לאחר שאיבד את משפחתו בפיגוע: אביגדור גביש משיק קליפ מרגש

לאחר שאיבד את משפחתו בפיגוע: אביגדור גביש משיק קליפ מרגש

לאחר שאיבד את הוריו, אחיו הבכור וסבו בפיגוע, הזמר והיוצר אביגדור גביש משחרר היום סינגל-קליפ חדש ומרגש המתכתב עם סיפור חייו המורכב. צפו

לאחר שאיבד את הוריו בפיגוע: הזמר הסרוג בקליפ מרגש
  (צילום: מתוך יוטיוב)

לפני כ-18 שנה, איבד אביגדור גביש את את הוריו, אחיו הבכור וסבו, לאחר שמחבל חדר לביתו ביישוב אלון מורה  ורצח אותם. מאז הספיק אביגדור גביש להתחתן לאחרונה עם איילת דיקשטיין, שגם היא איבדה את הוריה ואחיה בפיגוע טרור.

עוד באותו נושא

קול חדש במוזיקה: הכירו את אביגדור גביש

כעת אביגדור סוגר מעגל נוסף בחייו ומשיק היום (ד') קליפ ראשון ומרגש לשיר "יונה", שכתבה עבורו נעמה קופלד ומתכתב עם סיפור חייו המורכב.

השכול פגש את אביגדור גביש בשנת 2002 כאשר מחבל ערבי חדר  לבית הוריו ביישוב אלון מורה ורצח את אביו, דוד, את אמו רחל, את אביה שהתארח בביתם באותה העת, ואת אחיו הבכור של אביגדור שהיה אז קצין בדרגת רס"ן בסיירת מטכ"ל.

לאחר כארבעה חודשים, הגיע תורה של איילת דיקשטיין (כיום אשתו של אביגדור), להיפגש בשכול, כאשר בסוף אותה שנה, נסעו בני משפחתה מיישוב מגוריהם פסגות להתארח אצל קרובים ביישוב מעון שבהר חברון.

עוד באותו נושא

חופה ללא הורים • יתומי הפיגועים התחתנו. צפו


11

מכוניתם הותקפה בדרך ביריות על ידי מחבלים, כשהראשון להיפגע היה שובאל אחיה בן ה- 9 של איילת ואמה חנה. בשלב הזה של האירוע,  אביה יוסף בלם את הרכב, ניסה לעזור לאשתו ולבנו הפצועים אנושות, ונורה למוות.

מאוחר יותר נפטרו מפצעיהם האם ובנה הקטן. איילת, שהייתה אז נערה, גילתה תושייה רבה וסייעה ליתר אחיה שהיו ברכב המותקף. במהלך השנים הם הכירו במסגרת קבוצת תמיכה ליתומים של עמותת "משפחה אחת", שבה השתתפו, וגילו שיש להם גורל משותף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו