הניגון של חייו: אהרן רזאל בראיון מיוחד | אולפן סרוגים

הניגון של חייו: אהרן רזאל בראיון מיוחד | אולפן סרוגים

הזמר והיוצר אהרן רזאל מספר בראיון לאולפן סרוגים על הספר החדש שהחליט להוציא אחרי 20 שנות קריירה ומסביר מדוע אחותו ריקה לא הוזמנה לאיחוד המשפחתי שהושק לאחרונה- צפו

אחרי 20 שנות קריירה על הבמות, הזמר והיוצר אהרן רזאל משיק ספר ראשון – "החיים כניגון" שמקבץ את כל הסיפורים הקטנים והגדולים שסביב חייו ומאחורי השירים שכתב. "אני מחכה כבר להגיע להתארח באיזה בית בשבת ופתאום לראות את הספר שלי על המדף. לראות כמה הוא מרופט, כמה קראו אותו. זה מרגש מאוד ב"ה", מספר רזאל לסרוגים.

"החיים כניגון", הוא מעין ספר מסע אישי, שנולד בעקבות טורים אישיים שכתב רזאל בעלון השבת 'קרוב אליך'. "גיליתי שהכתיבה הוא ערוץ שאני מאוד נהנה ממנו והוא מוציא ממני דברים חדשים שאין במוזיקה. זה פן אחר שיש בי".

צפו בראיון המלא:

בסוף השבוע האחרון נחשף איחוד מרגש של האחים רזאל יחד עם אביהם ר' מיכה, לרגל סיום הש"ס ."אבא שלי כל כך התרגש. מאז שהקליפ עלה לאוויר הוא שואל אם יש תגובות בפייסבוק וביוטיוב".

מי שנותרה מחוץ לקליפ, היתה האחות ריקה שלא הסתירה את התחושות המעורבות שהעלה בה האיחוד המשפחתי בלעדיה ושיתפה בפוסט חשוף וכנה את החוויה: "אני ממש גאה באחים שלי, אוהבת אותם מכאן ועד לירח וחזור…אבל תמיד שוב עולים בי הרגשות הקשים. תחושה שאני מחוץ לעניינים, לא שייכת כבר…פעם היינו ביחד, עושים הכל יחד ועכשיו אני לא שם רק בגלל שנולדתי בצורה מסויימת. זה לא אשמתי והתחושות לא תמיד פשוטות".

אתה מרגיש החמצה שאחותך ריקה לא היתה חלק מהאיחוד המשפחתי? 

"האמת היא שאני וריקה דיברנו על זה קצת, ואחותי היא מדהימה ללא ספק. צחקנו על זה, כי כשאתה מגיע ממשפחה של זמרים ומישהו מוציא אלבום או דיסק, תמיד יש רגשות כאלה" מספר רזאל. "אבל אחותי עשתה דבר מדהים בשנים האחרונות. ב-20 השנים האחרונות, בזמן שאני ויונתן שרנו והופענו, היא לא הופיעה בכלל – ופתאום זה עלה לה.

היה יכול להיות שלא ילך לה, אבל היא הצליחה להוציא דיסק ועכשיו מופיעה המון. אני חושב שהיא דווקא מצאה את המקום שלה, אבל היא הרגישה רגשות כאלה, שהיא קצת לא שייכת".

היא שיתפה אתכם גם בתחושות הקשות שזה העלה בה?

"יוצא לנו לדבר על זה, אבל היא אמרה לי אחר כך שהיא מרגישה ברכה מאד גדולה. יש גם פתיחות מאד גדולה – אם היא הייתה מתחילה לפני 20 שנה את הקריירה שלה כזמרת, זה לא היה הולך.

היום יש המון מודעות לנושא של זמרות דתיות, יש קהל גדול לזה בערבי נשים ועוד. בשונה ממה שמציגים בתקשורת החילונית על הדרת נשים, אם מסתכלים בפלקטים ברחובות יש המון כנסים וערבים שתמיד מופיעים נשים. אולי אין במות לזה כמו שיש לבנים, אבל יש הרבה יותר ממה שהיה פעם – והיא מאד שמחה".

-לייב בסרוגים: אהרן רזאל בביצוע מיוחד ל"תן לי את היום הזה"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו