלשום זה האתיופים ומחר זה האמריקאים שאינם אורתודוקסיים, כל מי שהוא האחר הוא לא בסדר".

עוד באותו נושא

"אנחנו מוצגים בתקשורת כמפלגה אנטישמית"


25

"התחלתי אתמול מהלך בפייסבוק האישי שלי, חפשו פאולה רוזנברג, כתבתי שכל אחד יכתוב מה הקשרים שלו לאנשים מרוסיה, קשרים משפחתיים, אתניים, רומנטיים או מקצועיים. שכל אחד יספר דבר חיובי ויתייג האשטאג גאווה רוסית. אני למשל חצי רוסיה. כבוד הרב יוסף, אני הנינה של משה בורוכוביץ ומטילדה אסנס מברדיצ'ב אוקראינה, ואני הנינה של יוסף וייסברג ונחמה רינסקי מהורדנה בלרוס. אני גאה לומר שהמשפחה שלי הגיעה מרוסיה ובחיים לא התגאיתי בזה. אתה גרמת לי עכשיו להתגאות בזה, תודה רבה לך. הם היגרו לארגנטינה לפני מלחמת העולם הראשונה מרוסיה. בזכותך אני רוסיה גאה, אז תודה שעזרת לי להתחבר לשורשים".

"אני מזמינה את כולכם להתגאות, ואני פונה לאנשים המאמינים, כי אלו האנשים שעכשיו עלולים לכתוב לי בפייסבוק 'למה את מפלגת ומשסה?'. אני רוצה לומר לאנשים המאמינים, אל תיתנו לגזענות הזאת להיות חלק מכם. אתם, האנשים שמאמינים בדת ובכל הדברים היפים שיש בדת, שמאפשרים לאחרים את חופש הבחירה שלהם, אתם המאמינים שלא כופים על אחרים, בבקשה הרחיקו מתוככם את מחזיקי הדעות החשוכות האלו, את האנשים שבעצם מוציאים קבוצות אחרות מתוכנו על לא כלום".

עוד באותו נושא

היחידה למאבק בגזענות פנתה לרב יצחק יוסף


3

"הרב יוסף, אני חייבת להגיד לך לסיום שלדברים שאמרת בעיניי אין שום קשר להיותך דתי, הם קשורים לאינטרסים פוליטיים שלך ולאינטרסים פוליטיים של הקבוצה שאתה מייצג. כל כך הרבה מאמינים שהולכים אחריך, זה המסר שאתה רוצה להעביר להם? הכל כשר למען השגת עוד שליטה ועוד כפייה על כאלו שאינם כמותך? בואו בבקשה לא ניתן לכבוד הרב לבלבל אותנו, בואו נחזק את הישראליות שלנו ונוכיח שלכולם יש בה מקום, לכל מי שתורם לחיזוק הצביון הישראלי והעצמת מדינת ישראל. בואו לא ניתן לדיבורי חושך להעמיק את הקרע העדין שכבר נוצר וכבר קיים. תודה רבה ולסיום, אני רוצה להגיד: כולנו ישראלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
27 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
יצחק יוסף לא רב, הוא ערב רב
ממין בעלי המחלוקת | 08-01-2020 17:30
דרך אגב, למה הוא נשוי בשנית? למה מכלוף העבריין המורשע המרושע היה צריך לעזור לו להיבחר ככהן דת ראשי למדינה?
אני מוחה על כבוד הרב הראשי
י.שראל | 11-01-2020 21:26
הרב צודק במה שאמר. וגם יש להיזהר מאוד בכבוד הרב ..שזה כבוד התורה..... הרב גאון עצום בתורה..זהירות בכבוד הרב..זה הכבוד,של עם ישראל..התורה שלנו
אני מוחה על כבוד הרב...
י.ישראלץ | 11-01-2020 21:22
בבקשה זהירות כבוד הרב זה הכבוד גם שלנו.. זהירות לא לדבר ככה על רב בישראל.. כל שכן רב ראשי..זהערות
קשקשן
דור | 09-01-2020 10:42
מה הקשר נשוי בשנית. גם פאולה נשואה בשנית עם שדרן ששידר איתה . אבל לרמה הנמוכה הזו אין טעם לרדת
חוצפן איך אתה מעז לכתוב כך על הרב הראשי.
עדי | 08-01-2020 19:54
לא מבינה איך אתם לא מוחקים תגובות בלתי הולמות ומשתלחות כאלה.
2
מה בנוגע לתגובת הרב. האם נתבקשה
עדי | 08-01-2020 20:06
יש מה שנקרא הגינות בפרסום. הגברת אמרה דבריה וצוטטה בהרחבה רבה מאוד. מדוע אין תגובה של הרב או תגובה של אנשי תקשורת שמצדדים ברב. לא בעיה למצוא תגובה נגדית
עצה ליוצאי חבר העמים:אל תתרגשו מדיי.
זה רצון שלו לתשומי | 09-01-2020 13:52
הוא פלגן סדרתי ידוע , עם יחצן למשוך תשומת לב תקשורתית. לקבל גם קצת אהדה על יעני קדוש-מעונה.ממש. נבחר בשל נפוטיזים וקשרים פוליטיים. להסחת דעת לאי-תיפקודו ואי-התאמתו. אעפי שמעולם לא שימש רב עיר ואפילו לא רב שכונה. דמיינו: מינוי נשיא ביהמש שמעולם לא שימש שופט ואפילו ללא טוהר ותואר אקדמי. רק מיעוט אספסופ ניגרר. ורבנים גדולים מסכימים איתו רק מטעמים פוליטיים. גם על ליברמן להבין, ליברליות אינה יכולה להיות הפקרות, לדוגמא: נישואים חד-מיניים. זה קו אדום וחפירה בתא פרטי בבטן האונייה המכילה את כולם. הרב הראסי רוצה כבוד ולהכנס לתפקיד כלשהו עי שס לאחר תום כהונתו הרישמית. קנאותו היא משפחתית שמעונית, ולא של לוי לדבר ה'. כי מה ככ נישתנה פתאום?! העליה המסיבית מחבר העמים החלה לפני כ30 שנה במשמרת של רהמ שמיר זל מהליכוד. לפני פחות משנה וחצי שיתפו פעולה ליברמן , שס , סרוגים , דגל-התורה++ לבחירת ליאון לרהע ירושליים. והיו הרבה שתפ חרדים&ליברמן. אז כעת ליברמן לא ביד של גוש הימין , כעת לשון מאזניים. הכל פוליטיקה?! איפה האחריות לציבור וללשון. ובכלל הזיק לכולם. ליברמן ןציבור בוחריו נידחקו לזרועות לפיד. גנץ&לפיד חייבים לשלוח זר פרחים לרב הראסי. הכאב הוא הפילוג וההכללה. ממני. ירא-שמיים , מתפלל 3 תפילות ביום וקובע עיתים. שבת ויחי שלום לכל בית ישראל.
3
נושא בתואר מיץ זבל.
שאול | 08-01-2020 20:45
אפס מאופס שלא עבד יום בחייו, לא שירת את המדינה, מתפרנס ממיסי אנשים מועילים. מקומו בפח ההיסטוריה.
4
איציק יוסף איש ריב ומדון
דן | 08-01-2020 21:37
במקום להיות בית הלל, ולקרב את זרע ישראל חזרה אל עמנו הוא מסית, מפלג ומסכסך. חומץ בן יין.
מוחה בכל תוקף כבוד חכמים
י.ישראל | 11-01-2020 21:24
זהירות ככה לא מדברים חרב ראשי בישראל.. כבוד חכמים זהירות ענקית.. זהירות לא לפגוע ברב בישראל..כל שכן רב ראשי
5
טריפה ונבלה שכמותך (בת נאוות המרדות)
עם ישראל | 09-01-2020 9:52
חתיכ. זבלמשכמותך פאולה נוכרת ישראל את לא יכולה להיות אפילו עפר לרגלו של הרב הראשי נבלה שכמותך וכל מה שהוא אמר לגבי הנוכלים הגויים הרוסים שבאו במסוה ע"פ חיק " השבות" ימח שמו של זה שחוקק אותו...הם הסיבה לכל הגזרות והשמד על ישראל מוצצים את דמינו ולא תורמכים כלל !! ותראי ברשתות הצוררים של הגויים שבינהם כמעט 2 שליש מאלה שעלו לארץ אינם יהודים !! אלא באו למצוץ כלכלית את המדינה ואת בדיוק שפלה ונבלה כמוהם...צריך להחשיך את המסך של ערוצי החמס !! 12 בעיקר !! וכן 11 ו- 13 שמשרתים את אוייבנו..הבורא יקיא אותך ואותם מהארץ הקדושה בע"ה בת נאוות המרדות
למגיב עם ישראל
התמים | 09-01-2020 16:25
כמה שינאה יש בך. ממש קשה לחיות כך. אין לי ספק שהעולים מברית המועצות תורמים למדינה פי אלף מנמוכי מצח כמוך, שיודעים רק לקחת ולא לתת. הקיצבאות שאתה מקבל - באות מהמיסים שהם משלמים. עדיף היה שתשתוק מאשר שתכתוב דברי הבל כאלה.
תגובה של אנאלפבית שנולד מנישואי קרובים
רון | 09-01-2020 10:50
ככה זה כשאמא ואבא בני דודים
6
פאולה רוזנברג
דור | 09-01-2020 10:41
בכל יום אנחנו נחשפים לעגלה של שונאי הדת . מנחי טלוויזיה דוגמניות וכו' . וכשראש גלותא שליהם בוחר להגיב הוא מדבר על נישוק מזוזות ומראה את בורותו ברבים לאומת זו הרב יצחק יוסף אדם שכתב כל כך הרבה ספרים למד ולימד כל כך הרבה תורה.. אז תמשיכו ללהג והשיירה תמשיך לצעוד
משגיאות הכתיב שלך ניכר שעם הארץ אתה
רון | 09-01-2020 10:49
ואנחנו יודעים שלא עם הארץ חסיד
7
וואלה לא הבנתי
יוסי | 09-01-2020 12:29
אני נכד ליהודים מאוקראינה ולכן? הרב דיבר על כאלו שאינם יהודים על פי ההלכה. זו עובדה, ולא שום דבר מעבר. לא שנאה לא שטנה ולא פילוג. מי שאינו יהודי אינו יהודי ולא יעזור זה שהוא חי בארץ. הדרך היחידה להיות יהודי זה להיולד לאמא יהודיה או להתגייר גיור אורתודוקסי .
8
דרעי , פנחסי ואבנר שאקי ישבו בממשלה ב 1991 .
יוסי | 09-01-2020 16:12
למה הבן של הרבובדיה לא תוקף את דרעי ופנחסי הש סניקים על כך שהם סייעו ליצחק שמיר בהעלאת יהודי בריהמ ? למה הוא לא תוקף את המנוח שאקי שהיה מאוד מקורב לשס וגם הוא תמך בשמיר על מהלכו זה? שני אנשי שס ועוד מקורב מאוד לשס ישבו בממשלת 1991. הם לא הצביעו בחיים נגד דעתו של הרבובדיה. אם יש לו טענות לגבי עליית 1991 , שיבוא בטענות רק לאביו המנוח או שיבלום את פיו הפוליטי ולא יתערב בנושאים פוליטיים בשעה שהוא מכהן כרב ממלכתי. פתאום עכשיו כשיש בחירות כל כך יצריות , יוצאי רוסיה שאינם מספיק יהודיים צצו משום מקום כרעם ביום בהיר ? אביו הרבובדיה תמך בהעלאתם תמורת תקציבים קואליציוניים רבים . אם יש לו טענות שיפנה אותן רק כלפי אביו.
9
הרב הראשי עשה שטות גדולה. אבל גב' רוזנברג אידיוטית
בנצי | 09-01-2020 19:12
10
ב"ה
אזרייה רויטמן | 09-01-2020 21:37
אין ? גבול ! לחוצפה רוע ורישעות ! של הסמול ההרסני ! צו השעה ! ; כ ל המפלגות הדתייות חייבות להתאחד לחטיבה אחת ! כדיי לבלום כאן תהליך הקמת מדינת כל סוטייה !
11
ב"ה
אזרייה | 09-01-2020 23:09
סמול סוטים החותרים ופועלים נואשות להשמידנו גם באמצעות להפריד דת שלנו ממדינה שלנו ! יכולים ; - א) לעזוב רעייון הזויי זה . ב) להיפרד מהארץ .
12
בית כנסת
נועם | 10-01-2020 14:38
בית כנסת צדק רחמים לכל הדתות והמדינות הרב נועם בן ישראל יהדות התורה קריית שמונה
13
אסור לדבר על גדול הדור
אני | 11-01-2020 19:16
הרב יצחק צדיק . וצריך לקבל את דבריו בהבנה
14
חתיכת מטומטמת
חיים | 11-01-2020 19:53
אין שכל אין דאגות
15
הרב צודק מאוד
י.ישראל | 11-01-2020 21:25
למה מעלים לפה גויים גמורים??? למה???
16
חשוב
א | 11-01-2020 23:47
כל מי שחושב שמחזיק מעצמו מעז לחוות דעתו נגד מרן הראשלצ... מאיפה התעוזה והחוצפה הזו?!?
17
לא מבין למה
ראובן | 12-01-2020 15:35
פאולה הרב אמר את אמת שהיא כנראה כואבת לך הוא לא דיבר על היהודיםם מרוסים אבל כסיל כמוך מחפשת 5 דקות תהילה ולא מבינה בכלל את מה שהוא אומר ובתור יהודיה חילוני או דתית את צריכה להסכים איתו את בעצמך סיפרת סיפור נוגע ללב על הילדות שלך אז מי צריך נוצרים פה מי החליט להביא בערמות גוים מי מי היה לו אינטרס באותה ו תקופה ומאיזה אינטרס את משכירה עדות אחרות שהרב דיבר עלכם עדיף שתנצרי את פיך
18
כוס תה . כנסו.
קובי | 24-01-2020 7:44
גם יצחק ג'וזף קבלן הקולות וגם פאולה הפטפטנית ללא מעצורים הם אינם כוס התה שלי. אני יותר בכיוון של הרב חיים אמסלם ושל יהדות ספרד לפני עליית שס האשכנזית והאנטי ציונית לשילטון. שס מפלגה עם גינונים אשכנזיים אנטי ציוניים ואילו אני בעד מפלגות ציוניות דתיות שדוגלות בכור היתוך. לצערי, אין לי למי להצביע. אבל זה סיפור אחר. ראיתי גם את פאולה. וחוץ מבריה נאה כלפי חוץ שהקדוש ברוך הוא ברא לא ראיתי כלום. פנימיות לא משהו. אופי לא משהו. אישיות לא משהו. היא לא כל כך גרועה. אבל היא לא אישיות ששווה בימים כתיקונם להתייחס אליה. בקיצור, גם ג'וזף ג'וניור וגם פאולה אסור שהם יהיו מעצבי דעת קהל. אני נזכר בסרטיהם של ג'וזף האב ( תצא בחוץ שובר הקופות , יוסי שריד המן הרשע פצצת הרייטינג, הקבר מעורר השמחה של שולה אלוני שזכה לפרס חביב הקהל ) ושל ליאון רוזנברג בעלה של פאולה ( זבנג החביב והזכור לטוב , מצטיין הדיקן, סרט ביוגרפי שהפתיע רבים ועוד סרטים רבים וטובים ), ואומר לעצמי ולכם שיחלפו שנים רבות אם בכלל עד שיצחק ופאולה ישתוו לעובדיה וליאון. עובדיה ג'וזף וליאון רוזנברג ידעו איך להחזיק קהל. ידעו איך לכבוש אותו. ידעו איך ללהטט איתו. זוהי אומנות שג'וזף ג'וניור ופאולה לעולם לא יידעו. הם אפורים וחסרי כריזמה שמנסים בכח להתנחל בלבבם של הצופים. ציון 3 לשניהם בסולם קובי. ( זה כמו סולם אורשר , אבל פחות שמאלני ). תודה רבה.