הביטוח המשלים של מכבי הינו המשתלם ביותר - סרוגים

הביטוח המשלים של מכבי הינו המשתלם ביותר

דו"ח של משרד הבריאות אודות הביטוחים המשלימים מוכיח: הכי שווה להיות במכבי שלי. עדיין לא במכבי ? הגיע הזמן לעשות את הבחירה הנכונה | לכל הפרטים

author-image
הביטוח המשלים של מכבי הינו המשתלם ביותר
  צילום: יחצ

בשנים האחרונות חלה מגמת עליה בצריכת ביטוחים משלימים, יותר ויותר חברים מבינים את הצורך והמשקל הרב שיש לביטוח המשלים. לאחרונה פורסם דו"ח מקיף של משרד הבריאות אודות נתוני הביטוח המשלים בישראל, בו נחשפים נתונים חשובים ומעניינים וממנו עולה כי נכון לשנת 2018 –  שיעור המחזיקים בביטוחים המשלימים הגיעו ל-75.7% מכלל מבוטחי קופות החולים.

נתוני הדו"ח חושפים כי מבוטחי 'מכבי שלי' (857 אלף מבוטחים) נהנים משיעור ההחזר הגבוה ביותר מבין שאר קופות החולים כאשר במכבי משקיעים את מירב המשאבים בתמורה למבוטח וכמה שפחות בהוצאות הנלוות. מהתוצאות עולה כי שיעור ההוצאות בקופת החולים מכבי הינו נמוך באופן משמעותי משאר הקופות.

המסקנה העולה מדו"ח זה היא אחת – הביטוח המשלים של מכבי הינו המשתלם ביותר. עם מכבי שלי תקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

בנוסף לביטוח המשלים, מכבי מובילה בתחומים נוספים הנוגעים לבריאותכם: בשירותים מחוץ לקופה – מכבי מציעה לחבריה את המבחר הגדול ביותר של בתי החולים, ובשביעות הרצון של חבריה – בסקר ברוקדייל שנערך עבור משרד הבריאות, 93% מחברי מכבי הביעו שביעות רצון, זאת בפער משמעותי מקופות החולים האחרות. כמו כן, חברי הקופה נהנים ממגוון הטבות עבור המשפחה במסגרת הביטוחים המשלימים: טיפולי שיניים: טיפול שורש, עקירה וסתימה ב 23 ש"ח, אימוני כושר אישיים או קבוצתיים ב 23 ₪ , משקפי ראייה  לילדים בחינם ולמבוגרים בהנחה של 50%, וכן חבילת הריון להוצאות שלפני לידה ולאחריה.*

קבוצת מכבי גאה להוביל כבר שנה חמישית ברציפות עם מספר המצטרפים הגדול ביותר, בפער משמעותי משאר הקופות. מספר המצטרפים נטו בשנת 2019 עמד על 32,021 חברים חדשים.

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות מר רן סער: "מכבי, המובילה בשיעור המצטרפים ומספר החברים הגבוה ביותר גאה על הזכות להעניק גם בתחום הביטוח המשלים את התמורה הטובה ביותר. אנו מקבלים בברכה את המצטרפים הרבים לשורותינו מכל המחוזות בכל רחבי הארץ ונמשיך, הנהלת מכבי יחד עם כל הצוות – להעניק לחברינו את השירות הרפואי והמקצועי הטוב ביותר, המתקדם ביותר והמשתלם ביותר".

אם עדיין לא הצטרפתם לקבוצת הבריאות הטובה בישראל, עכשיו זה הזמן! הצטרפו עוד היום ותיהנו מהביטוח המשלים הטוב ביותר לצד שירותי רפואה מתקדמים ומיטב הרופאים המומחים בכל התחומים.

להשארת פרטים ולקבלת מידע שירותי הבריאות והביטוח המשלים המשלם של מכבי  – לחצו כאן >>

*ההטבות ניתנות לחברי 'מכבי שלי' ובהתאם לתקנון השב"ן.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו