קצין בכיר בשב"ס עוכב לחקירה בחשד לשוחד - סרוגים

קצין בכיר בשב"ס עוכב לחקירה בחשד לשוחד

קצין בכיר בשירות בתי הסוהר עוכב לחקירה בחשד למעוברות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. לפי החשד, הקצין פעל לכאורה במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה שוות כסף על מנת לקדם תועלתם של אחרים

קצין בכיר בשב"ס עוכב לחקירה בחשד לשוחד
  (צילום: פלאש 90)

קצין המשרת בשירות בתי הסוהר עוכב הבוקר (שני) לחקירה על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433, זאת בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז מרכז בעקבות מידע שהגיע משירות בתי הסוהר והצביע על חשד לכאורה לביצוע העבירות האמורות.

על פי החשד, עובד הציבור פעל לכאורה במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה שוות כסף, על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחשוף עבירות ולחקור תהליכים פסולים תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובמנהל התקין".

עוד באותו נושא

פרשת שחיתות: 11 חשודים נעצרו בחשד לעבירות שוחד


12

מוקדם יותר הבוקר הותר לפרסום כי 7 חשודים נעצרו  לחקירה באזהרה ו-4 חשודים נוספים עוכבו, ביניההם שני עובדי ציבור במשרד ממשלתי.הם חשודים על עבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות על פי פקודת מס הכנסה, הלבנת הון וכן עבירות נוספות. על פי החשד, החשודים כל אחד על פי חלקו נתנו כספי שוחד וטובות הנאה נוספות לעובדי הציבור בתמורה למכרזים שאלה יטו עבורם ויקדמו זכייתם וכן הטבות רגולטוריות.

בעקבות כך, פתחו הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ופקיד שומה חקירות ירושלים ברשות המיסים בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השר אוחנה: טובות שוות כסף זה לא שוחד.
התנא אוחנה | 06-01-2020 16:07
הוא הפוסק